2014年11月3日 星期一

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 8 (24 SEP 2014 Wed)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 8 (24 SEP 2014 Wed)
Hali→Vatnajökull (Europe's largest glacier)→Hofn


今日行程都係好輕鬆,晨早起身見到咁靚嘅天空,以為今日一定好好天啦!








點知喺酒店食完早餐之後就開始陰天...今日book咗玩冰上電單車,如果落雨就慘啦!

都唔理啦,食飽就出發~

Hali Country Hotel →beginning of road F985 (21km 0:16)

集合地點好奇怪架,係喺一個路邊,有架車俾你識住係喺度等咁囉~


呢度D車都已經換晒雪呔啦啦~


我哋等咗一陣就有職員嚟到,佢話我哋可以開自己車上去或者坐佢哋呢架大牛龜上去冰川,
不過坐佢哋車就每人要加收ISK1000,我哋望吓D路,都係坐佢哋車安全D,加就加啦!


好在揀咗坐佢哋車,D路又爛,又斜,又多彎,坐都覺得危險呀,不過風景就好靚囉~


仲爬到好高吓呀~


差不多到時開始見到冰川啦~

各人都開始興奮啦!




由先頭路邊上到嚟呢度只係短短16km,不過感覺一D都唔似囉,好似坐咗好耐好耐咁~

Glacierjeeps的所在地~

所有裝備佢哋都會提供,第一件事係換好衫先~

好似去月球探險咁...XDDD

跟住教練會講解如何駕駛Skidoo,都好簡單吓,好快就出發啦!

今日只係得我哋4個,包咗個山玩,好正呀~


中間有兩次時間停抵俾我哋影相~

天陰陰,影D相都唔出色...




好好玩,大家都好似唔夠喉咁,但我哋已經係揀玩最長兩個小時架啦,走啦團友!

回程個天仲黑...

我覺得自己好勁,毛爸開車,我喺後面玩自拍...XDDD,
不過都唔係幾影到自己囉...hehehe...


拜拜,希望下次再嚟玩!

體力勞動完又去開飯啦!

beginning of road F985 →Hofn (44.8km 0:33)

本來想試呢間喺Hofn排名第一嘅餐廳,不過冬季休息無得食呀,慘!


失望之餘,有位當哋人見我哋好迷茫咁,就介紹咗我哋去附近嘅一間餐廳叫Kaffi Hornið

佢無點我哋,D嘢好新鮮好好味~

呢個龍蝦Pizza而家都仲好掛住~

羊扒係燒架,朋友話正喎!

我呢個龍蝦意粉真係無可抗拒,洗面盤咁大都俾我食晒...XDDD

因為我哋差不多兩點半先食飯,毛爸諗住留肚夜晚食龍蝦,所以諗住揀漢堡包,
細細地唔洗咁飽啦...點知一座山咁大...XDDD

見到麻我碗意粉大過個Pizza呀!

Hofn地方好細,所有嘢都喺幾分鐘車程之內~

今次我哋book咗apartment,3房1廳都只係210歐,check-in時,
包租婆話佢心情好,收我哋平D,只係收咗165歐,冰島人真係太可愛!






間屋其實都唔錯,可惜只係得一間浴室,4個人住唔太方面~

7點去開飯,今程重頭戲,龍蝦大餐!爬文睇呢間個個食完都讚口不絕,就嚟試一試佢啦!

Humarhofnin
(Opening hour : 18:00 – 22:00)
 Hafnarbraut 4, 780 Hornafirði, Hofn, Iceland

成間餐廳大部份係遊客,仲係大部份都點右上角嗰款~

就係呢款啦~

我哋4個都係點同一款...XDDD

食評係都好食,不過無網上D人講得咁誇張好食,同份量少咗D~


Skyjaborg Apartment
公寓就在一間叫 Vikin 的餐廳上面
Víkurbraut 2, Höfn, 780, Iceland
Phone  +354 698 1893

6 則留言:

  1. 好型喎,似拍占士邦片咁^^
    冰川好壯麗
    咁如果佢心情唔好會唔會收貴啲 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果佢心情唔好會唔會收貴啲 =>呢個我唔想知囉...XDD

      刪除
  2. 龍蝦睇落唔似平時見o個d咁o既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D叫冰島小龍蝦,比我哋平時食D細好多架~

      刪除
  3. 小龍蝦都係一般, 但調味就好好食
    間apartment咁搞笑, 又幾好喎, 慳左好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間試一次就夠!
      我都係第一次遇到D咁可愛嘅包租婆...XDD

      刪除