2014年1月29日 星期三

2013 玻利維亞+南極 Day 20 (25 Feb 2013 Mon)

Cruise day 8 - Cruising in the Wedell Sea (Antarctica) (原本行程)
Crusie day 8 - Gourdin Island & Brown Bluff (Antarctica)(船長送嘅

本來今日係無得上岸,點知船長話天氣好,時間又許可,今日會俾我哋額外上多兩次岸玩,真係好驚喜,本來諗住可以上齊7次岸已經好開心,點知仲有得送咁多,真係要感恩呀!
行咗一晚船,瞓醒就到目的地,可以上岸玩,坐郵輪最好就係咁!



又一個晴天,上天真係對我哋唔錯呀!


行出露台,遠遠見到一大舊浮冰!





行近D,原來大得好得人驚架!














成個島咁呀!


梳洗完去食早餐,食飽又可以出去玩啦!


第一站Gourdin Island
10:00出發,咁樣上岸大家已經習慣咗,個個行動都好敏捷!


跟住就行上山啦!


見到D小海豹,不過都唔可以行近佢哋,雖然佢哋細,但都會有危險!










我哋嘅隨團攝影師!


呢個島最特別嘅係可以喺同一個島上面睇到三企鵝,係南極係好少有架!


唔好見咁好太陽又無乜雪,實情係又凍又大風!





呢度D山路好難行,全部係尖石路,要行得好小心唔係好易扭嚫!


準備上山啦!


幾經辛苦先行到上去,嗦晒氣!


望返落去係我哋登岸嘅地方~


有D團友已經開始落山啦,步步為營!


我哋就聽埋書同影多陣相先落!




未換好毛嘅Adelie企鵝,個樣好搞笑!


Chinstrap企鵝,好型仔!


呢張相有齊呢個島上嘅三種企鵝,Adelie,Gentto &Chinstrap企鵝





你哋會唔會覺得好奇怪點解我會帶副滑雪鏡去南極呢...話說我同毛爸係一人帶一副正常太陽鏡去嘅,但我又怕大風所以帶埋副雪鏡去做spare,點知去到阿根廷我先發覺唔記得幫毛爸執太陽鏡,咁咪係阿根廷買副囉,又點知去完個玻利維亞副嘢已經捱唔住爛咗,咁我就借咗我副俾毛爸,我自己就扮型用雪鏡...仲俾人以為我好得戚...其實我都唔想架!







好開心嘅一個上午,由等坐Zodiac返去食lunch啦!因為無碼頭,D工作人員安排我哋上落Zodiac都好辛苦吓,真係要同佢哋講聲多謝,唔係有佢哋我哋無玩得咁輕鬆!


拜拜啦Gourdin Island!





開快D,肚餓呀!
行咗成朝又凍又餓,換完衫就去食嘢!







呢個係我最愛嘅雪糕,每次都要食兩球!


下午3點又出發,今次目的地係Brown Bluff ~


因為呢度都幾大風,隻隻企鵝都背住個海企,好似面壁思過咁







今次我哋隻船泊得好遠吓,可以因為多大舊浮冰...






喺岸邊影咗好耐企鵝,佢哋真係好可愛!
搵食中嘅企鵝游得好開心咁呀!
做人阿媽唔容易,有片為証架!陸地都一樣追!不停咁追...hahahaha....










我哋行到海灘盡頭再行過一D山路去島嘅另一面睇吓有無嘢睇!


有D灰濛濛,睇唔到D咩!





























影吓相又回頭啦!


















呢度黃昏影色好靚,有D唔捨得走添!









D船員搵D舊心形石同我哋分享,佢哋真係好好人!


又一日,返去啦!






返到上船仲要聽埋聽日個expedition briefing先去得食飯,散晒!

美味晚餐!














沒有留言:

張貼留言