2008年7月20日 星期日

我們的日常生活

星期五媽媽心血來潮想整 d 嘢俾Daddy食,得到我Helen ee嘅教路,就整咗呢個連我媽媽都識整嘅撈烏冬啦,Daddy話"正",食完仲話要影底佢做紀念,唔係成日都有住家飯食喎,使唔使咁誇張呀Daddy!     


食飽飯,D大人就洗吓碗,沖吓涼,


我就忙d,要上吓網去吓d朋友度傾吓"計"同覆吓d朋友仔d留言咁啦!



瞓覺前我最鍾意睇街街!


閂咗燈都要睇!


噚晚睇得夜咗d,瞓多陣得唔得呀媽媽?


不過有街去我點會起唔到身吖! 嫲嫲早晨,小毛毛陪你飲茶吓!


嫲嫲我咁乖有無d嘢食獎勵吓我吖?


因為太熱,媽媽都無俾我落地地玩,淨係坐係車車度行咗西貢碼頭一陣就返咗屋企嘆冷氣啦!



8 則留言:

  1. 毛毛豬好中意睇街街喎
    [版主回覆07/23/2008 16:23:00]媽媽同daddy都要返工,唔睇吓街街,d日子都唔知點過呀~~

    回覆刪除
  2. 嘩~~!!個夜景好靚呀~!!
    [版主回覆07/23/2008 16:25:00]咪係囉,搞到我第二日差d 唔知醒陪嫲嫲去飲早茶添噃!

    回覆刪除
  3. 同埋個烏冬好正咁喎, 可唔可以下次教我整呀~~~!!!
    [版主回覆07/23/2008 16:28:00]唔問題啦,連我媽媽都學得識整嘅嘢食,應該無人會唔識整囉!

    回覆刪除
  4. 毛毛過嘅真係名媛咁嘅生活
     
    你個烏冬凍食呵 ....我都好鐘意食烏冬
     
    話時話, BB瞓覺嘅習性同毛毛一樣.....反而阿安女仔人家, 冇厘貴格---鐘意瞓地!
    [版主回覆07/23/2008 23:16:00]瞓窗台都算名媛嘅生活呀?
    我同毛爸都好鐘意食烏冬,d烏冬同你d 娜手菜仲有好大嘅距離,安爸實無興趣啫! 阿安真係好有個性,等我上次仲話鬼你仲咩唔俾毛巾佢添!

    回覆刪除
  5. 小吉家生活點滴2008年7月23日 晚上10:03

    嘩...啲烏冬好正喎,  毛毛...你有無分到啲烏冬食呀.....
    嘻嘻..等我叫新任無飯主婦(阿四)過黎探吓毛毛...順便學吓嘢都好喎.....  
    [版主回覆07/23/2008 23:21:00]係呀,係Helen ee 教媽媽整架,有呀,分到兩條咁多多囉!
    好呀,我媽媽都學得識,阿四姐姐一定無問題啦!

    回覆刪除
  6. 佢個窗台佈置得雅緻過我張床呀----正所謂高床軟枕, 香車美人, 行行企企, 食飯幾味......咁嘅生活, 幾多人恨都恨唔到呀
     
    啱啦, 俾多啲烏冬啲男人食啱啦......我嗰個太快俾咗飽飯佢食, 好唔聽話呀
    [版主回覆07/26/2008 11:11:00]包括我都恨唔到!
    我都係咁話,無80歲都唔好俾d飽飯過d男人食吖!對佢哋好d就"支支左左"~~~
    不過你有選擇,我就無啦,想俾d飽飯毛爸食都唔得~~~hehe...唔識煮!

    回覆刪除
  7. 毛毛你有個靚夜境同埋咁多玩具陪瞓, 真係幸福.
    [版主回覆07/28/2008 23:47:00]d玩具蓄咗好多年架喇,同miu miu差唔多咁幸福啦!

    回覆刪除
  8. 毛毛仲識嘆過寶寶呀, 我隻怕高, 唔敢望街呀
    [版主回覆07/28/2008 23:49:00]毛毛唔怕高,最怕肥,無嘢食咋!

    回覆刪除