2015年12月2日 星期三

2015 台北遊學團Part 2 (Day 4 - 15 Nov 2015 Sun)



今朝一個人食早餐,媽咪仲瞓緊...=.="



坐的士十分鐘就到校園,見到有人喺度同小狗散步,寫意到呢...

今日最後一日上堂,好多同學都一早返嚟影相留念~

準時8:30開始上堂~

今日實習時間比較多,老師和同學都好玩得,笑聲無停過...XDDD

呢part係講毛爸而家成日痛嘅位置,我有好比心機聽呢part,希望幫到毛爸啦~

除咗書有講,老師仲會即場貼俾我哋睇,再提醒我哋要注意嘅地方~

要認真上堂時,大家都好認真架!

食lunch前去咗影大合照,呢張相我好鍾意架!
今日個餐盒好D,起碼我有雞脾食...XDD

好可愛嘅老師們,要我哋做完體操先開始上堂~

茶點時間當然唔少得啦~

下午就係個案實習~

哈哈...我都有出去俾老師貼架!

貼完返埋位要俾同學仔影相作記錄~

今日貼到全身都係...XDD

呢個課程,雖然上課時間比較長,因為好多現場實習,所以一D都唔會悶,而且容易明白好多,一個月之後要online考試,唔知我會唔會合格呢?

完成咗兩個full day嘅學習,今晚要好好食一餐獎勵自己~

返去酒店接咗媽咪就出發去喜來登大飯店嘅請客樓食秋蟹~

不過秋蟹賣晒!!!!!!!!
然後叫乜無乜!!!!!!!
呢間嘢要black list佢!!!!!!
浪費咗我一個晚餐嘅quota!

最後隨便點咗幾樣,食晒就走~

轉場再食過先順返條氣~
今晚又食到十點幾,真係罪過罪過囉...

6 則留言:

  1. 返到屋企有冇拎毛爸來實習?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想架,不過我未得閒同佢貼囉...XDDD

      刪除
  2. online考試咁即係唔使考點貼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要架,不過係寫囉,應該會問正確貼嘅力度同方向~

      刪除
  3. 毛爸個位置有曾經有段時間都痛左好耐。當時我每日都要幫狗場嘅狗狗抺身及沖涼,可能烏低身個姿勢唔好,攪到D肌膚好痛好辛苦。現在只招呼自己隻狗狗,做少好多,背部也好了。毛爸是否也姿勢唔正確?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢係坐姿不正碓攬成咁囉,而家有排攪呀!

      刪除