2014年11月12日 星期三

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 12 (28 SEP 2014 Sun)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 12 (28 SEP 2014 Sun)


Akureyri→Snaefellsbaer(412km 5:02)

住apartment無早餐,通常我哋都係食杯麵,快靚正!


呢度好多apartment都係自己喺門口攞鎖匙,走時放返落個盒就OK,無人嚟同你check-in check-out架~


間屋雖然外貌平平,不過裡面好靚好舒服架!


出發啦,又係天陰陰~


越行天氣越差~


跟住仲落大雨...


但當我哋就到目的地時,又開始晴天啦喎!冰島天氣變得快過女人D脾氣呀...XDDD





西部D風景又唔係好同其他地方~


一路上都搵唔到地方食lunch,要差不多到先有間小餐廳~

有個熱湯飲,正!另外就只有三文治同漢堡飽~


喺冰島開車要好小心,因為隨時有小動物要過馬路架!




羊仔你咁可愛,我梗讓你行先嘅!

揸咗4百幾公里,辛苦晒兩位團友啦!

終於到啦,網上睇已經好鍾意呢間酒店,估唔到嚟到仲靚!


房間整齊舒服~



放抵行李就出去行吓啦,今日坐咗大半日車呀~

靚到咁...



由酒店旁邊條路行落去就可以到海邊~

西部地區出名大風,大風當然大浪啦,所以海邊D石日日夜夜被海水拍打,
侵蝕到好多唔同嘅形狀出嚟~











夏天應該有雀仔喺度繁殖下一代,可能已經係秋天,嗰日已經見唔到佢哋啦~

呢個係意外收穫嘅景點,正!





走時仲見到隻fit爆嘅小朋友~


其實由我哋睇岩石嘅地方可以行到去我哋下一個景點Arnarstapi,
不過我哋懶,行返酒店揸車去...XDDD

一落車就見到呢個石公仔,介紹係冰島文,唔明,我覺得佢似天空之城入面D公仔囉~

落咗車仲要行一段先可以到海邊~

嚟呢度就係為咗睇佢,好似恐龍頭骨!

回程嘅路上見到好多小瀑布~

差不多返到酒店時,仲見到好大條雙彩虹,lucky 呀!




咁大個女未見過咁大咁光嘅彩虹,仲要維持咗好長一段時間,冰島日日都有驚喜俾我哋!


晚餐喺酒店餐廳食,每一款都係精心炮製,龍蝦湯好過之前間龍蝦專門店好多,正爆嘅一餐!

食飯時同老板傾開先知我哋原來係佢今年最後一批客人,酒店明天就開始冬休啦,
真係好彩book到咋,下次再嚟呢間都係必住~

冰島晚間活動都係影星同影極光...你哋睇厭未?















Hotel Hellnar
Hellnar
IS-356 Snæfellsbær, Iceland
Phone :+354 435 6820
Email :hotel@hellnar.is
http://www.hellnar.is/en


14 則留言:

  1. 唔駛check-in check-out方便好多~~~
    恐龍頭骨真係幾似
    彩虹勁靚
    羊咩咩係咪識自己睇車過馬路架呢?
    酒店個夜景超靚@@
    咁第時帶momo多啲出街跑幾個圈,一定fit過佢啦kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛check-in check-out大家都慳水慳力...XDD
      羊咩咩真係識睇車,我哋停車佢先行架!
      毛毛而家懶到c,出街行一陣就扭人抱,同佢多啲出街跑幾個圈,應該係我fit d 囉...=.="

      刪除
  2. 好靚呀!
    好容易撞倒d羊
    睇星星點會厭!
    估唔到仲有極光睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我哋唔敢開得快呀,撞倒d羊真係內疚c呀!
      都算好彩,雖然無第一日靚,都叫睇多次吖!

      刪除
  3. 呢日影o既極光係咪唔使等好耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要呀,都係等到三更半夜先睇到!

      刪除
  4. 請問你覺得同狗狗去好5好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你隻咩狗,好好動嘅OK,不過要有心理準備,餐廳唔俾入,我無証實過俾唔俾,不過未見過餐廳裡面有狗狗!

      刪除
  5. 我果2隻係貴婦!原來狗狗在英國同冰島都唔可以坐cabin.所以要冧下點行……

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺德國轉機咪得囉...冰島睇吓有無其他航空公司啦~

      刪除
  6. 你意思係在德國轉英國?請問如果我現在申請去德國仲趕5趕得切呢?如果我狗狗返香港的驗血報告要2年有效,是由驗血果日計定係打針果日呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然德國轉冰島,德國轉英國做乜呢...
      驗血報告要2年有效,當然係驗血果日計,瘋狗針嘅有效期又係另一個要求,兩樣係唔同嘢要分清楚!
      另外經日本驗血報告先係有效兩年,只係歐洲出入就係一年有效~

      刪除
  7. 明白晒⋯但因為搵唔到直航由德去冰,所以先甘轉⋯玩雋多個地方⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. Iceland air喺歐洲各人城市都有機直航冰島,好方便~

      刪除