2015年11月23日 星期一

2015 台北遊學團Part 2 (Day 3 - 14 Nov 2015 Sat)


晨早7點就去食早餐,真係眼都爭唔大~


媽咪成晚無瞓都精神過我...XDDD


酒店對面日日都排長龍,唔知排乜!



玩咗兩日,今日正式開始上課啦!

上次學咗肌能系貼紮最新概念嘅EDF taping課程後,覺得台灣主辦單位教得好好,即場報咗今次呢個兩日嘅肌能系貼紮技術國際認證班(KT1-3)~

EDF taping主要功能:

2015年,新增肌能系貼紮最新概念-EDF taping (Epidermis表皮、Dermis真皮及Fascia筋膜貼紮)。人體的皮膚分為表皮、真皮與皮下組織,皮膚之下為筋膜,筋膜則層層環繞更深層的肌肉、關節等構造。皮膚與筋膜,蘊含了豐富的微血管與感覺受器,並有旺盛的再生作用。EDF taping藉由貼紮淺層組織,來處理疼痛以及調節神經傳導,此觀念除了可應用在肌肉骨骼系統,也可運用於中樞神經疾患。瞭解EDF taping,可對運用肌能系貼紮有新的切入視角,以不同角度檢視、分析問題,進而處理、改善相關病症。熟習並運用EDF taping,能更完備你的肌能系貼紮技術。

我學完返去搵媽咪來做實習,媽咪手腕本來揸筆都痛,經過兩個月的貼紮,最近已經唔痛了,呢樣係對我好大嘅鼓舞。



第一次就學咗個比較advance嘅課程,今次要學返呢D基本嘅貼紮技術,基本課程會係教處理肌肉、關節等組織結構的貼紮方式,對於我日後滑雪防止受傷應該有一定幫助~

2015肌能系貼紮技術國際認證班

肌能系貼紮技術國際認證班(KT1-3)— 
  Kinesio Taping Method肌能系貼紮技術發明人Dr. Kenzo Kase所創立的國際總會Kinesio Taping Association International (KTAI),致力於教育推廣及學術研究,2011年8月國際肌能系貼紮協會(臺灣)Kinesio Taping Association Taiwan (KTAT)在台成立,並與國際總會接軌,舉辦國際標準化認證課程 —肌能系貼紮技術國際認證研習會,課程內容分為KT1、KT2及KT3,授課者皆為肌能系貼紮國際講師(Certified Kinesio Taping Instructor, CKTI),全程以中文講解,課後可獲得KTAI授權之精美結業證書(Certificate of Course Completion)。完成認證課程後方可參加全球認證測驗,通過後由KTAI授予肌能系貼紮技術


兩日朝8:30-19:00咁上堂我都係第一次

今次都係喺台灣大學上課,好舒服嘅校園~

8:30已經坐好等上堂~

因為唔放心媽咪一個喺酒店, 怕佢亂走,出發前問准主辦機構,我就帶埋媽咪一同上學去~

當然無免費午餐,媽咪要做我麻豆囉~

半場休息,茶點好豐富!

午餐就慘D有齊晒我唔食嘅豬扒同炸嘢,呢餐我只食咗菜同白飯+半隻蛋~

因為媽咪成晚無瞓,見佢咁辛苦就叫咗的士送佢返酒店瞓,下午我自己繼續上堂~

回程時發現學校附近有Starbucs,又去行吓,見呢隻杯好靚,不過我已經有好多隻,影咗當買咗啦!

下午又有茶點,真係一日食到黑...XDDD

因為下午時間比較長,5點又有餅食,可惜中晒我唔食嘅嘢,酥皮同朱古力...=.="

今日全日我都無蓋眼瞓,好叻呀!

返酒店接咗媽咪就帶佢去食台菜"欣葉",餓咗一日,呢餐覺得特別好味!


今日又係食飽散住步返酒店,媽咪仲一路行一路買,牙籤都買一大埋,媽咪話台灣D牙籤好好用喎^^

6.2億,我又要買返注先~


7 則留言:

  1. 個課程都幾緊密喎,由朝早上到成七點先放學

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港係分3日上架,台灣就兩日上晒,所以咁長時間囉~

      刪除
  2. 回覆
    1. 一個月之後online考,我仲未開始溫書,c得啦(T.T)

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都未考試合格你就夠膽俾我貼?你都好大膽喎!

      刪除
    2. 有乜好驚,試吓黃綠毛毛嘛,wakakaka~~~~~

      刪除