2015年11月7日 星期六

2015 青島濰坊之旅 (Day 1 - 20 Oct 2015 Tue)

香港 →青島 →濰坊

CX5950 HKG->TAO (10:25-13:35)

大家一定好奇怪,點解我會返大陸呢...

我身負重任架,咩重任?睇落去咪知囉...XDDD

預咗上機無啖好食,諗住喺機場食飽先上機,點知又中伏,
太興個早餐難食過CX嘅飛機餐,真係激到你呢...



難得我唔介意佢delay嘅時候,佢準時起飛!


成個飛機餐我只食咗杯雪糕同飲咗支水,今日練仙呀!

今日過關同攞行李都超級順利,15分鐘唔洗,
不過排隊出閘就慘囉,洗唔洗咁多人!

好彩都仲趕到2:30車去濰坊,人仔80/位~

今次係同媽咪哥哥一齊去,我照顧媽咪,阿哥照顧行李媽咪以前喺濰坊醫院工作,已經40 年無返嚟,今次我同阿哥係專程帶媽咪返嚟搵佢d舊鄰居,不過幾十年無聯絡,唔知搵唔搵到...

因為趕巴士,lunch都無得食,好彩我有帶定糧食,瑪利餅救我一命!

落巴士前,媽咪問同車嘅乘客佢以前工作醫院仲喺唔喺度,真係出路遇貴人,俾佢問到個喺濰坊長大嘅人,佢好熱心講咗好多資料俾我哋知,又話俾我哋知醫院已經改咗名,仲畫埋地圖教我哋去,而呢個亦成為我哋之後搵人嘅重要線索!

最後呢位好心人仲俾埋卡片我哋,叫我哋有咩問題可以隨時打電話俾佢,當我睇吓佢張卡片時嚇一嚇,原來佢係大陸一間好出名嘅機器廠嘅副總裁,媽咪仲話有買佢哋股票...XDDD

佢一d架子都無,最後仲幫我哋叫埋的士送我哋去酒店,而佢自己就等司機嚟接佢,第一日就遇到咁好嘅人,令我哋對之後尋人增添咗唔少信心!

返酒店放抵行李就即刻出發去搵食,今次book間酒店位置好正,旁邊就有個大商場,裡面有好多餐廳,今日揀食疙瘩湯!

我嚟之前以為呢度比較落後,原來都唔係...

疙瘩湯,細個媽咪成日煮俾我食,呢度都整得好好食,我哋唔知d嘢咁大份量,又叫到食唔晒,真係罪過罪過...

食飽就有心情行街啦...XDDD

似足香港d商場!

最重要係俾我發現呢度有Starbucks,呢幾日唔洗吊癮啦...XDDD

香港Starbucks都未有嘅flat white呢度都有,你話香港落後人哋幾多呢...

睇住店員用足心機咁沖,呢杯一定唔會差!
最後哥哥仔仲教咗我普通話馥芮白點講,原來好難發音架,
不過我會好好記住架啦!

買埋水就返酒店,今日好攰呀!

返酒店時見好多人喺度放狗~




呢個商場都好大吓,佢出面嘅空哋成為呢度居民嘅活動地方~

有人寫大字~

大媽跳舞就當然唔少得啦,其中都有大叔架!

今次揀呢間係濰坊少有嘅國際品牌酒店,國產酒店我唔敢住...

房間乾淨舒適~

浴室都好正,六百幾一晚算好抵!



NO 1 Building NO 6636 Fushou East Street KuiwenDistrict 261031 WEIFANG CHINA


6 則留言:

  1. 原來係尋舊街坊之旅,等睇你地啲見聞^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日就係走去醫院問,其實無咩睇到囉...XDDD

      刪除
  2. 疙瘩湯唔知係乜,喺yt 睇咗似乎唔係我杯茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 疙瘩湯我由細食到大,充滿我D童年回憶架,所以我好like ^^

      刪除
  3. 原人尋人之旅!
    就睇吓你點樣成日媽媽聲,不過今日似乎唔錯。

    回覆刪除