2014年10月27日 星期一

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 6 (22 SEP 2014 Mon)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 6 (22 SEP 2014 Mon)

Hella→Seljalandsfoss →Skógafoss→Dyrhólaey→Vik→Hof 1 Hotel
噚晚一早瞓,今日天未光就起身,行出去睇吓好似都係陰陰天咁~

好可愛嘅匙牌~
早餐一般,撞到一班自私鬼鬼係咁掃D嘢食,霸晒成張枱,我哋等佢掃完先,無佢咁好氣!
食飽出發啦,一離開酒店無2分鐘就見到佢哋,即刻停車衝去影啦,
無諗過9月喺冰島可以見到呢D場面,以為自己去咗玻利維亞!

Hella→Seljalandsfoss (44.3km 1:35)
冰島自駕其實幾方便,好多景點都係車到門口~
Seljalandsfoss

喺冰島第一個睇到嘅瀑布,好興奮~

要有個人喺度先知佢有幾大!

呢條瀑布係可以行入去睇架,不過我哋個個都怕濕,無人入!

你睇人哋幾勇敢!


跟住呢條靚靚1號公路去Skógafoss

Seljalandsfoss →Skógafoss (27.1km 0:23)

27km真係話咁快就到,我哋算好好彩,雖然天氣唔好,不過我哋上車先落雨,一落車就停雨,感恩呀!

見到左手邊山上D白色點點嗎?嗰D係羊嚟架,估唔到D羊咁肥嘟嘟,原來咁好身手架喎!

Skógafoss 比 Seljalandsfoss更好氣勢,更靚!


走嗰陣見到有人影婚紗相,即刻諗起Blog友銀仔,唔知佢幾時先俾D婚紗相我睇呢...XDDD

Skógafoss →Dyrhólaey+black sand beaches (27.7km 0:35)

睇咗兩個瀑布,係時候轉吓睇第二樣啦,Dyrhólaey我覺得喺冰島最詭異嘅地方,
亦係影相嘅好地方,你會影到D唔似喺地球嘅相!


 今日嘅天氣更為Dyrhólaey加上多一份神秘色彩~





影咗成個鐘都唔願走嘅人...




係Dyrhólaey我係見到最多全副武裝嘅攝影友~



影完D怪石,向另一面行就係黑沙灘,好長,好靚,不過咁凍天時都係唔落去玩啦,影咗算啦~


行到海邊最高點會見到燈塔


早上行程完成,去VIK食個lunch先!

Dyrhólaey→Vik (18.8km 0:25)

Halldorskaffi
Vikurbraut 28 Vík í Mýrdal, Vik 870, Iceland

冰島好多餐廳都係以食魚同羊為主,好少見有牛,Pizza都好普遍,另外有湯同麵包,不過多數都係另外收錢,唔係包埋架~



唔好見D食物賣相麻麻地啦,其實好好食,冰島食物原來幾好食架,下次可以帶少D杯麵...XDDD


不過冰島同好多國家一樣,小朋友唔可以入餐廳,呢位小朋友好乖咁喺度等主人~

我哋影佢都唔啋我哋,好專心!


嚟到VIK當然要上山睇埋間靚靚教堂啦~
 外觀只係好普通~


但其實裡面好靚架!

 仲有教堂門口係影鬼船同VIK合照嘅好地方~ 

本來下午準備去Svartifoss玩架,不過我哋咪咪麼麼已經攪到3點幾,唔夠時間,
咁直接返酒店,明天先去Svartifoss啦~

冰島沿路嘅景色都好靚,所以冰島開車真係好舒服!

經過有冰川嘅地方又車入去影一輪~


VIK →Hof 1 Hotel (156km 1:48)

傍晚時分到達Hof 1 Hotel

其實之前都知呢間酒店麻麻地,有晒心理準備,不過佢地點好,令我哋行程可以彈性D,
所以都揀咗佢,但就真係估唔到間房咁細,開咗喼就唔洗行,冰島咁多地,間房整大少少都得掛!

 黃昏時見到個天開始清,好祈望今晚可以睇到極光!


萬里無人,再加上呢間酒店餐廳嘅食評係好麻麻,晚餐決定食港貨同埋之前係VIK度加嘅餸,好味道呀!

Hof 1 Hotel
Hof 1, Austurhus
Oraefi, 785, Iceland
Phone +354-478-2260

今日總行車距離及時間 : 280 km,3:59

8 則留言:

  1. VIK教堂影返落去原來咁靚架, 蝕左添, 不過我果日天氣唔好, 所以都冇乜影相

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都係得一日係全日好天,日日都天陰陰,唔落雨已經算好好!

      刪除
  2. 唔似地球D相好靚呀! 我自問無mo爸咁好技術

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係佢自從去玻利維亞開始,不斷upgrade佢D攝影器材啫,同技術無乜關係架!

      刪除
  3. 冰島咁多地,間房整大少少都得掛===>又係喎,大把地方做乜唔起大啲XXD
    瀑布真係好勁好有氣勢@@
    Dyrhólaey海邊山崖真係靚到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係,入到房時我以為自己去咗日本!

      刪除