2014年2月4日 星期二

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 1 (4-1-2014 Sat)

香港→東京


今次我哋跟團呀,好耐無試過,今次參加咗東日辦嘅滑雪團,老實講我自己都幾抗拒跟團,
因為我唔鍾意去旅行都要我6點起身啦,咁辛苦不如返工好過!

但呢個團D行程好自由,喺雪場嗰幾日都係自由活動,成個團基本上都只係交通時間要集合喺一齊,
咁又幾好喎,有跟團嘅方便,又有自由行嘅無拘無束,真係抵佢團團爆!

但一出發就遇到有人遲到,仲係遲成半個鍾,成團人等佢一個,討厭!好在唔係成日要集合咋...

CX真係縮數諗盡,而家研究緊連行李都要個客自己磅,自己貼label同自己寄喎!

最後都順利過晒關,明知CX嘅餐超難食,當然要醫飽個肚先上機啦!


明知人哋趕時間去shopping,佢嚟delay喎,激C我,攪咩,樣樣都唔順架!

Bingo!果然難食,個雞飯有漂白水味架!

黃昏時間到達日本成田機場~

落機後坐旅遊車直往酒店,一放抵行李就出去shopping,得兩個鐘血拼咋!

晚餐book咗9點去六哥仙食,好在有book位...XDD

六哥仙保持水準,好好味!















雖然得兩個鍾買嘢,好在事先做好功課,要買嘅都買到!

用開呢個牌子嘅朋友去日本時記得入貨,而家円咁平,等如香港75折呀!

住宿東京新大谷酒店(JR 大崎站)

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 包架,8日7夜只係第一日唔包晚餐,包機票,車,每日早晚餐,5日滑雪pass,連埋稅同燃油付加費每人都係HK$10,9XX,仲要有領隊帶又唔洗俾小費喎,真係好抵!

      刪除
  2. CX 我坐過一次,唔記得好唔好食Lu...
    不過睇唔出你都咁鍾意shopping喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係亂買架,而家円平,我買返d平時用嘅,平好多,C9仔學CX咁諗縮數麻...XDDD

      刪除
  3. 咁keep 住買買買買呀! haha 新年快樂, 身體健康

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係啦,我都發現得太遲,下年要早D準備...XDDD

      刪除