2014年11月19日 星期三

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 18 (04 Oct 2014 Sat)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 18 (04 Oct 2014 Sat)


澀谷→Tokyo(HND-T1)→Hong Kong

經過一晚努力,全部嘢pack晒落喼,好在喺德國買到新喼,唔係唔知點算...


Lunch會早食,所以無食早餐,直接落去行百貨公司,見到大熱新出嘅象印杯,
諗住自己已經有兩個,無買,返香港後悔到C,好在好快有人喺日本買返俾我...XDDD

未到11點已經去美登利攞飛,可以第一轉就入到去食,正!

梅丘寿司の美登利
〒150-0043 東京都渋谷区道玄坂1−12−3マークシティイースト4F (Mark City 4/F)
Tel : 03-5458-0002 (営業時間 : 11:00~22:00)
http://www.sushinomidori.co.jp/shibuya.html

今次係第一次坐吧枱,叫嘢食直接同師傅落單就得,好得意~

一路食一路叫,食得好high~

我哋叫好多款都係廚師推介,而且都係令人有驚喜嘅味道!

無叫餐,發現無邪惡嘅蟹糕沙律食,唔理,另外叫!
嘩!大過跟餐嗰碟好多,好味到無朋友...XDDD

好令人懷念嘅味道~




下次去東京,呢間真係必食呀!


攬住個肚返酒店攞行李,然後喺酒店門口坐機場巴士去羽田機場~

去到機場首先去還咗個癈柴pocket wifi,呢兩日有等如無,基本上都係收唔到!

我喺下面呢間衰嘢租pocket wifi

 Wifi-Hire⋯⋯
https://www.facebook.com/WiFi.Hire.Global
http://www.wifi-hire.com/language/zh


收得唔好投訴佢竟然咁答我!喺東京市要搵無建築物嘅平地先收到,真係痴X線!

我们为给您带来的不便,诚心的感到抱歉。您租借的机种在建筑物以外的平地是接收良好的。但是一旦建筑物的高层,或者周围有很多高层建筑物的时候,就会造成电波接受受到障碍,所以建议在宽阔的平地使用。再有想请问您在使用的期间中的第一天是否有出现相同问题?
您的邮件里提到两天使用状况不良,请问是后半的两天吗?
您提供的详细资料有助于我们接下来的应对,谢谢您的合作。


要去日本租pocket wifi嘅記住一定唔好租呢間,嘥錢,嘥時間,嘥氣!

因為日本啱啱實施咗食品同化妝品可以退稅,咁我哋又買咗D嘢要退,
去到羽田機場無乜人知點做,因為係新開始咗4日,最後問到人叫我哋去下面呢度~

裡面有個電話,拎起佢同關員講你要做Tax refund就會有人出嚟同你收咗你D退稅單,
之後就可以帶埋D行李去check-in,退稅品都可以寄艙啦~

3個大喼都係68kg,仲有12kg嘥咗!

羽田機場好正,頭等艙有特別通道過X光同移民局,真係話咁快就攪掂!

最後幫朋友買埋KitKat就可以去lounge度hea啦~



自己地頭係唔同D,呢個JAL lounge同Frankfurt嗰個真係差太遠啦!

D位又大又舒服!

人又少~

飲品種類多到數唔晒!

食都好多選擇~



我哋啱啱先食飽,只係攞咗少少嘢試,好得,如果仲有機會坐JAL頭等,一定要留肚嚟呢度食!

CX549 Tokyo (HND-T1) → Hong Kong (16:40 - 20:00) (4:20 hrs 1,084 mls)


今次揀咗1A同2A位,本來想揀1D,不過我揀時已經俾人hold咗~

CX個坐位真係最大~

不過個腳位就好窄~


今日有西餐同日餐,唔洗問,我一定揀日餐!









整體嚟講味道係唔錯,不過JAL個日餐係更好囉~

晚上8點準時到香港,行李都好快就到齊,18日嘅冰島之旅亦都圓滿結束,希望好快有機會再去呢個咁好玩嘅地方!

4 則留言:

  1. 有靚景又有咁多野shopping,一次過滿足晒所有願望^^

    回覆刪除
  2. 話咁快又過18日,冇得再追tim, 有D失落呀……

    回覆刪除