2008年7月9日 星期三

毛毛咬人事件

話說daddy同媽咪去完旅行就帶咗呢位著三點式嘅靚女返嚟俾我啦,泰國真係多靚女啦!我都好想要套三點式呀媽咪!


喂!靚女,借套三點式我著吓得唔得呀?


唔借?唔得!你唔借俾我,我就咬你!  (媽媽 : 借俾你都著唔落啦! 肥妹)


嘻嘻,投降未,我都話你唔夠我鬥架啦!


媽媽佢投降啦,好啦,就我收你為"靚"啦...嗱你以後就跟我啦!


瞓覺都要跟實呀!


玩完一輪就開飯啦,今日daddy抱咗我上廚房張枱面食飯,是但啦,係邊度食都一樣啫,最緊要係碗入面d 嘢


媽媽我食晒啦,有無甜品呀?


食飽飽,媽媽就話要我開工啦,開工做咩呀?


(媽媽 : 打手印囉,你d朋友仔要吖麻!)


我打完手印,媽媽就將d書攞咗去當衫咁涼喎!都唔知佢搞咩!


喂!媽媽記得幫我洗返乾淨隻手仔呀~~~


18 則留言:

  1. 親愛的作者:
     
    請問點樣先可以攞到有毛毛姐姐玉掌印嘅書書呢?
     
    讀者s
    十六哥上
    [版主回覆07/09/2008 23:08:00]唉!我個簽名就無人要,毛毛個就掌印就個個都爭住要,呢個係咩世界呀?想要毛毛嘅肉掌印,除非俾我簽埋個名落本書度啦!如果唔係....咪諗啦!

    回覆刪除
  2. 毛毛媽, 個食物兜係咪毛毛ba自己整架. 好fit毛毛個高度喎. 盛嘢食嗰碟喺邊度有得買呀!! 咁淺啲碟我揾咗好耐都揾唔到呀!!
    [版主回覆07/09/2008 23:38:00]下面個壽司枱係毛毛爺爺用QQ用嗰隻防滑地墊同一件執返嚟嘅木造架,盛嘢食嗰碟你連埋個藍色嘅腳腳架,我買咗5年啦,嗰時係旺角嘅DOGOTEL買架,而家唔知仲有無喎,早排喺一田百貨見過個差不多樣嘅,呢兩日都會過去買嘢,順便幫你睇吓啦!

    回覆刪除
  3. 親愛的作者:
    多謝你的回覆....那麽請在背頁把名字簽得小一點。
     
    讀者s
    十六哥上
    [版主回覆07/10/2008 22:42:00]媽媽 :
    毛毛 :

    回覆刪除
  4. 小吉家生活點滴2008年7月10日 中午12:19

    哈哈,差D俾你嚇屎呀,  幾驚..毛毛你真係咬人呀......
    不過..話時話...  毛毛..我好似淨係得你媽媽個簽名咋喎...仲未有你個玉掌印噃...!
    [版主回覆07/10/2008 22:48:00]我成日都咬人架啦!不過我識揀人嚟咬架,專咬d唔會鬧我嗰d囉,好似豆咪咁啦! 你唔見張涼衫相咩,第三行嗰本咪就係你嘅囉!

    回覆刪除
  5. 禾都想要簽名呀
    [版主回覆07/10/2008 23:17:00]咁認真? 我係泰國買咗d書籤,打咗手印寄俾你好唔好?ok 嘅揀款鍾意嘅書籤pm個地址俾我,整好就寄俾你啦!如果唔係就要等下一次可以帶狗狗一齊嘅分享會啦!出版社搞緊但唔一定搞得成~~~

    回覆刪除
  6. 我都想要毛毛個簽名呀!
    [版主回覆07/10/2008 23:20:00]書籤ok嗎?

    回覆刪除
  7.   我都想要呀....
    我可唔可以貪心啲, 要毛媽, 毛爸, 小吉媽, 小吉爸, 毛毛 & 小吉 簽名呀?   呢本書可以出版, 真係一個都不能少呀 !  當然最緊重要係毛媽, 由搵資料, 逐步伸請, 到成行上機, 真係一啲都唔容易.  
    點先可以攞到簽名呀?
    我等你本 北海道 之旅架 !
    忠實讀者上
    [版主回覆07/10/2008 23:31:00]簽係書籤度ok嗎? 小吉媽, 小吉爸同小吉簽名要問過佢哋先答到你喎,問咗留言俾你吖!
    北海道 之旅要睇吓呢本買成點先決定出唔出,不過無論出唔出而家都會當遊記咁寫好咗先!
    忠實讀者!!連你都玩我呀?

