2009年12月21日 星期一

2009日本東北之旅 - Day 3

藏王 → 山寺 → 銀山温泉


藏王四季酒店 →山寺 (29.4KM  1時03分 300円 IC -4.2KM)



嘩!朝早起身幾乎唔見咗架車,我想睇雪啫,使唔使落到咁大呀?


食咗早餐先啦,日日有我鍾意嘅麵豉湯同溫泉蛋,好多人可能早餐食唔慣飯,但我就好啱食,日日起身整碗白飯,正呀!



食飽就出發啦,毛爸喺度諗”點揸返架車出嚟呢?”


 


d雪高過車門架!


我哋又向住白茫茫嘅一片雪地進發啦~~~


個巴士站得返個頂,唔知等車應該企係邊呢?又有無人真係會喺呢d車站等車嘅呢?               


原來前路茫茫就係咁嘅樣啦~~~


藏王 → 山寺嘅路真係唔易行架!


 


 


好靚嘅收費站~~~



早上11點終於到咗山寺,但好大雪,跟本行唔到上山,咁我哋唯有去食lunch先啦,晏d再嚟過,希望到時好天d啦~~~



山寺 → 水車生そば (9.3KM  19分) 


水車生そば
〒994-0025
山形県天童市鎌田本町一丁目3-26
tel.023-653-2576
fax.023-653-2579
suisya.s@eos.ocn.ne.jp
http://www3.ocn.ne.jp/~suisya/menu.html


泊好車先發現架車搞成咁,喺日本冬天真係唔怕俾人影快相,個車牌日日都俾d雪封住,跟本睇唔到!        


”水車生そば”係一間好出名嘅手打蕎麥麵店,但我哋覺得麻麻地,太硬啦,我同毛爸呢餐雖然唔係食雞肶,但係d牙就軟晒囉!如果大家想食山形嘅蕎麥麵,我會建議大家去呢間”さかえや(蕎麥麵)”Tel : 023-672-0889非常正!



食飽就再返山寺睇吓會唔會有機會上去行吓,噢!好天呀!無雪落,仲出埋太陽添噃~~~




山寺 (Tel: 023-695-2816 - 山寺觀光案內所) Map code: 62232020  
http://www.kankou.yamagata.yamagata.jp/map/
http://www4.dewa.or.jp/yamadera/
〒999-3301 山形縣山形市山寺4456-1



拿拿臨上山啦,一千級樓梯難唔到我嘅!


 
 
 
 
 


一路影,一路行,唔係好辛苦已經行咗一半啦!

 
 
 


行一千級樓梯就係為咗呢個景~~~

 
 
 


影飽返落山啦,其實落山仲辛苦過上山,d雪俾人踩到實晒,好滑,一唔小心個八月十五就當災架啦!      

 
 
 
 


3點我哋就離開山寺去銀山溫泉啦~~~

 


山寺→銀山莊 (45.8KM  1時38分) 


開車無幾耐又嚟大風雪,能見度極低,大家都揸得好慢,全程大概都係三十幾咪,有時仲會慢d,我哋d唔揸慣雪地嘅人,真係好驚呀!



咩都睇唔到,我哋都係跟住前面架車嘅車尾燈行咋!

 


毛爸事後話好似係一個白色海入面揸船咁,無線同無路俾你跟住行,好迷茫喎~


 


不過返到酒店佢又笑得出喎,今晚佢套衫真係好攞命,紫色,使唔使咁嬌肖呀?                


住得溫泉酒店當然要浸一浸先去食飯啦!

 
 


食飽就到今晚最精彩嘅節目啦,就係毛爸去學摌雪啦!

 


講笑咋,係去睇銀山溫泉嗰條溫泉街呀!

 
 
 


影吓影吓就開始落大雪,咁我哋就返酒店啦,再晏d可能搵唔到條路返去架啦~        

 
 


返到去毛爸就凍到好似隻企鵝咁~~~


銀山莊 (Tel : 0237-28-2322)
http://www.ginzanso.jp/index.html
〒999-4333 山形県尾花沢市大字銀山新畑85
1部屋: 18,900円 × 2名 =  37,800円  (1泊2食) 


8 則留言:


  1. 俾番梘泡淹沒嘅城鎮 ~~~~
     

    「企鵝 」 ~~~ 又真係幾似
    [版主回覆12/30/2009 23:44:00]一隻識著浴衣嘅企鵝
    聽日開唔開舖呀?

    回覆刪除
  2. 毛媽, 好靚呀!辛苦都值得!

     
    [版主回覆01/02/2010 01:27:00]日本嘅鄉村地方真係好靚,的而且確係辛苦d都抵!

    回覆刪除

  3. 銀生溫泉街好靚呀! 咁辛苦嚟到係值得既.
    毛爸個紫色浴衣look好嬌俏呀!
    [版主回覆01/02/2010 01:32:00]銀生溫泉街好有 千與千噚feel,去到真係唔願走! 毛爸套浴衣真係嬌俏到頂唔順,估唔到毛爸又肯著,仲同我去行溫泉街添!

    回覆刪除
  4. 雪地開車好困難呢...... ZAO我去過, 你哋有無坐Cable car 上山睇怪獸呀?
    [版主回覆01/02/2010 01:35:00]毛爸都係咁講,不過我未有機會試呀!
    有呀,前一晚去咗,不過太大雪唔係好影到相囉!

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆01/02/2010 01:37:00]Happy New Year!!!

    回覆刪除
  6. 你地係山上的衫都好薄喎, 唔駛穿羽絨, 唔凍咩?
    [版主回覆01/10/2010 17:39:00]酒店提供嗰件褸都幾抵得冷喎,唔著羽絨都ok喎,不過我同毛爸都係怕熱唔怕凍嘅人嚟架!

    回覆刪除
  7. 銀山真係好靚! 上次我一月尾去已經無落雪落咁誇張,不過我都好慶幸當時我地決定唔JA車,否則以我地既'技術,實返唔到HK..............mo pa好野﹗
    [版主回覆01/14/2010 15:22:00]就係因為你d銀山相我先成功搞點毛爸再同我去東北咋!
    當時咁嘅情況無技術可言架,得一樣嘢可以做,就係慢啦!

    回覆刪除
  8. 雪地揸車, 個車轆需要唔要特別處理?
    [版主回覆01/18/2010 15:43:00]如果唔太大同太厚雪,用雪呔就OK,不過太大同太厚雪時最好上埋鐵鍊會安全d!

    回覆刪除