2008年7月19日 星期六

俾D意見

毛毛點點頭,答應和我一起去伊豆唔經唔覺已經出咗差不多一個月啦!


最近開始收到比較多網友表示有興趣帶佢哋嘅寶貝去日本玩,想再深入了解下手續嘅詳情

,出版社有意幫我安排一些分享會(當然一定係可以帶狗狗嗰種啦)或者係專門講解手續詳情嘅寵物遊學課程
,所以我想大家俾D意見我,我最想知嘅就係以下呢幾點
:


1. 大家對分享會(當然一定係可以帶狗狗嗰種啦)定係寵物遊學課程興趣大d呢?


         a.)  分享會就會係大家傾吓講吓問吓咁嘅形式,


                由於要帶埋狗狗地點可能會遠少少。


         b.) 寵物遊學課程會係上課咁嘅形式,有筆記同資料,


    但係呢種形式比較難帶埋狗狗一齊嚟,


    而內容會包括帶狗狗出國旅行嘅手續,行程嘅準備,


    如何找尋各種的資料和準備工作上要特別注意嘅事項。


2. 大家會唔會有其他建議呢?


        例如搞個燒嘢食扒地,好似我哋平時搞嗰d狗狗活動咁呀....


3. 有幾多網友有興趣參加以上嘅活動呢?


  我都想睇吓會唔會有人參加先開始準備,如果大家興趣唔大嘅,


        就可能唔搞。


4. 有無好嘅地點介紹呢?


 


第1項兩個選擇都唔會收費用,而類似第二項就可能會收返d嘢食或者場地所收取嘅費用咁囉!總之一個原則就係我一定唔會收任何人工啦,大家點睇呢?


俾D意見我,等我可以同出版社傾吓吖!


17 則留言:

  1. 好呀好呀, 我舉腳贊成呀, 幾點我都想參加呀~
    [版主回覆07/18/2008 17:09:00]係咪咁捧場吖!

    回覆刪除
  2. 哈哈,我PREFER你攪狗狗旅行團多D~~
    [版主回覆07/18/2008 17:11:00]好,我將你嘅提意列為頁頭号選擇啦!

    回覆刪除
  3. 如果你攪狗狗旅行團, 禾都有興趣呀
    [版主回覆07/18/2008 17:13:00]e, 原來大家意見好一致喎!

    回覆刪除
  4. 我都 舉腳贊成, 毛媽你搞寵物旅行團啦.  如果多啲狗狗一齊搭飛機, 佢地會安心啲 (個人認為), 同埋我覺得航空公司都會 take extra care.  仲有..價錢問題, 多啲人&狗一齊去, 應該會平啲. 
    [版主回覆07/19/2008 12:23:00]多啲狗狗一齊搭飛機,佢地的確會安心啲,但係飛機價錢我知就無得平,淨係手續上可以一齊伸請平少少,同埋牲口艙位置有限,唔可以容納太多嘅狗狗,上次問過航空公司佢哋無確實咁答我,只係話幾隻囉,所以搞寵物旅行團有好多外來條件嘅限制,無係咁容易,不過我會努力再揾多d資料,睇吓有無咁嘅可能性啦!

    回覆刪除
  5. 好呀! 我一定會參加!
    [版主回覆07/19/2008 12:24:00]咁粒朱你最想參加邊樣呀?

    回覆刪除
  6. 我會簡1(b)的!
     
    [版主回覆07/20/2008 00:09:00]多謝粒朱嘅意見!

    回覆刪除
  7. 我會簡B,可以記低d資料幾年後仲記得嘛
    [版主回覆07/20/2008 00:11:00]連yvonne姐姐都嚟投票吖,真係多謝晒啦!

    回覆刪除
  8. 我想參加"寵物遊學課程".... 就算唔帶狗狗都ok...thx
    [版主回覆07/20/2008 02:01:00]好似"寵物遊學課程"都幾多人揀喎,多謝晒馬莎意見!

