2014年2月13日 星期四

2014 東京+斑尾+野沢滑雪團Day 7 (10-1-2014 Fri)

繼續斑尾滑雪場


兩日野沢之後,今日又返嚟斑尾,今日終於有個晴天啦!

 
 
噚晚有繼續落雪,今朝真係唔認得佢...XDD

天氣好,真係sir得輕鬆好多!


 
D初級雪道斜成咁,真係唔知想點!
 
但sir到尾又好平路,有時我哋坐喺度sir好過,無咁嘥力...XDD



見無咁斜,有人身痕喺度跳,乜得咁高咋...XDD

 
我哋覺得酒店附近幾條雪道都唔好玩,決定坐吊車去山嘅另一面玩~

呢條係無壓雪嘅高級雪道,我哋都係睇吓啫,希望第日有機會喺度sir落去啦!
 
有高手表演我哋睇點樣落!

睇完行過D就係我哋玩嘅中級同初級雪道~


呢面個場啱我哋玩多D,又大又闊,斜度又啱,早知第一日就過嚟啦!


呢度D雪都幾深架!

搵到呢度好開心,喺度玩足一日都唔捨得走呀!


呢邊都有餐廳,不過水準都係一樣麻麻地囉~



天氣好,心情好,影咗好多相...XDD

 
對住個咁靚嘅景食lunch,真係爽爆!
 
麻麻地嘅午餐~


最後玩到差唔多三點就返反過去酒店嗰邊~

明天係呢度嘅火際,有工作人員已經開始準備啦~
 
4點幾返到酒店,見返個雪人啦...XDDD
 
浸埋溫泉就出去食飯,原先可以用酒店coupon嘅餐廳都book滿晒,
酒店好好幫我哋安排另一間遠少少嘅餐廳,餐廳有提供接送服務,咁我哋就去試吓啦!
 
呢度有好幾間餐廳,由酒店開車,幾分鐘就到,都好方便!
 
路上無街燈,但有煤油燈照明,好浪漫!


 
今日毛爸包咗間餐廳同我食飯...XDDD


信洲牛,好好味!呢度D嘢好食過酒店好多...





 
 
仲有真係燒柴嘅火爐~

呢個爐係燒蘋果木架,有個婆婆出嚟加木時見我哋咁好奇話我哋知~


屋外面D雪就嚟高過玻璃窗,呢度果然係大雪區!

兩個大食漬,唔洗一個鐘清晒枱...XDDD


今晚餐飯食得好開心,同店主一家談天說地,真係好warm,我哋最鍾意去呢D小店,臨走時,婆婆仲送咗三個大蘋果俾我哋,好感動呀!
 
一餐飯時間個雪人靚仔返晒啦喎...XDD

8 則留言:

  1. 體力勞動咗成日應該特別開胃XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果香港有雪場,我相信我可以減到肥...XDDD

      刪除
  2. 食飽飯,強壯咗?? 著得好單薄喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係好凍架咋,我有著件羽絨背心架...hehehe....

      刪除
  3. 你睇滑雪好型!
    咦! 係噃! 近來成日去冰天雪地都唔記得堆雪人tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未 堆過雪人,唔知難唔難,係咪真係就咁碌碌就得呢...我下次又要試吓!

      刪除