2014年2月10日 星期一

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 5 (8-1-2014 Wed)

野沢滑雪場


今日轉場去野沢,朝早8點半有專車送我哋過去,車程大概45分鐘~

今日陰陰天,不過唔大風,又無雪,滑得好舒服!
 
呢個場D雪道比斑尾闊大好多~
 
毛爸ready啦!


午餐食拉麵,呢度好味好多啦!

玩到3點半就走,因為領隊安排咗帶我哋去超市入貨,所以要早D走~

斑尾酒店有一樣安排我好鍾意,就係你唔鍾意食佢酒店D餐,可以攞住張dinner coupon去附近D餐廳食,張coupon可以當2000円用,真係好好!今晚我哋去咗間家庭式經營嘅西餐廳食~

呢度仲有好多自家製嘅手作仔賣~


兩隻期待著晚餐嘅餓鬼...XDDD
 
Pizza係即叩即焗,皮夠薄夠脆,正!

蛋包飯,蛋夠滑,飯夠香,好在有出嚟食咋,唔係走寶!

食埋件home made cheese cake同咖啡,完美嘅一餐!










6 則留言:

  1. 唔駛日日食酒店餐又幾好喎,可以出去食下其他野

    回覆刪除
  2. 酒店呢個安排都幾好,如果stay得耐d人都想幫襯吓出邊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店D餐麻麻地,出邊好食好多呀,好在有D咁好嘅安排咋!

      刪除
  3. 咦! 蛋包飯? 賣相差少少噃~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係包住,只係冚咗被咁,賣相差我接受,最緊要好味...XDDD

      刪除