2009年12月19日 星期六

2009日本東北之旅 - Day 1










香港 → 東京 → 磐梯熱海温泉

 


交通 CX 504 HK-TOKYO NARITA (0905-1400) 03HR 55MIN 


今次陪我哋去日本嘅毛毛玩具係隻聖誕豬仔! 



今日以為好好彩早咗半個鐘頭到東京,2點半已經可以去到Toyota Counter攞車,點知人算不如天算,Toyota竟然無晒雪呔,幫唔到我哋架車換雪呔,我哋準備去d地方全雪地,無雪呔點搞?好在嗰位日本姐姐肯幫我哋轉第二間公司嘅車,喺佢努力下幫我哋搵到一架Nissan嘅1500cc車仔有雪呔,但要等成個半鐘先可以送到機場,無計啦,唯有等,大家都好無奈~~~


成3點半先喺機場食lunch,求其食咗d嘢醫吓肚先啦!   



成田空港 → 磐梯熱海温泉 (268.4KM  4時38分 5,200円 IC - 224.6KM)


終於4點半先攞到車出發,我哋一直揸咗成個鐘頭,個GPS都仲未帶我哋上收費道路,一直行d國道,搞到我哋好疑惑,平時我哋喺成田機場出發,好快就可以上到d收費道路,新車種加上新GPS=信唔過,所以中間我哋停過幾次,重新入過d資料但結果都係一樣,最後我哋停低問人,自己再揾路上收費道路,但嗰陣已經係6點9啦,毛爸就好努力揸,希望可以追返d時間,中間只係停咗一個休息站,買咗第一份手信俾毛毛就無停過啦~~~



2百幾公里,由天光揸到天黑,有無雪揸到落大雪,晚上9點鐘終於到咗酒店,但係餐廳已經閂咗,即係我哋今晚定嘅晚餐無得食啦,蝕咗! 



好在仲有間居酒屋未閂,如果無係今晚就要”扎炮”啦! 



我食蕎麥麵,而毛爸就食拉麵! 




食完休息一陣就去浸溫泉,呢度個溫泉好正,淨係室外已經有6款俾你浸,無奈到得太遲,未能好好享受,第一日就咁唔順利,難為毛爸仲笑得出!



後記:我哋之後查過地圖,發現個GPS無錯,成田機場的確係要行好一段國道先可以連接到”常磐自動車道”,係我哋錯,唔信佢先搞成咁,功課做得唔夠,下次要小心d先得啦!


 


磐梯熱海温泉 ホテル華の湯 (Tel : 024-984-2222)


http://www.hotelhananoyu.jp/
〒963-1387 福島県郡山市熱海町熱海5-8-60
1部屋: 14,000円 × 2名 =  28,000円  (1泊2食) 


 


8 則留言:

  1. 去旅行就係咁, 永遠都有D野係意料之外。去到酒店無得食, 蝕呀!!  (我覺得出發前點都要睇下地圖, 唔可以依賴晒個GPS)
    [版主回覆12/27/2009 16:55:00]又係懶之過囉! 無咗餐正嘢,下次第一晚都係唔好book晚餐啦!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆12/27/2009 16:57:00]麵包笑得好甜呀,補祝返你哋一家聖誕快樂,身體健康!

    回覆刪除
  3. Mo Mo ma, travel again, this time is north-east, good.... I will to on April
    [版主回覆12/27/2009 17:00:00]東北非常正呀!4月去睇櫻花?半年去一次你都好鍾意東北喎!

    回覆刪除
  4. Merry Christmas!
    [版主回覆12/27/2009 17:03:00]Merry Christmas & Happy New Year!!
    遲咗d,唔好介意!

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆12/27/2009 17:12:00]睇唔到張相呀 !

    回覆刪除
  6. 好嘢, 又有遊記追 Merry X' mas
    [版主回覆12/27/2009 17:16:00]努力中.... Merry Christmas & Happy New Year!!!
     

    回覆刪除
  7. Merry Christmas!!!!!!!!!
    有時去旅行既野, 真係好難遇料呀!
    [版主回覆12/27/2009 17:22:00]Merry Christmas!
    就係咁先鍾意去旅行囉!

    回覆刪除
  8. 唔知點解變左條link既?? 補返先...
    [版主回覆12/27/2009 17:21:00]好嘢!收返晒先 ,我哋都補祝返風神同蘇蘇聖誕快樂&身體健康!

    回覆刪除