2015年11月21日 星期六

2015 台北遊學團Part 2 (Day 2 - 13 Nov 2015 Fri)

今日係Shopping day~

要食飽先有力行架,整返個豐富早餐先~




成朝掛住搏剎,原來一張相都無影喎!

午餐今次去返我最愛嘅品川蘭~



呢杯檸檬庶汁,好清甜,正!

好彩呢度有雞湯麵咋,如果唔係我無得嚟食架啦,因為我媽咪係唔食牛...

呢碗牛排麵真係好好味,我應該可以一次食兩碗!

呢到台灣,點都要帶媽咪去嘆吓咖啡,點知...最後攪到媽咪失眠咗一晚...XDDD

Stayreal Cafe

今年台灣版嘅聖誕Starbusck杯都好靚~

又要頭痛點可以pack晒D嘢落喼...

今日晚餐又食[八田]







今次無上次食得咁爽,因為兩個人係無爐邊位坐,只可以坐吧枱,所以無專人現燒俾你食,order都時有錯漏,所以下次如果要去八田,最好有3個或以上嘅人先好去~

食飽散步返酒店,今晚要早D瞓,聽朝要上堂啦~

4 則留言:

  1. 喂! 係儲埋有幾多個全世界出嘅Starbusck杯呀?
    中午時見到你碗麵,一陣都落街食麵先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾隻咁大把囉...XDDD
      我都好掛住嗰碗麵...

      刪除