2016年5月26日 星期四

2015 南德滑雪之旅 (Day 10 - 22 Dec 2015 Tue)

Garmisch-Partenkirchen →Munich


本來今日plan咗去國王湖睇雪景,可惜今年無雪,咁又慳返唔洗去,直出Munich~

喺度食咗幾日早餐,愛上咗呢D種子包~

而其他嘢真係好一般~






每朝指定動作...XDDD


Garmisch-Partenkirchen → Munich (1:09 - 88.9 km)

今日cut咗國王湖個行程之後就好輕鬆,沿途有休息站我哋都會停,睇吓有無好嘢遇到~

經過間超市,貓糧竟然多過狗糧好多,乜原來德國人鍾意養貓架咩?


賣酒嘅地方又係特別大,真係乜酒都有!


我好辛苦先搵到支無酒精飲品^^

今日好天到呢,如果可以配合埋個雪景就真係正啦,可惜...

再經過一個小休息站就會到Munich~

中午時間就到酒店"Eden Hotel Wolff",間房好大好舒服,仲要可以俾我哋提早Check-in,讚呀!

放抵行李就去揾食,酒店就喺正慕尼黑火車站對面,一落街就有嘢食~

記得上次嚟有間越式牛肉河粉喺火車站,今次又走去食,喺歐洲可以食到呢個味算好唔錯~

食飽就周圍行吓,經過呢度,停咗好耐都唔願走,因為帶毛毛嚟德國,一落地第一餐就喺呢度食,呢度附近滿載我哋一家嘅足跡!

慕尼黑其實係一個幾好買嘅地方,唔係女人先鍾意買鞋架...XDDD

寵物用品呢度唔多,耐唔時會見到D幾可愛嘅~

由我哋酒店行去Marienplatz square好近,大概10分鐘就到~

真係話咁快就到~

一入廣場,左手邊係一間專賣名牌喼嘅商店,都有入去8吓,都係無我買嗰隻大sport款,好彩!唔係我搬咗咁多日咪好唔抵!


下午時分已經人山人海~


經過間幾層樓高嘅運動用品店,兩條友即刻扑人去啦!


地下係放Snowboard用品,淨係呢一層我哋已經唔知行咗幾耐!仲係一路行,一路嘩嘩聲,真係大鄉里出城咁...XDDD


問你點揀...XDDD












呢個頭盔靚過我之前睇嗰D好多呀!型到爆!

第一次見呢D滑雪用嘅Airbag



天光行到天黑,夜晚嘅Marienplatz square更吸引~





而呢個行程最後一個Christmas Market就係呢個啦~

Christmas Market : Marienplatz square in front and around Munichs old town hall 
(Mon-Sat 10am-9pm, Sun 10am-8pm)








越夜越多人~

行得好攰,最後喺food court買咗D嘢返酒店食就算~


Arnulfstr. 4, Munich, 80335 Germany (+4989551150) Hotel GPS coordinates : 48.142, 11.559
Private parking is possible on site (reservation is not possible) and costs EUR 18 per day.


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 你怕食咗個肚會征棵樹出嚟呀?...XDDD

      刪除
  2. 咁多滑雪用品睇唔怪得唔捨得走^^
    airbag又幾得意喎,瞓住瀡落山?

    回覆刪除
    回覆
    1. airbag係俾d高山滑雪時,如果遇到雪崩時要嚟保護個滑雪者架~

      刪除
  3. 辛苦晒毛爸每日對住臭腳嘅指定動作⋯
    你上次?我地原來仲未識架! 好似由你毛毛美加先認識你咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係佢嘅榮幸啦...XDDD
      乜識咗咁短時間咋咩?好似識咗好耐咁喎!

      刪除