2015年11月9日 星期一

2015 青島濰坊之旅 (Day 3 - 22 Oct 2015 Thu)

濰坊市尋人第二天


今日早餐食水餃~


一人份量,25隻,食完飽到上心口,好味!

哥哥嘅菜肉雲吞,佢話唔好食喎~

韮菜煎蛋,韮菜多過蛋,好正!

食飽早餐後我哋去咗另一間醫院再搵,雖然嗰度d人都好幫手,不過得到d唔好嘅消息,基本上個個媽咪想搵嘅人都已經去世,於是我哋就向我哋搵咗兩日手上得到嘅唯一嘅線索去搵,坐的士去人哋俾我哋嗰個地址~

個地址有d錯,不過都一路問到好人,最後都俾我哋搵到媽咪呢個老朋友!開心到我哋呢...

本來我哋準備同呢兩位老人家食午餐,點知哥哥唔舒服,仲嘔,可以呢幾日佢辛苦得濟....

咁我就送咗哥哥同媽咪返酒店休息,差不多三點先落去Starbucks食個late lunch.

另外喺大陸買藥真係好難,我唔記得帶Panadol想去買盒俾哥哥食啦,真係有錢都買唔到架,連屈人寺都無,全部係國產貨,唔怪之佢哋嚟香港買到癲咗啦!

到旁晚時間,酒店送咗蛋糕上嚟,今日係媽咪80歲生日,如果可以幫佢搵到佢想搵嘅舊鄰居你話幾好呢~

哥哥瞓咗一個下晏好返d,晚餐去返第一日間餐廳食,今次唔敢叫咁多...XDDD

喺我哋有d失望嘅時候,雖然今早幫媽咪搵到一個老朋友,但都唔係佢最想搵到嘅嗰家人,以前喺大陸生活好艱難,媽咪又一個人喺大陸,其他屋企人都喺泰國,媽咪就係得到嗰家人嘅照顧先生活得咁開心,所以好想見返佢哋~

當我哋食完飯返到房,收到服務員打嚟嘅電話,話有人嚟探我哋,我起初以為係今早見到嗰位媽咪老朋友,點知一打開門,竟然就係媽咪想搵嗰家人嘅第六仔,佢兩個相擁而泣,40年無見,嗰刻心情真係好難形容!

原來係媽咪個老朋友,下午幫我哋打咗好多電話去搵,最後俾佢搵到,就通知咗佢我哋嘅地址,然後咁就幫我哋完成咗今次幫媽咪尋鄰之旅囉!我哋真係好好彩呀!

媽咪話呢個係我兩個送俾佢最好嘅生日禮物喎^0^










6 則留言:

  1. 比任何生日禮物來得更有意義呢,感動!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我同哥哥呢講,呢日都真係好有意義,永遠都唔會忘記!

      刪除
  2. 呢一刻應該好感動,我睇你文字已經感受到啦毛毛

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢哋咁開心,我都喊咗幾轉...XDDD

      刪除