2015年11月18日 星期三

2015 台北遊學團Part 2 (Day 1 - 12 Nov 2015 Thu)

又到上學的時間啦,今次我唔係一個人去啦,媽咪自從上次去完青島返嚟就玩滄咗個心,佢話返正我一個人去,就陪我去行吓喎!

OK就帶埋你去啦^0^

十點機,8點已經check-in好,輕輕鬆鬆食個早餐先上機~


CX450 HKG→TPE (10:00-11:50) 

第一次見到咁搶位起飛,4架都係等飛,一轉咗彎就可以加速,大家鬥攝位,感覺似隧道口d車鬥攝位咁...香港真係需要第三條跑道啦!

預咗飛機餐難食,咁攪攪新意思試其他餐,無驚喜,都係一樣咁難食!

上兩次過關都好少人,今次多人,不過都好快過到關~

等行李時見到小朋友在開工,工作態度好認真!

交到功課等獎品^^

好順利,兩點已經到酒店,今次都係住Cozzi忠考館,因為佢太方便~

因為媽咪初一十五食齋,所以今日全部食物都係以齋為主~

本來揾咗間有素水餃食,點知原來佢2:30會落埸...無得食!

咁就喺附近行吓,睇吓有無其他素食啦~

行過見呢間好多人幫嘅,問咗佢個蘿蔔糕係無肉嘅,拿拿聲入去搵個位坐先~


生炒魷魚都好多人買~


咁每款要一份,好好味,意外收穫,不過媽咪無生炒魷魚就慘d...XDDDD


 再行入d原來有素食店喎,不過已經飽啦,無試~

見到街市,媽咪就最開心~

一路行,一路食,庶汁都好好飲~

仲要一路買...XDDD

滿足咗媽咪嘅需要就到我啦,而家係週年慶,度度都減價,當然要去血拼吓啦~

要趕食飯,只係行咗好少地方就要返酒店放抵嘢先啦!

今日要就媽咪食素,但係就另我大開眼界,原來素食都可以咁精緻同好味架喎!

一坐抵會俾碗檸檬水你洗手,好在我有上網睇過人講呢碗嘢係要嚟洗手,如果唔係飲咗就醜c怪啦...XDDD


我同媽咪叫咗兩個唔同嘅套餐,咁可以試多d款式~

侍應生上菜都會簡單介紹每道係用咩材做同埋佢嘅功用,成晚我同媽咪都嘩嘩聲,多謝台灣朋友好介紹~



Cozzi Hotel Teipei - 台北忠考館

6 則留言:

  1. 攪攪新意思,有無增肥餐比我食架?
    毛媽的媽好開心喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有都無用啦,咁難食咪一樣食唔落,咩餐都係減肥餐囉!
      佢有個24貼身妹仔跟住梗係開心...XDDD

      刪除
  2. 交到功課>> 咁佢搜咗啲乜o野出嚟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物呀,台灣唔俾帶肉類入境架~

      刪除
  3. 個素食晚餐真係好精緻@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係笫一次見識,不過就貴過食餐真嘅懷石料理囉(T.T)

      刪除