2015年11月7日 星期六

2015 青島濰坊之旅 (Day 2 - 21 Oct 2015 Wed)

濰坊市尋人第一天

酒店唔包早餐,所以要出去搵食~


濰坊風箏節好出名,酒店大堂都有d風箏展出,手工好精細~

晨早唔係好多店開,揀咗台灣永和豆漿試,都係台灣好食d,呢間一般啦~


 食飽就出發搵人啦,去到目的地發展媽咪以前住嘅地方已經變咗旅遊景點....

好在間醫院仲喺度,於是我哋就盲中中走入去問藥房d人識唔識幾個老醫生,不過嗰d醫生都已經七八十歲,應該退咗休好多年,所以佢哋都唔認識,但佢哋好幫手,幫我哋打電話問d年紀比較大嘅醫生,又喺佢哋醫院微訊個群組幫我哋問人...可惜得到嘅都唔係好消息,好幾個以前同我媽咪一齊工作嘅老醫生都已經去世...懷住好沉重嘅心情離開...

攪咗成朝,差不多兩點先開飯~

呢間好鬼難食,全部咸到c,一半都食唔到!

食完飯,我陪媽咪返酒店休息,哥哥就一個人繼續去打聽~

哥哥再返去先前間醫院再問,最後有個醫生話識媽咪一個朋友,但只得地址無電話,但都已經好好,起碼有條線繼續搵呀!

晚餐又係喺酒店旁邊嘅萬達廣場食,今晚食刀削麵~

呢餐真係平靚正呀,又好食又平,3個人食咗1百蚊人仔咋~

 宵夜係馥芮白咖啡,飲完早d瞓,明天繼續努力!











6 則留言:

  1. 這個尋人之旅真不簡單,幸好都有啲好嘢食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩濰坊唔大咋,唔係唔知點搵...

      刪除
  2. 食麵都係較穩陣。
    嘩! 你地真係好堅持噃,諗住你地來問吓就算,原來尋人是第一大目的⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋見媽咪咁想,當然會盡力幫佢搵,不過一直我同哥哥都只係同佢講返去行吓,搵到就搵,搵唔到當行吓囉...驚真係搵唔到時,媽咪唔洗咁失望~

      刪除
  3. 但你地唔似搵到就搵噃,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡力啦,始終媽咪已經80歲,今次搵唔到就可能以後都見唔到架啦...

      刪除