2016年5月28日 星期六

2015 南德滑雪之旅 (Day 12/13 - 24/25 Dec 2015 Thu/Fri)

Munich → Heathrow (LHR) → Hong Kong


呢間酒店早餐好豐富,真係可以食飽飽~



生果都好新鮮好甜~

食飽早餐返房hea一陣,攞埋行李就行過隔離巴士站坐巴士去機場啦~

Hotel → Munich airport (MUC) T1 by airport bus @11:15 (every 20 Minutes)
10.50 € (Tickets can be purchased directly at the bus driver (cash only) or online




巴士站同酒店好近,過條馬路就係,好方便,下次嚟我應該都會揀返呢間酒店~

去到機場第一時間去海關度同D退稅單吸個印先~


我排得好整齊俾佢架,佢吸完印好似俾返D垃圾我咁...

寄完行李就拿拿聲入閘,不過個閘口又係人山人海喎!好彩business class有另一個門口入,唔係排到入去驚退唔切稅囉~

喺歐洲地方,你想攞返你應得嘅退稅係要同佢鬥智鬥力架,呢個Refund counter,我哋係問咗9千幾人之後先搵到,佢係喺一個極其隱蔽嘅地方~

然而我哋入到去係一個人都無...

只係見到呢張紙痴係Counter後面老遠嘅地方~

收錢呢張就放正喺Counter嘅正前方,真係cheap到你吖!

最後我哋聽到房門後有人講電話,於是就叫佢,叫咗好多次先出嚟,咁我哋問佢咁我哋應該點做啦,佢叫我哋填好晒Dform,掉落個收集箱度,電腦好返時就會幫我哋做,好似好兒戲咁,但又無辦法,唯有照做啦,當時係預咗退唔到架啦...但幾個月之後,真係收齊晒D退稅,都算執返身彩!

鬼C咁肚餓,好彩仲有時間去Lounge食D嘢~

不過呢度真係無咩好食...

食咗包薯片頂吓肚就算啦~

返屋企啦~

Munich (MUC) → Heathrow (LHR) BA927 13:55 - 15:10

頭頂行李箱爆晒,毛毛坐咗去對面...XDDD

好彩個飛機餐都叫食得吓,唔係真係餓C~

差不多降落時,影到倫敦摩天輪~


轉機返香港~

今之要轉Terminal,我哋揀坐巴士~

見仲有D時間,又去Lounge睇吓有無好嘢食~

結果又係無嘅~

好彩準時~

Heathrow (LHR) → Hong Kong (HKG) CX238 17:15 - 12:50+1

一上機就咁嘅樣,一定係睇緊公司email...XDDD


個飛機餐係異常的難食!

我基本上只係食晒D白飯~

有聖誕禮物收,不過我估都係好難食,直接掉咗,無試~

早餐碗粥最似樣,不過落機都係要即刻去揾嘢食=.="

安全返到香港~

今次去歐洲感覺同2011年去時已經差好遠,未來應該會少D去歐洲,好希望可以再發掘到好似玻利維亞咁嘅地方,大城已經唔太適合我...

10 則留言:

  1. 等你搵新景點,keep 住帶我地眼睛去旅行呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新景點家陣好難搵,都係蝗蟲占據晒!

      刪除
  2. 早餐終於豐富了~
    有時我地真係要去過外地來比較,先知生活在香港有幾咁幸福嘅⋯
    不過退稅竟要收手續費又真係好鬼cheap!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港而家越嚟越差,我好想移民走...
      係囉,唔想退俾人就唔好話有稅退囉,而家歐洲真係cheap過鬼!

      刪除
    2. 你將坐頭等嘅錢去移民,話走就走啦~

      刪除
    3. 坐頭等嘅錢只可以移民返大陸...

      刪除
  3. 退稅counter工作態度真係吖! 壞機就應該有個人喺度坐。唔係代表唔使做喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢張寫住壞機嘅紙仲貼喺counter後面度白色門度,我哋搵咗幾耐先睇到,嗰日真係嬲到爆呀!

      刪除