2014年11月11日 星期二

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 11 (27 SEP 2014 Sat)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 11 (27 SEP 2014 Sat)


Myvatn →Hverfell→Dimmuborgir→Godafoss→Akureyri (109km 1:34)

一早起身發現出面落緊雪,點解9月都落雪架!今日又無緣坐飛機睇火山啦(T.T)


呢間酒店D房麻麻地,有D舊同有陣"up"味,不過早餐就好豐富同好多選擇~


Myvatn →Hverfell (5.2km 0:07)

本來今日行程好趕,不過因為取消咗睇火山行程,而家行程好輕鬆,第一站去Hverfell~

白茫茫一片,同我喺網上睇嘅Hverfell完全唔同~


呢條就係行上火山口嘅路,我哋竟然係第一批人到,完全未有其他人D腳印喎!

漫漫長路~

呢張好有探險家feel~


上山仲算好行~

山頂,天氣唔好,加埋落咗雪,影出嚟唔似火山口~



一個鍾意滑雪嘅人見到呢個場面,唔可以滑落去,要行落去,好難受!

落山嘅路好滑,要行得好慢,好在我哋早嚟,晏D多人踩溶咗D雪仲難行~

山腳嘅一個湖,靚!

Hverfell→Dimmuborgir (4.2km 0:07)

米湖附近都好多景點,而且好近~


Dimmuborgir 主要係睇D古怪嘅火山石~

濃濃嘅秋天味道~

我覺得冰島係凍過南極!



我好少會著咁多衫架~

呢度其實有好多條路俾你揀嚟行,有長有短,有難有易,咁嘅天氣,
我哋梗係揀條最短又最易嚟行啦,連影相都唔洗1個鐘攪掂~


 Dimmuborgir呢度有洗手間同紀念品店,不過洗手間係收錢的~


Dimmuborgir→Godafoss (49.3km 0:39)

Godafoss係我好期待要睇嘅一個瀑布,果然靚,仲係可以行得好近睇嘅 瀑布~




今次有團友,所以多咗好多雙人相^^

 呢度雖然無伊瓜蘇咁宏偉咁大,不過我鍾意呢度人少D,舒服D!

  

下面張相見唔見到毛爸行咗去邊度影相呀? 


超級鍾意呢度,遠又影,近又影...XDDD




Godafoss附近有個N1油站,望返過去瀑布嗰邊都好靚,本來準備喺度食lunch,
不過原來呢間N1無乜嘢食,咁去到Akureyri先食囉,都係40分鐘車就到~ 

Godafoss→Akureyri (49.9km 0:42)

Godafoss去Akureyri條路好靚,連我都好想試吓揸,當然我D團友唔會俾我咁做啦!


由灰濛濛揸到見到青綠色嘅草地,心情靚晒!



到達Akureyri第一件事去醫肚先,去咗呢間係市中心嘅cafe~

Hafnarstraeti 107 b, Akureyri, Iceland 

中伏!原來得湯,麵包同沙律食,無主菜架!

我係為杯咖啡嚟...點知都係好一般~

Cafe嘅地點其實好正,一行出嚟就係Akureyri最多嘢買嘅地方~


 
我哋架車其實係泊咗喺D路邊,唔敢行得遠,咁我哋就決定返酒店check-in先,一陣搵好泊車位再行過~

返酒店嘅路上發現近海邊好多車位,於是check-in後就泊咗喺度慢慢行~

下午都係天朗氣清~




Akureyri地標~  


點解D人咁鐘意整D咁長嘅字呢...串C人咩! 

 行到黃昏就準備去食飯啦~

餐廳喺正大教堂對面,咁當然要參觀埋大教堂先食啦~


600 Akureyri,Kaupvangsstræti 6
Tel: +354 462 2223
rub23@rub23.is

好搶眼嘅顏色~

 窗口望出嚟就係大教堂~


地方佈置得好清雅,簡潔~



不過我哋D衣著有D唔配合...XDDD
我見其他人都係盛裝...

叫咗5個course嘅tasting menu,好普通,完全唔值呢個價錢,都係怪我哋幾個身痕想食日本嘢啫!


今晚我哋住Apartment,3間房都好大,廚房設備齊全,最可惜又係得一間浴室! 




好鍾意呢支毛毛燈,不過我唔會買,香港咁大塵,真係洗C人咩!

本來夜晚準備出去睇極光,點知又落大雨,好!早D瞓啦團友們~

Pearl of the North Apartments
Mödruvallastræti 5, Munkathverárstræti 33 & Hafnarstræti 86a
Akureyri, 600 , Iceland
Phone:     +3548943004

2 則留言:

  1. 山上個雪景襯埋大瀑布又有另一種味道,好特別
    冰島人如果參加串字大賽一定拎冠軍XXD

    回覆刪除