2014年2月7日 星期五

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 4 (7-1-2014 Tue)

繼續斑尾滑雪場


有人天未光就起身...其實而經係7點幾,但仲係啱啱日出咁~


睇住個太陽慢慢出,好靚!

今日好好天,要努力練習!

窗口望出去真係好似畫出嚟咁!

 
餐廳對住個咁靚嘅景,真係唔洗食都飽啦...XDD


食完早餐拿拿聲出發,唔好浪費咗呢個大晴天!




呢個場D初級滑道,大部份都好斜吓,對於我哋呢D新手仲要有好多動作要練嘅比較吃力!

成日都出現呢D場面...XDD





 
努力咗一朝,食lunch啦!

再試拉麵...都係唔得,呢個雪場D嘢食真係唔掂!
 
還可以嘅香蕉蛋糕~

跟住返咗酒店嘆杯啡,同小休片刻先再出動,酒店近就有咁嘅好處~

下晝再挑戰另一條雪道,都係初級啫,都已經準備向下滑都未見到條雪道,好驚喎!

今日好挫敗,一D進步都無,仲好似覺得差過舊年,算!化悲憤為食量,我食食食食....
 
今晚食日餐,都係嗰句"還可以啦"









18 則留言:

  1. 吖! 你條友吖! 一係就唔出post,一出就一次過⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢輪得閒吖麻,依家刨緊你個blog,plan冰島行程呀!

      刪除
    2. 幫到呀,刨咗成個星期,而家有D眉目,同你個行程差不多^^

      刪除
    3. 其實你身經百戰無問題啦~ 你都睇過我個blog la! 如唔係旺季,有部車真係唔使煩,週圍都住宿,真係唔怕!
      直頭唔好plan啦,隨意玩la~

      刪除
    4. 我無你咁勁架!而且得毛爸一個揸車,希望開車時間唔好太長,所以要大概預吓每日要去到邊,頭尾同米湖酒店就已經book咗,其他就到時再執!上網睇d酒店都好full吓,有d有興趣嘅都見佢已經full咗,希望到時唔洗瞓車啦...XDD
      另外Litla-Hof你住過(收你現金價$12000-Kr)嗰間,我send email問佢價錢,佢收我60 € per person = 120 € for 2 persons for 1 night,仲係double room with share bath room咋!我都係到時先再搵啦!

      刪除
    5. 20/9 - 1/10,都唔算啦,同你差不多時間...

      刪除
    6. 直頭同我一樣呀~ 咁應該周圍都係住宿喎! 信我啦!有部車唔使book定,享受逍遙自在真正既樂趣啦~
      呢個時間我都會出發,再睇多次極光~

      刪除
    7. 哈哈...竟然咁啱!係呀,其他d都唔book住啦,到時先算~
      你去邊度睇?會唔會又係我下一個目標?你次次都早我一兩年去...XDD

      刪除
    8. hehe~ 要快過你呵呵~(講笑)
      睇你個list應該暫時未去,
      我會係俄羅斯近挪威最北既城市,北極圈內打橫走,去到挪威,全程北極圈內,如港女咁都睇唔到都係認命吧⋯

      刪除
    9. 你又中啦,我下次就係準備玩芬蘭最北邊同格陵蘭,有時間會玩埋北歐其他成市,行程可能唔係一樣,但都好接近!
      你俾心機寫blog呀知唔知....XDDD

      刪除
    10. 知道~ 我地好似識左好耐既好朋友咁~ 有機會一齊交流吓啦~

      刪除
    11. 可以因為我哋嗅味相投...XDDD
      仲會成日都會俾人話點解會去d咁嘅地方!
      好呀,一定三日三夜都講完...wakakak...

      刪除
  2. 望落個山真係幾斜喎,滑落去有D驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,初級雪道斜成咁,想嚇C人咩!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除