2014年11月14日 星期五

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 13 (29 SEP 2014 Mon)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 13 (29 SEP 2014 Mon)

Snaefellsbaer→Reykjavik (197km 2:37)

冰島旅程接近尾聲,今日準備返冰島首都Reykjavik,不過一起身見到大風大浪又大雨!

唔理咁多食咗早餐先!

早餐好豐富,又多選擇,正!

酒店大堂,夜晚好多人鍾意喺度傾計~

check-out時職員同我哋講外面太大風叫我哋唔好走住,而家出去會好危險,
叫我哋起碼要留到中午,風無咁大先走,我哋可以留喺房,直到可以安全起行時,
佢哋會通知我哋,我哋都好無耐,為咗安全都要等!

一直等到中午,本來想去餐廳食飯,不過職員話因為今日會關門冬休,
所以無訂到食物,無午餐供應呀...好在,我哋仲有杯麵...XDDD
其他人唔知點解決呢...

等到差不多1點,職員終於通知話可以走啦,
不過都千叮萬囑我哋要揸慢D同路上要小心,好貼心嘅酒店~

懷住戰戰兢兢嘅心情向首都方向出發啦~

不時仲有好大陣雨!


第一次見到冰島影快相嘅相機,不過我哋龜速咁行,佢影唔到我哋啦...XDDD


接近返到Reykjavik時要經過全冰島唯一嘅收費道路~

其實應該話係隧道先真~


一返到城就搵酒店check-in 放抵架車先,然後就係去搵食,因為午餐食得少大家都好肚餓呀!

近近哋去食冰島最出名嘅串燒啦,酒店行去只係3分鐘步程~

Sægreifinn (Open hour 11:30-22:00)
Geirsgata 8, in Reykjavik’s old harbour close to city center
http://saegreifinn.is/?page_id=1333

好多旅遊書同blog都有介紹佢架,話個龍蝦湯係冰島最好飲喎!

睇介紹,平時呢度成日排長龍,不過我哋今日下午5點幾到,唔係食飯時間,大把位,唔洗等~

呢度唔係自助式架,唔好自己去個雪櫃攞,想食咩同cashier講,俾咗錢,
佢會俾個號碼紙你,燒好就會送去你張枱~

呢間嘢都幾貴吓架,一串魚串要成HK$120~

傳說中話係冰島最好飲嘅龍蝦湯,我噚晚飲嗰碗正好多囉...

人肚餓起嚟係會發癲嘅,4個人洗唔洗叫咁多,一張枱都幾乎唔夠放~
結果係串燒都好麻麻,肚餓之下都覺得麻麻,大家去冰島真係唔洗去,唔好嘥quota!

嚫天未黑,周圍行吓~


又見到彩虹~

呢間好似係藝術中心~



影影吓又開始落雨,拿拿聲跑返酒店~

今次呢間apartment好鍾意,地點好,地方又大又舒服!



Pearl of the North Apartments
Ægisgata 5
Reykjavík, 101,Iceland
Phone:+3548670110

沒有留言:

張貼留言