2008年7月15日 星期二

終於有街去啦!

由於太陽伯伯偷懶,狗哋係屋企成個禮拜都無去過街啦,Daddy同媽咪你哋唔好成日話我肥啦,都唔帶狗哋出去做吓運動,點減肥啫!


我日日都俾個悶樣佢哋睇,終於佢哋頂唔順我個悶樣,星期日雖然落雨都帶咗我去PetMAX行吓街同嘆吓啡,有無得行街係其次,最緊要係去Three Dog Baker行返轉,買件餅食吓!其實平時我都唔係好鍾意食餅餅架,但係唔知點解呢間餅店嘅出品我樣樣都鍾意食喎!仲係好鬼鍾意嗰隻~~


今日媽媽買咗一大盒俾我,買完就梗係去媽媽鍾意嘅StarBucks一齊嘆吓啡啦,咁大盒無一打都有半打啦卦?


怏d開嚟食啦!


唓!得三件咋? 媽媽セ你咁架,西餅梗係一打打買架麻!


算啦,三件都剎啦!快d俾我食啦,等到我雙眼發光啦!


食邊件先好呢? 媽媽,我要食最大嗰件!


18 則留言:

  1. 毛毛你好識食喎﹗
    [版主回覆07/15/2008 22:16:00]唔係吖!

    回覆刪除

  2. 哎呀!  我從來都未見過毛毛奸笑----我不嬲以得阿安笑得咁衰咋!  毛毛, 食累事啦, 破壞晒平日嘅小淑女形象啦~
    [版主回覆07/15/2008 22:46:00]nanako ee,你要帶眼識狗啦,我嫲嫲平時叫我小霸王架~~
    唔止奸笑,連睡姿都同安安一樣咁坦蕩蕩架,俾張童年肉照你睇吓啦!

    回覆刪除
  3. 你就好啦,我丸丸太挑食,對呢間野d食物一d興趣都無
    其實我覺得佢d cake好鬼靚,成日都想買比佢食,但佢就係唔識欣賞 ... ...
    [版主回覆07/15/2008 23:56:00]ee 唔怕買啦,丸丸唔食,我幫佢口咪得囉!

    回覆刪除
  4. 小吉家生活點滴2008年7月16日 凌晨12:24

    哇....    
    [版主回覆07/16/2008 13:30:00]好好食,不過食完實肥 ,遲d媽咪可能又要我地獄式減肥啦!

    回覆刪除
  5. 嘩!! 毛毛三件都好似好好味噃!!
    [版主回覆07/16/2008 13:33:00]係吖!最大件嗰件最好味,不過個孤寒媽咪分2次俾我食,食到我到喉唔到肺囉!

    回覆刪除

  6. [版主回覆07/16/2008 13:45:00]豆豆呢d你無興趣架,你屋企有個5星級嘅大厨,又有餅餅,又有丸丸食,真係羨慕屎狗哋就真 !

    回覆刪除
  7. 毛毛好幸福呀!
    [版主回覆07/16/2008 13:54:00]你都係呀,媽媽咁鍚你!

    回覆刪除
  8. 哈哈~~!!!毛毛好搞笑呀, 不過嗰間d餅又真係好吸引架, 莫講話狗狗想食喇, 連我都睇到流晒口水架......
    [版主回覆07/16/2008 13:57:00]媽媽:我都偷咗佢少少花生餅食(中間嗰件),又真係幾好味喎!唔怪之得嗰肥妹咁緊張啦!

    回覆刪除
  9. 哈哈...笑屎我啦....肥妹...
    [版主回覆07/16/2008 14:12:00]哦!而家連小j姐姐都笑我肥啦~~~~
    唔制呀!!!!

    回覆刪除
  10. 唔好咁啦...我最錫你...食係好開心架....肥即係吸收...好過我...唔識肥..
    [版主回覆07/16/2008 21:05:00]好啦,下次唔準笑狗哋架啦!

    回覆刪除
  11. 毛毛 ... 你又話要減肥 ?!  3件咁多, 我幫你頂一件嘞 !.
    [版主回覆07/16/2008 21:08:00]好吖,你想頂邊件啫!

    回覆刪除
  12. E...件好似好大件喎...洗唔洗妹妹我幫你分擔D呀?我無所謂架喎(流緊口水...)
    [版主回覆07/16/2008 21:12:00]咁可唔可以幫我分擔埋D肥膏呀!

    回覆刪除

  13. 知唔知乜嘢叫做見到野食, 隻眼識發光呀?? haha
    [版主回覆07/16/2008 21:14:00]連Charlie你都笑狗哋呀?

    回覆刪除
  14. 三件餅都好正呀,毛毛一於食埋先再減肥啦。
    [版主回覆07/16/2008 23:29:00]都係miu miu知我心意~~

    回覆刪除
  15. 毛毛你都好過份喎, 馬莎一次都未試過三餅, 你媽媽一次過買三件過你食, 你都嫌少要半打...馬莎話你曳過佢喎...
    [版主回覆07/16/2008 23:38:00]媽媽無買俾你食,但係佢成日親手整新鮮嘅包包同餅餅你食喎! 我媽媽セ鬼嘢食都唔識整,等好耐先有得出街買件餅食吓架咋,唔叫佢買多幾件點得呀~~~

    回覆刪除
  16. 嘩...好好味咁..仲可以同媽咪一齊係starbuck嘆tea呀........
    [版主回覆07/17/2008 00:12:00]嘻嘻!呢d係我"鈕"咗成個禮拜嘅成果嚟架~~~

    回覆刪除
  17. 我都係最多一次食一件架咋
    [版主回覆07/19/2008 11:31:00]係囉,大件仲話要分兩次喎!

    回覆刪除
  18.  我地一件食一個星期, 不過呢間d餅餅同狗糧佢都好鐘架
    [版主回覆07/28/2008 23:57:00]差唔多啦,睇怕毛毛都有7隻寶寶咁重囉~~~

    回覆刪除