2008年7月30日 星期三

URGENT - 最新消息-----八哥媽媽仍然冇人收養!!

 

再一次向各位宣佈最新消息,


就係八哥媽媽仍然冇人收養!!


其他幾隻都有人收養左喇~~


如果你地或者有朋友想收養佢的話,


可以留言比Tiffany http://hk.myblog.yahoo.com/jw!pgcqtYOGGRF_c16wcOLNGtHHhVjwW2U-/article?mid=1973!!


~謝謝~


 


唔好要佢哋兩仔乸去南丫島喇, 求求大家帮吓手快的傳開去吖!


有2隻好可愛既八哥等人收養呀!!!!!!!!!!




網誌日期:2008-07-14 23:58


~~~<<有2隻好可愛既八哥等人收養呀>>~~~

今朝收到堂家姐既電話, 佢話佢既朋友有5隻八哥唔要!!!


我聽到之後都呆左, 因為5隻咁多!!!!!!!!!!


如果冇人要, 佢地就會送去南丫島果d遺棄動物中心架喇!!


到下午我知道已經有2隻有人收養,


而我媽媽有個朋友亦已經確定收養1隻,


而家仲有2隻未有人收養呀!!

如果有意想收養既可以搵我, 冇意的話都唔緊要,


麻煩幫幫手傳開去丫~~




以下係佢地既資料~~

上圖左邊既係媽媽 (約3歲), 右邊係佢仔仔 (約2歲)~

佢地兩個都已經絕育架喇~~

而家身處係慈雲山!!


由於我知既資料有限, 如有任何問題我可以再去問問!!!!!!!!!!!!


感激~~~~~~~~~


媽媽已經比人遺棄過一次, 係呢個主人帶佢番屋企架!!



佢既仔女都係花八哥黎架!!



從此之後, 佢地一家就要各散東西喇!!



 


點解d人成日都係咁架,養狗係一生一世嘅事嚟架麻!!!


10 則留言:

  1. 希望佢哋快啲搵到好歸宿啦﹗
    [版主回覆07/18/2008 17:15:00]希望啦,小狗係唔應該受咁多苦架!

    回覆刪除
  2. 希望佢哋可以找到愛錫佢哋嘅主人啦!!
    [版主回覆07/19/2008 11:37:00]已經有人去睇佢哋啦,希望會一生都愛錫佢哋嘅人啦!

    回覆刪除
  3. 好心up呀!!希望呢個世界多d有愛心既狗主啦, 唔好養養下就唔要狗狗啦.....
    [版主回覆07/20/2008 18:27:00]咪係囉,佢哋有生命,有思想架,你唔要佢哋對佢哋打擊好大架麻,見嚫呢d人就嬲!

    回覆刪除
  4. 主人係狗仔的全部,所以養狗之前唔好口輕輕咩都話得,咩都話冇問題呀.到時只會令到小狗傷心的.
    [版主回覆07/22/2008 21:32:00]係囉,呢d無知係咩主人嚟架,仲要學人養5隻添!

    回覆刪除
  5. 咦~~!!乜個主人咁衰架, 有冇搞錯呀, 自己冇能力就唔好養咁多喇, 而家又話唔要, 當佢哋係咩呀?!其實我真係好憎呢d人架 , 希望佢哋可以遇到好主人喇.....
    [版主回覆07/22/2008 21:35:00]我都係最憎嗰d不負責任嘅主人,d小狗咁可愛,天真又專一,點可以咁樣對佢哋架!

    回覆刪除
  6. 唉...我已經POST咗去D狗狗FORUM架喇...仲未有人認養....
    [版主回覆07/30/2008 15:38:00]佢嗰樣真係好想有個好主人收養佢吖,點解會成日有d咁嘅狗間慘事發生架!

    回覆刪除
  7. 唔該晒!
    [版主回覆07/30/2008 22:16:00]唔使客氣啦!成日見到呢d情形真係好無奈吖~~~

    回覆刪除
  8. 希望佢快d揾到好人家啦.
    [版主回覆07/30/2008 22:17:00]但願如此啦~~~

    回覆刪除
  9. 真喺 唔明白嗰個主人諗d 咩?! 希望d小狗朋友快啲搵到愛錫佢哋嘅主人啦!!  
    [版主回覆07/31/2008 22:19:00]咪係囉,點解d人成日都遺棄d小狗,佢哋又無做錯嘢!!點解唔要佢哋吖!!

    回覆刪除
  10. 等禾問下人呀
    [版主回覆07/31/2008 22:19:00]唔該晒豆豆!

    回覆刪除