2016年5月25日 星期三

2015 南德滑雪之旅 (Day 9 - 21 Dec 2015 Mon)

Garmisch-Partenkirchen


無得滑雪,今日就無無聊聊參觀吓教堂,皇宮同埋shop吓ping囉~

當然去嘆個早餐先啦~






呢隻蛋有個名架,我喺餐牌見到,唔知係咩就叫嚟試吓,原來係半生熟蛋!

以前嚟歐洲唔見咁多茶款架,而家十幾廿款任你揀~

食飽就出發去睇嘢啦,有樣嘢我好唔明白,同一條鞋帶,我綁就會甩,毛爸綁就唔會,所以每日出發前毛爸都要幫我綁好鞋帶,以免我行行吓會PK...

酒店外觀,地下有玻璃窗嗰層就係食早餐嘅地方~



酒店嘅另一面~



第一站
艾塔爾修道院 Kloster Ettal
Kasier-Ludwig-Platz 1
82488 Ettal

Tel.: (08822) 740

企喺中間真係有種好平靜嘅感覺~

中間最高圓頂嘅係教堂


我哋入去參觀時,剛好有人喺度練聖詩,好好聽~

毛爸直頭坐咗喺度,聽飽先走...XDDD

唔好睇佢出面簡簡單單,其實裡面好靚架!

都唔明D人點可以畫得咁靚!

就嚟聖誕節,放咗棵幾個人咁高嘅聖誕樹喺度,喺呢度過聖誕一定好有氣氛~

靚靚告解室~


第二站
Castle Linderhof
http://castles.org/dokuwiki/castlesoftheworld/germany/linderhof#basic_info

呢個城堡有D揾笨,冬天乜鬼都唔開,行咗十分鐘就走~





Gopro真係幾好玩,喺車裡面可以影到咁嘅效果~

午餐又去返噚日間意大利餐廳,事關佢真係太好食啦...XDDD

星期一,lunch都幾多人~

呢個沙律真係好好食,叫完再叫,食完又再叫...XDDD

呢個蕃茄湯就認真麻地啦,好似茄汁開水咁...

磨菇奄列,唔好睇佢個樣衰衰,味道好正架~

意大利飯都煮得好好食,不過都係AOP意粉好食D!

呢個邪惡甜品一定要再encore,不過今次又唔記得叫佢走朱古力醬,又要攪一大輪先食得!

咖啡配甜品,完美嘅午餐~

下晝就係shopping嘅時間...XDDD

周街都見到毛小孩~

見到似樣嘅咖啡又走去試~

唔知係咪近聖誕節,大家都開始放假,條街人山人海~


德國名牌,當然要入去朝吓聖啦~


D羽絨外套好抵買,好厚一件都係一千鬆D!


德國嘅毛小孩真係好幸福!


呢款我好想買嘅頭盔,不過睇到實物又覺得麻麻地,好彩無online買啫!

呢D眼鏡唔知點帶...

賣新鮮食物嘅店舖係唔帶得狗狗入去,咁唯有乖乖喺門口等啦~

晚餐又返去食意大利餐呀...XDDD

今次叫返我最愛嘅AOP意粉,正!

肉醬闊麵,好classic嘅煮法,好好好好食!!!!!

嘆埋杯咖啡就返酒店執行李,聽朝走啦~


Bahnhofstrasse 15, D - 82467 Garmisch-Partenkirchen Telefon: +49 08821 94387 - 0, E-Mail: info@reindls.de
5 course dinner menu in the restaurant for Euro 28.00

8 則留言:

  1. 磨菇奄列我都喜歡^^
    原來德國都幾多人養狗喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 磨菇奄列我我第一次食咋,又估唔到幾夾喎!
      德國人養狗要過好多關先可以得到一隻,無得隨便買,所以佢哋好珍惜佢哋隻狗架!

      刪除
  2. Kloster Ettal好靚喎.有機會要去去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係酒店職員介紹我哋去,意外收穫呀, 好近王子你嗰邊啦!

      刪除
  3. 近幾次去歐洲,D住宿真係好多款茶包任你飲架。
    毛毛食野就最叻,搵次跟你去實破產⋯
    我覺得歐洲d狗狗真係好幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛食野就最叻==>所以有咁嘅身形,呢d係因果嚟囉!
      歐洲食嘢好平啦,你又唔係未試過,咪扮嘢啦靚仔~
      真係,香港真係落後得好緊要!

      刪除
  4. 食野就最叻,有咁嘅身形<--我個港女一樣,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 作反呀你,我講俾港女知,仲要捐玻璃樽!

      刪除