2014年10月12日 星期日

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 Day 2 (18 Sep 2014 Thu)

2014 英國巴庫+冰島+日本東京 Day 2 (18 Sep 2014 Thu)


London(LHR) →Stonehenge→Bath

晨早4點幾落機,先前食唔飽,又未夠鐘攞車,去Lounge度沖個涼同食個早餐都好,福利唔好嘥...XDDD





攪到嚟8點幾,天光啦,出發去買電話咭同攞車,屋企d老人家最近都係啱啱病好,所以我哋其實都有d擔心佢哋嘅情況,所以呢18日我哋會keep住可以上到網,隨時知道佢哋嘅情況~

順利攞咗車,不過唔係想要嘅款,算啦,好在係揸兩日啫~

在晴朗的一天向Bath出發,咁嘅樣喺英國算好天架啦!
London LHR→Stonehenge 73.5 英里 / 1 小時 16 分

第一次英國自駕,停第一個嘅休息站,發覺Starbucks係無處不在!

呢個休閒站都好多嘢食,d新鮮生果係出奇地靚同吸引,放喺度好似糖咁呀!

可愛牛奶樽,最衰好飽,唔係真係想買樽上車飲!

就怏到Stonehenge (巨石陣)時開始落雨,英國天氣真係麻煩!

遠遠望到我哋想睇嘅大石~


一落車就開始落雨,仲越落越大=.="

喺門口影幾張就算啦,入到去落雨都影唔到相,唔嘥錢,走!

Stonehenge (巨石陣)→Dukes Bath 34.5 英里 / 53 分

話咁快就到咗Bath,毛爸話呢條路好熟面口,諗下諗下記起係以前讀書時喺餐廳做part time時如果收得夜搭唔到尾班巴士就係行呢條大斜路返宿舍架啦,夜麻麻咪好得人驚...

酒店有free parking,但係係泊喺街,仲要自己搵位,酒店會俾張紙你放喺車頭,只要泊喺唔係雙黃線嘅路邊,就唔會俾人抄牌啦!

泊好車,check-in完已經兩點,拿拿臨出去搵食,Dukes Bath位置好方便,行十分鐘就到市中心~


毛爸隨便揀咗間小店~

好傳統嘅英式酒吧設計


清涼嘅天氣加少少陽光,好舒服!


影影吓發現對面有嘢賣,食飽可以去血拼一吓...XDDD

我呢個雞批好好味,d雞又滑,汁又好味,Waiter哥哥好介紹!

毛爸個Big Ben Burger都好味,不過我鍾意我個多d~

英國難得嘅藍天,毛爸叫我嚫好天快d影相,無幾何咁好天喎!

食飽隨便咁喺市中心行吓,影吓相~





Roman Bath,好多人,仲要俾錢,無入~





Bath成個市都好靚,唔怪之咁多遊客啦!



 公園都靚過人,不過公園係收費架,呢樣我覺得唔係幾好!


Pulteney Bridge (普爾特尼橋)


行到攰攰地,返酒店眠一眠,8點先再出去食晚飯~

Sotto Sotto (open daily 12pm to 2.30pm & 5pm to 10.30pm)
10 North Parade, Bath, BA2 4AL  Reservations & Enquiries: 01225 330236

去英國揀咗食意大利餐^^

呢個意粉接近完美只差少少辣就係我最鍾意嘅AOP味道!

煎得恰到好處嘅牛扒!

完全係我鍾意食嘅熟度,100分,呢度個廚好勁!

我期待嘅甜品時間!

其實唔洗問都知我會揀Tiramisu^^ ,甜度啱啱好,又軟又滑,我一個人食晒...XDDD

Irish Coffee, 無食物咁出色,不過都唔錯!

毛爸嘅cappuccino,一般~

埋單送嘅荔技酒,幾好味架!

食飽飽就返酒店覺覺豬啦!



Dukes Bath
Great Pulteney Street, Bath BA2 4DN
Tel: 01225 787960 Email:info@dukesbath.co.uk

http://www.dukesbath.co.uk/

















7 則留言:

  1. 可愛牛奶樽===>唔買定返酒店做早餐?^^
    市容真係幾靚,不過係咪越來越多旅遊人士,所以好多地方都要畀入場費?
    巨石陣成百幾蚊入場又幾貴喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛奶要雪架,仲有成半日先返酒店點敢買...我唔想直腸直肚呀...XDDD
      我估佢無乜嘢出產,全靠旅遊,唔收費應該支持唔住...
      係囉,睇幾舊石咋喎,仲要落雨,慳返...XDDD

      刪除
  2. 我2011 年去時的屋仔仲未有喎。Beth 真是好靚,我就住在cath kidston 間shop 條街。由你的hotel 直行上山就是Uni Bath, 上次行到我死死吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有巴士架喎,做咩咁傻行上去呀?

      刪除
  3. 嘩! 你都up幾多相噃! 我每篇都係keep住最多20張!
    你就好啦,成日享用Lounge,我都睇緊邊張咭易攞,又多Lounge享用,初步睇HSBC既Advance入門最易

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶打咁多字吖麻,你而家係咪話我懶先...
      我用AE張CX card,以前無限使用Lounge,啱啱改咗1年只可以用4次,我都想搵第二間,多謝你介紹...XDD

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除