    回覆刪除
  9. 我都贊成~~
    PS...我仲未買到你本書啊...
    [版主回覆07/20/2008 18:24:00]咁你會最鍾意邊一個形式呀?
    點解會買唔到呀?我見商務,大眾同三聯都有喎,你喺邊區睇吖?

    回覆刪除
  10. 毛媽你本書真係好好睇呀﹗
    [版主回覆07/22/2008 21:37:00]真嘅? 連老師都咁讚我好開心吖!

    回覆刪除
  11. 我都有買黎睇~
    未睇之前都已經想帶march仔去日本旅行~但真係無一本書或者詳細既website可以介紹一下~
    但我睇完你既書後...加深了解左帶狗仔去旅行需要既事情同準備~^^
    真係好希望有一個更深了解既分享會或者其他...
    最好真係搞...狗狗旅行團呢!^^
    但本人有小小問題...係咪一定要自駕遊呢?
    [版主回覆07/22/2008 21:55:00]多謝晒March大少!
    我都用咗差唔多2個月嘅時間去揾資料呀,因為每一度都係得少少,要用好多時間將d資料歸納係一齊先可以用到~~
    更深了解既分享會而家準備中,好快就會有定案架啦!
    狗狗旅行團呢要認真d諗諗先!
    自駕遊會比較方面,因為帶狗去會旅行有好多嘢帶,如果唔自己楂車,行李會好難搞,一個人要照顧狗狗,另一個照顧行李仲要帶埋狗狗個飛機籠,相信帶住行李抱住狗狗再走幾十級梯級去坐JR會幾痛苦囉!

    回覆刪除
  12. 毛豬豬我地咩形式都ok的,上次去唔到你地個分享會真係有d可惜呀,所以今次我地點都會去的,當然最好係可以同埋d狗狗去啦.
    [版主回覆07/22/2008 21:57:00]咁你就要留意我哋嚟緊活動啦,希望下次可以見度B仔啦!

    回覆刪除
  13. 我一定舉腳支持架~~~!!!哈哈~~!!
    其實我覺得兩樣都可以一齊搞架, 又可以一齊聚埋交流下傾下計, 大家玩下, 之後又可以搵日係上堂嘅, 兩樣我都有興趣呀, 幾遠都冇所謂架....
    [版主回覆07/22/2008 22:01:00]跟足你建議啦!草莓妹真係知我心意嘅啫!

    回覆刪除
  14. 我都想參加呀, 我星期六去書展都會去買你的書 可否預埋我呢
    [版主回覆07/24/2008 22:16:00]好呀,多謝亞貓嘅支持! 梗預埋你,到時記得嚟一齊玩啦!

    回覆刪除
  15. 寵物遊學課程。 我下年要去澳洲讀三星期書,如果可以帶埋Yuki去就好嘞!
    [版主回覆07/27/2008 09:28:00]澳洲好似一定要扣留檢疫唔知幾多個星期喎,我諗都幾難帶埋Yuki去嘞~~~

    回覆刪除
  16. 哈哈,我PREFER你攪狗狗旅行團多D....
    我都贊成呀, 可唔可以去澳門架. 試一次短線旅行. 日本要儲成年錢先可呀.
    http://hk.myblog.yahoo.com/secretwish923/article?mid=4640
    [版主回覆10/12/2008 13:17:00]但係日本吸引d喎,澳門無咩狗設施,搞咁多手續去兩日好唔抵架!去完日本你會覺得儲成年錢都值得嘅!

    回覆刪除
  17. 唉, 我有三隻99, 冇辦法一次帶哂去. 儲到錢也沒有志同道合的朋友陪我去.
    去澳門話去就去, 分別去三次都得. 哈哈, 我都係發緊夢姐.
    [版主回覆10/13/2008 23:53:00]夢想係可以成真架,一路儲錢,一路揾partner囉!

    回覆刪除