2014年10月18日 星期六

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 3 (19 SEP 2014 FRI)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 DAY 3 (19 SEP 2014 fri)


Bath University + Downtown Bath

早餐喺酒店食,餐廳細細好優雅~


有少量自選嘅食品可以自己攞,熱嘅食物係order架~


呢個奄列好好味...可惜第二朝趕飛機無得再食!

毛爸個早餐都好正呀!

今日先記得影返酒店個d樣,都好靚架!



令人相當懷念嘅郵筒~

噚日酒店老板娘話我哋知,每朝10:30有免費遊Bath嘅tour可以參加,所以食飽早餐就出發去join啦,每次入城都要經過呢條Pulteney Bridge (普爾特尼橋),噚晚落大雨,今日好滿水呀!


一過咗橋就見到呢間餐廳,就係毛爸以前做part time嘅地方,不過已經唔同晒啦,所以都無入去囉~

早咗出嚟,未夠鐘,又周圍行吓先~





行過呢間好嘢,入去買咗幾支hand cream,好用呀!

跟住就大穫了,見到8哥手套即刻掃咗十對,諗住5對做手信,5對放上網義賣幫D毛小孩籌款,初初仲擔心賣唔晒,因為我都賣得貴架,兩英鎊,我賣HK$50,點知一放上網,唔洗一分鐘賣晒,仲要好多人排住話要買,反應好到真係嚇C我!最後返去補咗兩次貨,兩大袋,不過到最後都係唔夠貨分俾D善長,真係唔好意思!


掛住買嘢攪到遲咗join唔到免費tour,咁唯有自己行啦!Bath周圍都好多呢D地圖,搵景點好方便,讚!

The circus

 Royal Crescent

一見到呢D場面我就好想鬧香港政府!好嘢唔見佢學吓喎!

好似返咗古時歐洲咁~


Lunch去咗一間幾出名嘅餐廳食Fish & Chips

叫咗個牛肉批同fish & chips, 兩樣都超難食!
TripAdvisor D 評語唔可以盡信~


食飽返酒店放抵D戰利品,然後開車去Bath University俾毛爸尋找吓佢D童年回憶~

 其實佢個校園幾似中大~

懷緬過去...XDDD

毛爸話多咗好多建築物,已經唔認得邊度打邊度=.=",以十足中大咁!

圖書館,見到就想走!

最後終於有返記憶,搵到自己住宿舍時間房,不過而家出入口都鎖咗,無得入去房門口影添~


跟住就去食晚餐,因為呢間係米芝蓮1星餐廳,所以出發先已經訂好咗枱,地點較遠,開車去時遇到塞車,好在唔係塞好耐~

Menu Gordon Jones
http://www.menugordonjones.co.uk/index.php/home/

餐廳無地方停車,只好停係附近嘅橫街度~

餐廳地方好細,只有十幾個位~

呢間嘢d食物味道好一般,無特別又無驚喜,仲要食到一肚氣!又信錯TripAdvisor!

話說佢晚餐係7-9pm,食物無得揀,嗰日個廚整咩你就食咩,我訂7點,去到就俾咗支水我哋,當時只有我哋同另一枱兩個鬼佬客,然後等咗半個鐘就上麵包,其間陸陸續續有客到,再等多半個鐘,就俾碗湯你飲吓,等到8點,差不多坐滿人d上菜速度開始快啦,8點嚟嗰d人同我哋同一時間食主菜,我就火都嚟,我無義務等你d客架,佢哋唔嚟我係咪唔洗食呀,我唔洗俾錢架,叫個waiter嚟叫佢上菜快d,佢話控制唔到,鬧完佢一毫子貼士都唔俾就走,嗰餐食到9:30pm,我哋訂7點就係想早d食完早d瞓架麻,聽朝8點要開車呀!











返到間靚靚酒店心情先好返d~



幾眼瞓都要影埋d收穫先瞓...XDD





6 則留言:

  1. 似乎個廚房係未有人開工.

    回覆刪除
  2. 咁樣乾等又真係幾悶,如果有啲免費甜品來食下又唔同^^
    入貨量又真係幾驚人喎XXD
    佢地D樓係咪多數有地牢,大門口要行條橋仔入屋?
    大街真係幾有19世紀味道,馬車好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要無唔好意思嗰求嬲吖麻!
      入極都唔夠賣呢...XDDD
      係呀,我見好多屋都有地牢,前一晚食飯間餐廳都係喺地牢
      我鍾意呢D啦,人哋可以保存得咁好,好羨慕!

      刪除
  3. 旅行不忘做善事,讚!
    真係懷緬過去,常陶醉⋯⋯

    回覆刪除
  4. 平時做得少吖麻...hehehe..
    係...又其是係去到英國更懷緬過去....

    回覆刪除