2014年2月12日 星期三

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 6 (9-1-2014 Thu)

野沢滑雪場


今日繼續去野沢,晨早起身見個天好黑,仲好大雪上!慘!

呢個團安排得好好,除咗旅遊巴,仲有架van仔係專門幫我D運D雪板過去野沢架,一落巴士D板已經準備好,攞咗就可以去滑啦,服務超級貼心呀!

大風大雪,能見度又低,玩咗一陣就搵D室內地方暖吓啦!

太大雪,無乜人玩~

我兩個爛玩精,唔理,照sir...XDDD

不過大雪真係用好多體力,lunch要食多D!!!!
 
午扒飯,好食到無朋友,我自己KO晒成碟,只係分咗少少俾毛爸試味...XDD
 
不過毛爸都唔弱,咁大個pizza都係分咗一角仔俾我試,成個KO晒!


再加兩件美味甜品,滿足!野沢D嘢食好過斑尾好多呀!
 
補充完體力繼續玩,我新相識嘅團友,兩個大細路!
 
辛苦晒我哋個攝影師!


大雪得濟,我哋又搵地方避一避,順便食個下午茶~

 
曖夠又再嚟過,喺野沢呢度玩咗兩日,終於覺得自己進步咗!
 
舊年咁大雪嘅時候我係滑唔到,要提早收工,今年玩到呀...XDD

越玩越大雪!

最後玩到3點半都走啦!

 
咁靚嘅雪,唔瞓吓都佢唔住!

 
今日旅行社日本嗰邊個agent請我哋食甘同飲sake~

今日食日式晚餐,有D後悔無出去食...









食完飯見到個雪人變成咁,你話今日幾大雪啦!



6 則留言:

  1. 係喎,滑雪d架撐係咪要自己帶架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪場有得租,不過我哋除咗塊板,其他都自己帶,覺得衛生D,d架撐足足放滿一個喼架!

      刪除
  2. 如果唔凍的話我都想去訓下雪kakakaka

    回覆刪除
  3. 瞓雪我都玩過hehe~
    好食緊係要獨食到無朋友啦~ wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,好食到停唔到口,真係無辦法...XDDD

      刪除