2014年10月31日 星期五

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 7 (23 SEP 2014 Tue)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 7 (23 SEP 2014 Tue)


Hof 1 Hotel →Svartifoss→Jökulsárlón→Hali

早餐酒店包埋,噚日都見幾多人住,不過食早餐就無乜人,唔通我哋太早?


好鍾意佢D椅,全部墊咗毛毛架,好舒服!






例牌早餐,好少選擇~


呢間係我哋酒店後嘅屋好靚,應該係呢度D豪宅~


Hof 1 Hotel →Skaftafell (Vatnajökull) National Park - Svartifoss waterfall (21km 0:21)

今日要走少少回頭路去返噚日未玩嘅Svartifoss waterfall,9點到達Skaftafell (Vatnajökull) National Park仲未開門,本來想去攞張地圖先開始行架,咁唔等啦,照行先啦,應該有指示嘅~

夏天呢度好多人露營,不過冰島嘅9月已經得返3幾度,露營會凍C架!不過都見到有人露營,勁!

咁凍都有菇出喎!


由Skaftafell (Vatnajökull) National Park門口行去Svartifoss waterfall大概要1.5小時,
要睇靚嘢係要付出D腳骨力嘅!

其實沿途風景都好靚~

路上亦有指示牌,但唔多,要小心留意~

中途有經過D不知名嘅瀑布~

唔經唔覺已經行到半山,影吓行吓又唔係好辛苦喎~




見到呢個影真係心曠神怡!

加油,好快到架啦!

1.5小時嘅路程有9成係上斜,揹住重裝備嘅人就辛苦D啦...XDD

望見家鄉啦!

一步步行近,感覺好正!


仲要係今日好好天,令呢個瀑布更靚!




現場睇呢D石有一粒一粒水珠流落嚟,喺太陽光照射下,好似一粒粒鑽石咁,好靚,好靚架!
可惜我哋D相機完全影唔到個效果,呢個景只可以留喺我記憶度啦!

影完諗住沿路返落去,點知...

又見到咁嘅景,於是又喺個山頂玩咗一大輪~




之後終於肯落山啦~

開頭我哋無留意,原來一開始我哋已經行錯路,慢慢我開始覺得D路唔啱,D路越行越細,
之前應該無行過,即刻叫住唔好行,返轉頭,再行落去唔知會去咗邊,
好後悔無等旅遊中心開門攞地圖~

當我哋行返轉頭時遇到一個捷克男仔,佢一個人嚟玩,
佢話我哋行條路係可以落返旅遊中心嘅,佢都係落山,
叫我哋一齊行喎,無選擇之下唯有跟佢啦!
條路真係可以落到山,不過遠好多同難行好多,有D唔係路嚟,
有D草去到大脾咁高,要踩住D草行,又有泥漿路,真係一步一驚心!
落到山真係要還神!


毛爸行到一腳一褲都係泥~

攪到點幾鐘先開車去食飯~

我哋開飯前,要餵飽架車先!


Skaftafell (Vatnajökull) National Park→Hali Country Hotel (70.3km 0:50)

行完山又攰又餓,好想食D好嘢,於是決定先返今晚住嘅酒店食lunch,
之前有search過,呢間酒店D嘢係好好食架~

個樣都幾靚架!

兩點幾都仲有咁多人喎!

係冰島食嘢,大致都係呢個價錢,對返HK$只要將個冰島銀碼X0.67就得~
見到嗎,麵包同湯係另外俾錢架~

羊肉湯,我唔飲嘅,朋友話好好飲,之後嘅行程一飲湯就講呢碗湯好飲,
佢話係佢喺冰島飲到最好味嘅羊肉湯喎!

其實我個磨菇湯都好好味!

得羊同魚,我當然係食魚,太幸福,餐餐有魚食,同埋真係煮得好好食~



 本來準備check-in,不過間房未執好,咁我哋又係附近行吓先~

隨便一個景都咁靚,冰島真係好值得一去再去架!




行行吓見到冰島馬,一D都唔驚人,好可愛!



兩隻都任人摸,好乖!



仲有牛架,不過無馬仔咁親人囉~

我哋就係住喺最近海嗰間白色屋仔~

房間好大好靚,仲好乾淨~

沖涼房都好正~

放抵行李,我哋又再出發!
Hali Country Hotel→Jökulsárlón (13.8km 0:10)

好多朋友嚟冰河湖會選擇坐船去睇D冰~

但其實D冰係好近嘅,唔洗坐船啦~







仲有海豹喺度玩~



睇完冰河湖,唔好漏咗去行黑沙灘呀,黑沙灘就係呢條橋嘅另一面~

黑沙灘靚到不得了,不過又係大風到不得了!


因為佢D沙係黑色,感覺好淒美!




雖然呢度好大風好凍,但大家都唔願走,直到黃昏~




D冰好似鑽石咁,不過都係帶唔走架~




晚餐都係酒店食,有水準,呢間酒店絕對係我喺冰島嘅首選!

經過一日緊密嘅上山下海行程,真係攰到C咗,當我沖完涼,
準備攤C嘅時間毛爸話要出去影星,
我無佢咁好氣,叫佢自己出去影,我無能為力啦!
點知影完返嚟俾我睇,我問佢點解D相綠綠地色咁嘅?


於是毛爸咪又出去睇吓點解會影到咁架,一睇原來係有極光呀,
當時只係夜晚8點幾,個天啱啱黑,仲要喺酒店門口咁光嘅地方都睇到,
真係唔係幾信!下面D相都係喺酒店門口影,
太神奇啦,我成日都以為要去荒山野嶺同半夜三更先睇到添!










跟住我諗起睇過好多喺冰河湖影嘅極光相,於是問嗰兩個男團員,去唔去冰河湖影,
兩個都話唔去,呢度已經好靚喎,其實都好難怪佢哋,一團4個人,有三個係完全無睇過冰島資料,
只係知自己要去冰島啫,再問完又問,我問到第三次話我問最後一次,你哋唔去會後悔架,
佢哋先醒覺,拿拿臨開車去,真係激C我!

我哋去到時已經好多人喺度影緊,好在有嚟咋,呢度影極光有晒背景,靚呀!















 最後玩到12點返去都仲有極光,不過好攰頂唔順,仲有極光都唔睇,要瞓啦!

Hali Country Hotel
Hali 2, Sudursveit, 781, Iceland
Phone: +354 478 1073

10 則留言:

  1. 天氣好好呀, 啲極光相好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日係我哋唯一嘅全日晴天呀...(T.T)

      刪除
    2. 日日去都係天氣麻麻, 反到市中心先好天, 真係激C

      刪除
    3. 冰島係咁,無得估,無得怨,,,

      刪除
  2. 我都以為要半夜三更先有得睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係一向都有,只要天黑就可以睇到~

      刪除
  3. 嘩~~~極光真係好正喎
    海邊黑沙灘果度啲浪都好勁,仲有冰沖上來
    上山條path都算鋪得幾靚丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜落山我哋行錯路,揀咗條爛嘅呢....

      刪除
  4. 咁快睇到極光,了左心願先啦! 點解叫人去?join左tour? 自己去唔得咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,幾驚成程都睇唔到吖!
      係自己去呀,不過要揸車,嗰兩個司機唔郁,我都無得去,叫咗3次先肯去,激到我CC吓!

      刪除