    回覆刪除
  8. 我都想要毛毛手印書書呀﹗
    [版主回覆07/10/2008 23:21:00]書籤ok嗎?

    回覆刪除
  9. 哈哈, 毛毛恭喜你呀, 做咗大明星, 我都想要你個簽名呀.
     
    [版主回覆07/10/2008 23:22:00]miu miu 你唔好笑狗哋啦!
    書籤ok嗎? 揀邊款呀?

    回覆刪除
  10. 哇哈哈!!! 我地比你個"浪"書樣笑死! 呀毛踏住公仔一副大地在我腳下樣咁鬼得戚, 真係唔鬼抵得佢呀!
    [版主回覆07/10/2008 23:38:00]唔係點"浪"啫? 有新玩具唔得戚就假啦!

    回覆刪除
  11. oh..oh...oh.....我都想要毛毛既手印呀
    毛毛你隻腳仔依家洗甩哂d 紅色未架
    [版主回覆07/11/2008 23:44:00]書籤ok嗎? 甩哂啦,如果洗唔甩我實唔放過我個傻媽媽,實係佢個身度打幾個手印俾佢吖!

    回覆刪除
  12. EE & 毛毛, 我又想要簽名同手印呀! 我地未買你本書呀, 因為之前係大埔搵過但搵唔到呀!
    我咪咪都想帶我去日本, 但又怕帶我去唔帶婆婆去, 婆婆會呷醋, 所以仲諗緊呀!
    [版主回覆07/11/2008 23:54:00]不如你問吓d店員啦,間間放嘅地方都唔同,好多人都搵唔到吖! 書籤ok嗎? ok 嘅揀款鍾意嘅書籤pm個地址俾我,整好就寄俾你啦!如果唔係就要等下一次可以帶狗狗一齊嘅分享會啦!出版社搞緊但唔一定搞得成~~~
    我媽媽都好擔心呢樣,所以早兩年已經帶咗爺爺,嫲嫲,公公同婆婆去咗幾次旅行啦,所以我哋今次去佢哋都無呷醋囉!

    回覆刪除
  13. 好呀﹗好呀﹗我想要狗狗款呀﹗
    我仲未買到本書呀﹗元朗三聯未有呀﹗
    [版主回覆07/12/2008 00:00:00]咁都得,真係要同出版社反映吓先得啦!
    狗狗都有三款喎,有花花狗,心心狗同 I Love U狗,你揀邊款啫? 仲有記得pm個地址俾我喎!

    回覆刪除
  14. 哈哈哈... 毛毛條靚要聞住佢個pat pat訓覺架! 毛毛呢個老大好掂喎!!
    [版主回覆07/12/2008 17:03:00]梗係,而家我出出入入都有人傍住,幾威吖!

    回覆刪除
  15. 早兩日經過三聯, 旅遊書部搵唔到, 一問店員先知原來去咗狗書部, 不過得返一本咋....
    [版主回覆07/13/2008 21:47:00]咁好賣,你幫我掃晒d貨吖?

    回覆刪除
  16. 毛毛媽, 我都幫啲仔女開左 blog嘞, 你得閒過黎8吓吖
    [版主回覆07/16/2008 23:39:00]好呀!

    回覆刪除
  17. 喂毛毛...我買咗果本未有你手印喎, 點攞呀, 使唔使排隊排通宵架
    [版主回覆07/16/2008 23:56:00]多謝晒馬莎支持! 我屋企係通宵無人排嗰隻喎, 我係泰國買咗d書籤,打咗手印寄俾你好唔好?ok 嘅揀款鍾意嘅書籤pm個地址俾我,整好就寄俾你啦!如果唔係就要等下一次可以帶狗狗一齊嘅分享會啦!出版社搞緊但唔一定搞得成~~~ 你都知啦同狗狗一齊而且要係室內嘅地方真係唔多選擇架!

    回覆刪除
  18. 毛豬豬我地又要手印呀,點樣先有得攞到的,係唔係要寫信寄去你家先得的,唉,會唔會巳經冇你親自打的手印的,早知叫媽媽一早就帶比你地整啦.我地都等左好耐呀.
    [版主回覆07/22/2008 22:10:00]咁你鍾意書籤,定等下次分享會呀?

    回覆刪除