2014年10月27日 星期一

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 5 (21 SEP 2014 Sun)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 5 (21 SEP 2014 Sun)
Blue Lagoon→Reykjavik→Thingvellir National Park→Hella

酒店得十幾間房,食早餐時好少人~


早餐唔算多選擇,不過質素唔錯!

有人話呢支好用,食完早餐幫人買,自己又順手買支試吓...XDD,不過最後發現機場買係最平=.="



食飽早餐返房換衫再去浸過,噚晚浸得十分鐘唔過癮~

更衣室~

同日本浸溫泉一樣,要沖乾淨先可以落水架!

D水太靚啦,真係忍唔住要快D跳落去呀~


水溫啱啱好,浸咗成個鐘都唔願走...太舒服!

唔走唔走都要走,之前爬文話冰島嘅GPS好豬,Google Map準好多,噚日去咗幾間油站都仲未買SIM card,今日焗住要入城買,但最慘係今日係星期日,好多店舖都係開下午1點~

酒店開車過去個Mall都係大半個鐘
 Kringlan, Reykjavík
Tel. 550-6690

Food court就一早開咗,仲好多人~

呢個場都算大,仲有寵物店,但貨品唔太吸引~

有時間順便去咗粉紅豬買定D路上要用同食嘅嘢~


一點等人開門,買完即走,因為我哋已經遲咗半日先出發啦,今日準備玩Golden Circle三個景點架!

Síminn
Kringlan, Reykjavík
Tel. 550-6690

Lunch簡簡單單買熱狗食,呢間話係全冰島最好食嘅熱狗~

平時好多人排隊,今日落雨好少人,排兩三個就到聽講佢D腸係用3種肉做成,
分別係豬,牛同羊,真係名不虛傳,好好味,4個人KO咗6隻!

攪到下午兩點先正式出發~
Reykjavik→Thingvellir National Park(48.9km ,38mins)

呢度大風到好得人驚,我已經夠大隻架啦,都吹到企唔穩,呢D相係毛爸同朋友影,
我同朋友太太完全行唔到,兩個要拖到實,唔係一定吹走,呢個景我一眼都無睇過!



最後幫嚫埋個超貴廁所先走,HK$13去一次,去冰島真係唔洗換錢架,連去廁所都可以碌卡!

一路上都大風大雨,所以決定取消之後嘅行程,返酒店!

呢間酒店網上評分好高,不過我就覺得一般,不過不失啦!




浴室就比較細~

晚餐酒店食,湯係普通蕃茄湯~

主菜係雞胸,我一向唔食雞胸,不過呢度無得揀,但...真係估唔到咁好味囉,煮得D雞肉好滑,
而且廚師係雞胸中間釀咗D有味嘅肉,好夠味,第一次食晒成個雞胸仲想再食...XDDD

今餐甜品好好彩,有一半我啱食!



呢間酒店地理位置係可以睇到極光,不過今日天氣咁差唔洗諗啦,早D瞓啦!

Hotel Laekur
Hroarlaekur
851 Hella, Iceland

6 則留言:

  1. Thingvellir National Park個view唔錯喎,如果天氣好啲應該更靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一眼都睇唔到呀,掛住捉住D欄杆(T.T)

      刪除
    2. 係咪好似香港打風咁?

      刪除
    3. 勁好多呀,以我咁穩重嘅身型都企唔穩呀,起碼有十號風咁勁!

      刪除
  2. blue lagoon我無住睇吓你既都好!
    GPS我租車既好準噃⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我架舊,個GPS無update啦,得D好大嘅景點先搵到,間間酒店都係靠Google Map先去到咋!

      刪除