2014年2月6日 星期四

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 3 (6-1-2014 Mon)

斑尾滑雪場


一早起身見到個灰濛濛嘅天...

8點幾天都仲未光得晒~

唔好天都要出發架!

我哋酒店好方便,喺正雪場隔離,行兩分鐘就有得滑啦!



準備好就出發啦!

今日個場好多人...而且好多都係初學,有D危險~

好難得的雙人照...XDDD


今日其實幾打擊,因為覺得自己退步咗~

全日都好大風,雪就一陣陣~

返酒店放抵D雪具就去食lunch~

毛爸後面就係我哋住嘅酒店,前面就係滑雪場~

天寒地凍,梗係去食拉麵啦!

麻麻地,野沢好味好多呀,期待後日去野沢再食返碗好味嘅!

食飽再努力過!

玩到差唔多4點,收工啦!

酒店放雪具嘅地方~

今日收到嘅包裹,換玩衫就嚟拆禮物啦...XDD

小朋友過年食品,好靚!

浸過溫泉就去開飯啦,今晚食自助餐~





8 則留言:

  1. 小朋友過年食品? 係咩來架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪D零食大雜會囉,有餅,蛋糕,蝦仔同帶子,不過我仲未開俾毛毛食...XDD

      刪除
  2. 滑雪好容易整親十字韌帶,我踢波斷過兩次了,恐怕我再無機會冒險去滑雪了⋯

    回覆刪除
  3. 即使唔滑雪單單來睇個雪景都好鬼靚XXD

    回覆刪除
  4. 想問下上網訂野酒店代收,事前要通知酒店嗎?定係選定送貨日期時間當天在酒店就ok?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無通知呀,不過我多數都揀我到酒店當日送貨俾我~

      刪除