2008年7月22日 星期二

多謝大家嘅意見同分享!

大家嘅意見,我收到晒啦,多謝晒大家嘅留言同意見!


等我總括吓大家嘅選擇啦!


1b.) 係最多人揀嘅!


而令到我好意外嘅就係大家都唔介意放底狗狗參加呢個 1b 嘅活動。


大至上嘅定案會係我哋自己搞一個狗狗聚會先,我覺得燒嘢食會係一個幾好嘅選擇,不過而家天氣熱,要搞嘅會選擇黃昏先開始。嗰日大家可以認識吓,傾吓同埋話俾我聽你哋覺得邊樣係你哋覺得最難搞,最想深入了解多d。


之後我會幫大家準備相關嘅筆記同資料,再同出版社合作搞 1b 嘅寵物遊學課程(但準備只係俾主人參加,因為狗狗係度可能會令大家分心,搞錯咗d手續就大件事啦 !)


呢個係暫時嘅定案,時間同地點就仲要研究吓,睇吓有咩好選擇,歡迎大家提供地點選擇喎! (如果馬鞍山,大家又會唔覺得好遠呢?我屋企會所個燒烤埸係其中一個選擇,佢唔使用叉,搽蜜糖時又唔怕滴咗落d小朋友個身度,d小朋友又走唔到入個爐底度,最重要係周圍有嘢圍住,大人唔開門小朋友係出唔到去嘅,隔離仲有一個爛地停車場-$5/hr)    


另外毛毛書都會係書展有得買,各位未買書嘅朋友而又諗住去書展嘅朋友就記得去買返本睇吓啦!(又係度賣廣告添!)


http://clickpresshk.com/


最新消息


2008香港書展書籍位置


HALL 1


1H16, 1H18, 1H20, 1J15, 1J17, 1J19, 1J21


 



2008香港書展出版物



   


14 則留言:

  1. 幾時書展呀?  毛毛又係冇得入喇
    [版主回覆07/22/2008 22:04:00]梗係啦,香港吖麻!不過今次我都無份去喎~~~

    回覆刪除
  2. 小吉家生活點滴2008年7月22日 晚上11:53

    噢.. 我仲諗著話俾阿四知,叫佢過開去書展...探吓你地添!
    [版主回覆07/23/2008 16:30:00]咁不如叫阿四姐姐嚟mos探狗哋啦!

    回覆刪除
  3. 祝 大賣 !!!!!!!
     
    [版主回覆07/23/2008 16:31:00]Thanks!!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆07/23/2008 16:35:00]豆豆,你張貴族博客學校學生證好鬼靚喎!

    回覆刪除
  5. 好呀~~~!!!好開心呀, 好期待呀, 馬鞍山一d都唔遠....(對於我嚟講) 不過我有少少個人意見呀, 我覺得如果帶狗狗嘅聚會, BBQ唔係咁好呀, 因為我都試過參加過好幾次嘅聚會係BBQ, 當時又要一邊顧住燒野食, 一邊睇住狗狗佢哋, 有好多時, d人喺上面搽蜜糖, d狗狗就喺下面行嚟行去, 我好驚會滴咗落佢哋個身度呀, 所以感覺不太好呀, 不過呢個係我少少個人意見, 希望你唔好介意喇.....
    [版主回覆07/23/2008 22:59:00]草莓妹,如果好似我新加嘅內容咁,你又覺得點呢!

    回覆刪除
  6. BBQ, 我都覺得唔太適合, Dog Cafe會好d, 因為大家可以一邊抱住狗狗, 一邊聯絡感情, 而且又唔會太熱, 時間方面又易選擇D.
    [版主回覆07/24/2008 09:32:00]我好少去Dog Cafe, 粒朱有無好介紹呀?最緊要係乾淨呀!

    回覆刪除
  7. 香港區的 dog cafe 遠嗎 ? Doggaccino 在天后, 我就未去過 ,但看其他 blog 友的 blog 也有讚賞的 http://www.doggaccino.com/ 而 Dogside Cafe 就在 CWB, 環境, 食物 及清潔情度都好好 http://www.dogsidecafe.com/
    [版主回覆07/24/2008 22:21:00]唔該晒亞貓!

    回覆刪除
  8. now BBQ 太熱嘞.....
    Cafe 方面 旺角 勝利道有間 Let's Dog Cafe. 
    九龍塘有間 Teddy's Cafe, 但係要戶外先可以帶狗.  Summer 會好熱
    呢兩間都可以諗諗.
    [版主回覆07/24/2008 22:22:00]Thank you BBG!

    回覆刪除
  9. 馬鞍山對我黎講唔遠...我都係住馬鞍山呢~^^
    [版主回覆07/24/2008 22:24:00]原來march都係住馬鞍山架,你係邊頭放狗吖?

    回覆刪除
  10. 少少喇....不過已經係幾年前嘅事喇, 我而家住大埔林村嗰邊d村屋呀, 我個人覺得幾好架....., Dog Cafe呀....我就通常係去尖沙咀Good Dog, CWB嘅Dogside, 而BBG講嗰間Teddy's cafe都去過呀, 不過Teddy's cafe只要你包咗埸, 內外都可以比狗入架, 所以都幾好, 你可以打去問下.....
    [版主回覆07/24/2008 22:25:00]唔該晒草莓妹!

    回覆刪除
  11. bbq@會所----舉脚贊成
    [版主回覆07/24/2008 22:26:00]梗係啦,你重近過我~~~

    回覆刪除
  12. 唔駛客氣~~!!!希望少少意見能夠幫到你喇......
    [版主回覆07/26/2008 10:59:00]梗係幫到啦!

    回覆刪除
  13. 緊急通告 & 求救 --- 商業黑客突襲 Nanakoland
     
     
    Urgent: 請 click 入此 link http://hk.myblog.yahoo.com/nanachan.2007/article?mid=4558
     
     
    只能用以上 link 入 , 因有黑客入侵 , 現 巳完全無法經由我 blog 的首頁進入 , 包括我自己 !
    [版主回覆07/27/2008 08:54:00]知道同埋訂閱咗啦! 幾麻煩都會去你度"爹"架,沖定茶等我啦! 哈哈~~~~

    回覆刪除
  14. 黑客己被趕出 , 大家無需再向 Yahoo 檢舉 , Nanakoland 現已 恢復正常運作!
     
    ~~~~ 在此感謝各位 blog 友義助 !
    [版主回覆07/28/2008 10:14:00]好嘢!好嘢!

    回覆刪除