2013年4月5日 星期五

2013 玻利維亞+南極 - Day 7 Quetena - Potosi



2013 玻利維亞+南極 Day 7 (12 Feb 2013 Tue)


Quetena (4500m) => Potosi (4600m)

噚晚雖然有高山反應,好在都瞓到,瞓覺呢方便我真係好強呀!

難為毛爸驚我有事,時不時走嚟睇吓我C得未,所以瞓得唔好

瞓醒都係同噚晚差唔多,唔見D高山反應減退咗,仍然好似唔夠氣咁,洗完面好D,毛爸話間房D窗唔開得,應該係間房空氣唔流通,所以叫我出去外面行吓,吸吓D新鮮空氣,希望好D喎!

旅社外貌~


William 同Gladys係喺另外一間屋住,佢哋住嘅地方有埋廚房,噚晚佢哋就係喺度煮飯我哋食~


D咁嘅地方都有可樂廣告!


行咗一陣返嚟真係好D喎,咁我幫吓手執行李啦啦!


間房門超矮,出入都要好小心!


早餐食咗兩塊餅,又要準備出發啦!



今日好好天呀!








一出車就見到駝羊!


再行咗無耐就見到個養駝羊嘅地方,好多好多駝羊,佢哋真係好鬼可愛呀!



駝羊BB

D眼睫毛好長,好靚!

Gladys去買駝羊芝士俾我哋做午餐~


好難得可以同當地人影相,佢哋大多都唔肯俾人影架!


買完lunch又繼續趕路啦,經過一個又有草有水嘅地方,D水仲係結咗冰架!


我哋就係咁過嚟架啦!

D草仲可以俾我企喺上面都得架,好神奇!


一路上嘅景色都靚到不得了!


時不時我哋都會落車影相!




其實每個山都有名架,William同Gladys都好細心咁講俾我哋知,不過真係太多山啦,我真係唔記得邊個打邊個!




















佢係William,係我哋請嘅司機,佢影相好鬼窗靚,角度又攞得好,有時我會俾咗架相機佢同我影,佢真係瞓身幫我影架!







有時仲爬上車頂架!


所以我哋喺玻利維亞有好多雙人相~



呢度圍住有好多火山,相度見到D係火山爆發時噴出嚟嘅火山石~



有D石係燶咗架!




終於我哋到咗Green Lagoon,現場睇靚D,影唔到個效果出嚟...





午餐係一個可以浸溫泉嘅地方食,呢度係我哋咁多日以來見到最多人嘅地方~

呢度無地方換衫,我哋怕麻煩無浸~


中午時分呢度都幾熱,應該有廿幾度!





今日午餐好豐富,我D高山反應唔知幾時無咗,嚟到呢度無晒事!

栗米好香好好味,我食咗兩支呀!



鹽水煮嘅蠶豆同薯仔,味好濃,好好食,唔似香港食嗰D薯仔無薯仔味...


清清地嘅沙律,好新鮮!

煎雞扒同駝羊芝士,雞扒煎得好香,駝羊芝士最初我以為會好膻,原來唔係,咸咸地幾好味架!



好豐富嘅一餐,辛苦晒Gladys & William,呢餐我連高山症都唔怕,食得好飽呀!

食飽飯出發去睇噴泉,不過天氣開始變差啦...我哋係度影咗一輪相,我係完全無高山反應,第二日William 先同我講其實呢度有海拔5000米架!佢唔講我知係驚我心理影響生理,又唔舒服,不過當時我真係一D唔舒服都無喎!




仲可以行到咁近影架!


跟住再去Red lagoon,不過因為天氣唔好,影出嚟嘅色唔靚呀~


遠遠嗰邊仲落緊大雨呀

呢張叫好少少,不過都係唔出色!

行行吓仲見到隻紅鶴嘅蛋~


對面山仲落緊大雨呀!慘!

然後William再車我哋去第二邊影呢個Red lagoon,不過天氣都係一樣差!影唔到靚相...

下一個影點係Stone tree,我哋行行吓開始落雪添呀!

冒住風雪落車影咗幾張相就走啦,因為真係好鬼凍!

雪越落越大,本來我哋仲有幾個lagoons要去,不過William見天氣差話聽日先同我哋去,而家去都無意思,咁又係,所以一早就返酒店呀!喺呢D白芒芒嘅環境下,又無路標,我明William點會認得路,好嘢!

Tayka喺呢區算係幾好嘅酒店~


房間好大,而且乾淨整齊,不過房嘅窗都係睇得唔開得!

浴室



全間房唯一可以開嘅窗,我同毛爸叫佢生命之窗,點解,下一篇blog 開估!


酒店包埋晒我哋四個嘅晚餐,幾難得可以影張四個人嘅相,點知個waiter影成咁喎!激C人!


仲有湯同甜品架,幾好味,不過我好似又有D高山反應,最後William 幫我食咗一半!

如果我無記錯呢度都有成海拔45XX米架,仲有呢間酒店得三個小時(6-9pm)有電供應,所以我哋好珍惜呢幾個鍾,所有嘢攞晒出嚟差電!


Hotel Tayka in Siloli desert
Ojo de Perdiz - Potosi

4 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年4月6日 凌晨3:19

    生命之窗
    [版主回覆04/07/2013 00:33:34]王國咁叻都係估中一半

    回覆刪除
  2. 你就好啦,可以同當地婦女合照,佢地好惡架,影吓佢D駝羊都鬧你...
    [版主回覆04/07/2013 00:36:53]我哋有幫嚫可能好d啦,係個導遊問我想唔想同佢影相,我知佢哋惡,我自己問都唔敢問呀!

    回覆刪除
  3. D景真係好靚, 去到5000米你真係好勁呀! @@
    [版主回覆04/11/2013 16:21:20]我唔勁呀,毛爸以為我會C喺玻利維亞呀!

    回覆刪除
  4. 噢!地利 Oh!tria2013年4月7日 清晨5:04

    唔通o個度係用舊式熱水爐?
    [版主回覆04/11/2013 16:22:09]王子真係有奇心,開估啦!

    回覆刪除