2014年11月16日 星期日

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 15 (01 Oct 2014 Wed)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 15(01 Oct 2014 Wed)

Reykjavik (KEF)→Frankfurt(FRA) →Toyko(NRT-T2)


其實我都唔係好明白,點解d機要咁早呢...4點半起身,5點出門口,天都未光,真係想C!


因為整花咗架車,所以預多咗時間去還車,其實已經有晒心理準備要俾幾多錢同點處理,
一切都好順利完成,之後租車公司就送我哋去機場~

喺機場食咗個簡單早餐,行咗陣就準備上機~

Blue Lagoon喺機場有duty free shop,價錢比喺Blue Lagoon買平,
所以各位要去冰島嘅朋友,唔洗一早買,上機前先買啦,又平又唔洗搬足全程!


FI520 Reykjavik(KEF)→Frankfurt(FRA T1) (07:25-12:50 3:25 hrs)

上機時天都未光呀!

拜拜啦Iceland,I will be back!!!!

一點順利到達法蘭克福機場,轉機有7個鐘時間,寄咗兩件行李後就準備坐火車去市中心行吓!

對於習慣自鴐遊嘅我哋,坐車係好大嘅挑戰,買飛都攪來攪去,
又唔收信用卡,又唔收50歐紙幣下,玩咗廿分鐘=.="

無驚無險到達Hauptwache站,仲搵啱出口...要俾個叻自己先...XDDD

MyZeil呢度有我最愛嘅illy coffee,可惜今日趕時間,下次再嚟探你!

又係2點幾先嚟食lunch,刻意揀喺MyZeil旁邊呢間Weidenhof食...
係因為上次毛毛同我哋一齊嚟時係喺度食,好懷念!

毛爸諗起同毛毛一齊嚟時開心到佢...XDDD

上次嚟明明好好食,點解今次麻麻地嘅,唔通因為無毛毛陪食...


今次咁趕都出嚟係因為要買佢,呢個特別厚身,用嚟放我哋d snowboard gear啱晒!

回程時喺火車站見到呢位可愛嘅小朋友,超級乖,可以喺德國生活嘅小朋友,好幸福!

5:30終於返到法蘭克福機場,攞返先前寄存咗嘅兩件大行李就去check-in,真奇怪,
check-in counter 係頭等先有人排隊,其他class無人喎!其實頭等得8個位,有乜可能咁多人呢...

最後都順利check-in,又去食d嘢先上機,本來想沖個涼,不過要排隊,
排到嚟都夠鐘啦,最後都無得沖,JAL喺法蘭克福機場對頭等艙嘅乘客明顯支援不足,
仲差過d歐美航空公司,有好大嘅改善空間

JL408 Frankfurt(FRA-T2) →Toyko(NRT-T2) (19:20-13:40+1 11:20 hrs 5,826 mls)

不過上到機又係另一回事~

今年4月先新安裝好嘅頭等位,好闊落~

之前坐頭等都唔會換睡衣,不過今次有空服攞住套睡衣嚟請我換,好啦,又試吓換咗會唔會好瞓d...XDDD

除咗睡衣仲有一大堆禮物~

最開心係收到Cle de peau新出仲未有得嘅賣新line “Synergique" 試用裝,試咗非常好用,決定轉用!

JAL個drink list有好多唔同款嘅飲品,唔單止淨係得酒,仲有好多特別嘅茶~

揀咗呢款Premium Japanese Tea~

個包裝同酒好似呀~

仲係用酒杯上~

晚餐唔洗諗,我一定係食和食啦~

食咗咁多日西餐,見到呢幾碟嘢真係好感動...XDDD

個湯好清甜~

每款都好精緻,係過萬呎高空食到呢餐咁正嘅和食,感恩呀!


甜品都掃埋,full set食晒,一粒米都無得剩...XDD

最後飲埋杯綠茶消吓滯,完美嘅一餐!

食飽就瞓,JAL個頭等位比CX同BA都好瞓,因為佢係前後都一樣闊,
腳位都可以兩邊轆,而CX同BA只係著重上半身位闊,腳位就好窄~

早餐都係揀和食,無納豆有d失望~

失望之餘都食清晒...XDDD

毛爸好騎呢,早餐揀食湯麵同咖哩飯...=.="


自得其樂,唔理我!

食埋早餐就準備落機,日本美食我嚟啦!

5 則留言:

  1. 請問個喼可以係德國邊度買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我準備喺呢間,不過佢無我想要嘅size,咁我喺佢附近d shop買,唔記得叫咩名...
      Gabler - Tradition in Leder seit 1877 Töngesgasse 33
      60311 Frankfurt am Main, Deutschland +49 69 281472

      刪除