2014年10月23日 星期四

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 4 (20 SEP 2014 SAT)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 4 (20 SEP 2014 SAT)


Bath → London (LHR) T1 → Reykjavik (KEF)→Blue Lagoon

因為要趕飛機,所以食唔到早餐,老板娘知道後,夜晚送咗一盤簡單早餐俾我哋,
真係好窩心,下次再嚟一定住返呢間酒店!

Bath→ London (LHR) T1 (102 英里,1:43)

未夠8點就出發,路上好少車,不過有霧,令我哋好擔心會唔會越嚟越大霧呢...

半途休息站補返個早餐先~

每次見到呢D設施都只有羨慕~


補給完又要拿拿臨趕路啦~

霧真係越來越大,好驚趕唔切去還車~

但毛爸話無問題喎,得戚得佢吖!

Iceland我趕嚟呀...XDDD

10點準時到達希斯路機場,還完車就急急腳坐Underground由T5去T1,
坐Underground來往各個terminal係免費架~

Check-in 前要攪埋退稅先,不過個counter又排長龍,又多得D強個人囉,
眼見好多排毛爸前面嘅外國人都唔排走咗,好在我哋都趕得切退到稅~

不過之後就好趕,一寄完行李就要拿拿臨入閘啦!

Lunch都趕唔切食,買個件三文治頂吓肚就算啦~


FI451 London (LHR) T1→ Reykjavik (KEF) (13:00-15:00)(3hrs)

上機先學返兩句冰島文先~

唔知攪乜喺條跑道等咗成個鐘先起飛~

好耐無坐過呢D咁舊款飛機,個開關制仲係喺棧燈隔離架!

3小時嘅機程話咁快就過~

第一眼見到冰島好興奮!



當我哋準備降落時要穿過一片好厚嘅雲,我望出去竟然見到我哋架飛機個影,仲有條彩虹圈住架,好神奇!


過埋舊雲,見到冰島最主要嘅1號公路,未來十幾日我哋靠佢環島遊架啦~

北歐風格房屋~

我哋兩件行李竟然係第一批落機,同埋呢度機場都算落後仲係一件件用人手搬。

冰島機場好靚好舒服,不過我哋約咗人喺外面等,無時間細心欣賞~


大大間duty free喺行李帶隔離,呢度賣酒平過冰島市好多,
所以好多遊客都會喺度買定未來旅程上要飲嘅酒~


我哋約咗兩個上海朋友喺冰島匯合一齊玩,呢兩個喺我哋上次去南極認識嘅朋友,
估唔到可以成為旅伴,而且佢哋令我對內地人嘅觀感有好大嘅轉變~


我哋架機遲,點知朋友架機仲遲,見有時間多,去攞咗車再返嚟接佢哋啦~

呢間Blue都幾多香港人同台灣人用架~


俾咗架舊車我哋,已經行咗成7萬公里~

知道大家都長途跋涉咁嚟到冰島,所以第一日就住近D同住得舒服D,
揀咗Blue Lagoon Clinic Hotel,好貴,不過為浸佢個私家池都要俾!

Airport →Blue Lagoon Clinic Hotel (22.6km 0:18)

喺房個露台望出去好似去咗火星咁!

Blue Lagoon D水真係好靚,一見到大家都嘩嘩聲!



大家都極度肚餓,於是沿住湖上嘅小路行過去好出名嘅Lava Restaurant食晚餐,其實如果係Blue Lagoon Clinic Hotel嘅住客係有免費接送服務架,不過我哋想睇吓藍湖,所以自己選擇行去~

個個都懶諗食咩,全部叫晒tasting manu!

麵包同牛油都好好食呀,咁大條麵包俾我哋秒剎咗!

呢個蝦又鮮又脆,個個都問點解得咁少...XDDD

帶子又係好新鮮,而佢嘅熟法係比較清淡,等你可以食到食物本身嘅鮮味~

呢個得5成熟嘅牛係我喺冰島唯一食過嘅牛,同枱有人怕生,我幫佢食咗一半,好好味,俾多半份我都食得晒...XDDD

甜品我唔太欣賞,麻煩毛爸幫我攪掂佢~

食飽我哋都係行返去酒店,跟住當然要去浸吓個私家池啦!


Blue Lagoon Clinic Hotel
Grindavík 240
Reykjavík, Iceland
+354 420 8800

http://www.bluelagoon.com/

9 則留言:

  1. 我冇坐右邊蝕, 不過去果日天氣唔好

    回覆刪除
  2. 望出去又真係好似火星喎^^

    回覆刪除
  3. 退稅真係要預多d時間去機場

    回覆刪除
  4. 民宿真係好好噃! 整定比你隔夜食!
    Blue Lagoon我都諗住last一日入住,但玩完唔夠時間就慳番~

    回覆刪除
    回覆
    1. Blue Lagoon我好鍾意呀,下次去都會再住!

      刪除