2008年7月4日 星期五

曼谷4日3夜之旅第4天 (30-06-2008)

話咁快就第四日啦,次次嚟泰國都唔捨得走,真斃家伙啦!


今日無咩特別行程,食個午餐買D手信就返香港啦~~~


呢次泰國之旅其實有一個好大嘅目的嘅,就係訓練毛爸幫我買咖啡,話說係香港通常都係我去買嘅,唔知點解今次去泰國想毛爸買俾我飲,咁我就叫佢去買啦,我話要一杯中嘅熱焦糖咖啡再加多一個shot,佢買咗杯細嘅加咗一個shot,第二日再去再叫同一樣嘢,今次佢買咗杯大嘅加咗一個shot,夜晚再去叫杯凍嘅唔要cream,佢買杯加咗cream嘅俾我!第三日再去,今次我嗰杯終於買啱咗啦,但係見到毛爸揸住杯大嘅焦糖咖啡,佢從來都唔飲大杯架,原來佢今次買錯咗佢自己嗰杯!!!最後毛爸終於係上機前係泰國機埸買啱晒啦!我而家先知道要買啱一杯咖啡真係唔容易架,今次為咗訓練毛爸,用咗唔少我飲咖啡嘅quota添!


3 則留言:

  1. 原來去泰國除咗還神...仲係特訓....
    [版主回覆07/05/2008 19:33:00]無諗過呢樣嘢都要特訓架!

    回覆刪除
  2. 泰國真係巧巧玩架
    [版主回覆07/05/2008 19:34:00]真係好到唔捨的走啊!

    回覆刪除
  3. 哈哈... 笑死人喇...
    [版主回覆07/12/2008 17:12:00]係激死人就真!

    回覆刪除