2016年5月30日 星期一

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 2 - 10 Jan 2016 Sun)

東京 - 御茶之水 - 銀座

呢間酒店早餐算好多嘢食,不過就好多人同味道一般囉~







三個都係滑雪人,有一日free time,當然要去御茶之水睇吓有咩新出品啦!

幫下一團嘅團友買定手套同暖包~

幾層高嘅snowboard shop有好多間,真係行到腳軟!

好多選擇,不過剛開季,無乜減價,唔吸引!

如果著晒呢套,我應該唔識郁...XDDD

手套都咁多款,問你點揀!

唔覺意睇到,咁大塊波板要嚟打乜?

中途眾人要去Starbucks上上電先~

Lunch隨便去咗間拉麵店食,都幾好食架!

小店都係自助買飛~

交咗飛俾店員就坐低等食~

係個湯肥咗d,味道唔錯~

個炸雞唔好睇佢炸到咁燶,裡面d肉仲好滑架~

下午去咗銀座,出到嚟呢個咁富貴嘅地方,d人嘅衣著都唔同晒~

首先去食個下午茶先~
呢間係日本人愛店,要排隊係正常囉~

排咗大半個鐘先排到裡面~

呢度除咗朱古力都仲有其他嘢食嘅~

就連酒都有架!

我呢d唔食朱古力嘅人咪食雪糕囉,聽兩位團友講,兩個芭菲杯都好好味喎,可惜我唔識欣賞!

食完Tea就去百貨公司逛吓~

無乜嘢買到,只係買到一件毒物~

LC有新出品,又幫朋友入咗貨咁囉~

團友睇中呢架車喎!

晚餐去咗個好姊妹介紹嘅日本私房菜食,大廈入口~

原來呢度全座大廈都係食店~

我哋被安排坐喺近門口嘅房間,呢度全部都係獨立房間,所以坐得好舒服~

訂位時已經訂埋餐,坐低就有得食~

以為呢d前菜已經好新鮮美味,點知之後嘅更精彩!

虎河豚,好鮮甜又有口感,好好食!

虎河豚鮫,連唔鍾意食炸嘢嘅我都讚不絕口!

初初見到呢碟,以為有魚生食,好彩無手多多拎嚟食咋...

原來廚師會即場煮俾我哋食...真係大鄉里!

每人再獲贈一隻蛋黃~

廚師大人教我哋將隻蛋黃加埋D魚一齊食,好味到震呀!

跟住今晚主角出現啦,極度生蜢,劏蟹過程我係完全唔敢睇...因為佢係係我哋間房,即場劏架...好驚囉!


同時間,廚師大人準備咗滾水~

要嚟裝蟹隻碟好可愛,幾想偷隻返屋企,不過我唔會做失禮我哋香港人嘅嘢^^

有D部份放咗落滾水度淥~

有D就用冰鎮住~

呢位係照顧我哋成晚嘅廚師大人~

非常專業同熟手,劏蟹起肉,快過我哋食囉~


第一件係要生食,唔好點醬油,極度鮮甜!

隻解腳食完第一段,廚師會收返,中間嗰段係灼到半生熟再俾返我哋食,仲會幫我哋剝埋殼架,未試過食得咁爽呀!

最後就係食先前放咗落去灼嗰D,係全熟,但一樣咁鮮甜!

當我哋開緊餐嘅時候,原本個蟹身已經攞咗出去蒸,食晒蟹腳到蟹身啦~


三兩下手勢就開好晒個蟹身俾我哋,咁樣食蟹真係太幸福!

最後就係三文魚子同飯,其實已經飽到上頭殼頂架啦,不過見到D三文魚子咁靚又唔抵得,又食晒!



所有嘢都咁好味,我無理由唔試埋個甜品架...好味!


最後好滿足咁攬住個40吋嘅肚腩返酒店,超級滿足!


〒108-8611 東京都港区高輪4-10-30
TEL:03-3440-1111








8 則留言:

  1. 嘩...個私房菜我都睇到流晒口水呀, 仲要係房到即場整,其實真係又有得食又有得睇..一定係超值

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我都覺得貴,不過試完覺得真係好值得俾咁嘅價錢!

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果以食物同服務嚟計,我覺得值得俾,三萬鬆D円一個人~

      刪除
  3. 果件盔甲貴唔貴?@@
    架三輪車幾好玩喎....
    個晚餐都超正呀,食蟹最難搞就係個殼,佢幫你搞掂拆開晒方便食好多^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 盔甲無諗住買無睇價錢喎,不過送俾我都無用啦,著咗唔識郁...XDDD
      架三輪車係好玩,仲好貴架,無記錯要五萬幾円呀!
      佢仲要超快手,仲快過我哋食~

      刪除
  4. 想問問係香港買滑雪用品有無貴一倍咁多?
    晚餐無得頂! 隻蟹好似好好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港同日本差不多價錢,不過日本多款好多,始終個市場大好多,去美加買最平!
      唔係好似,真係好好味,係個價錢肉亦D啫...XDDD

      刪除