2013年4月11日 星期四

2013 玻利維亞+南極 - Day 8 Potosi - Uyuni

2013 玻利維亞+南極 Day 8 (13 Feb 2013 Wed)

Potosi (4600m) =>Uyuni (3,665 m)

噚晚我都瞓得唔錯,不過毛爸就慘D,瞓瞓吓唔夠氣扎醒咗,我哋間房雖然有窗,但係唔開得嘅,已經喺咁高海拔,空氣薄弱嘅地方,兩個人呼吸,半夜間房已經無氧氣啦,毛爸醒起浴室有個開得嘅窗仔,拿拿聲走去打開佢,好似監犯咁伸個頭去個窗仔吸氣,吸咗一輪好D可以再瞓,唔係有呢隻窗仔,我同毛爸可能已經C咗啦!你話佢係咪應該叫生命之窗吖!





房個窗望出去個景好靚架,最可惜係個窗睇得唔開得囉!


呢度朝早係無電架,我哋起身時係未天光,要揸住電筒洗面擦牙同執行李,好麻煩,收得咁貴,供多一個鐘頭電都得掛! 

我今朝都係痴痴呆呆,毛爸話我個口唇都變黑咗,早餐咩都無食,淨係飲咗兩杯mate,不過都無咩幫助...仍然痴呆!

毛爸無事就同William 喺外面影相,仲要影埋D咁嘅相,係咪想激C我吖!

最後我爬咗上車就無郁過...真係辛苦到C...William話一陣會向下行,慢慢會好D!




出發啦!


呢度無路,無路標,點樣行全靠個司機經驗,所以去玻利維亞一定要包個有經驗嘅司機呀,唔係蕩失路就慘啦!

我哋時不時會停抵影相,因為周圍嘅環境真係好靚,似瑞士雪山加沙漠,太震撼,可惜我落唔到車同呢個咁靚嘅景合照...






圍住我哋嘅有超過十個雪山,無窮無盡咁,好靚呀!






慢慢向下行,由有雪行到無雪!







William影相幾時都咁認真!








今日其實會睇幾個細lagoon, 包括Honda, Chiarkota, Hedionda y Negra不過我唔記得邊個打邊個啦總知就個個都好靚啦!





途中仲見到好多動物!喺呢度真好,好少見到人



呢度仲有間酒店Los Flamencos Hotel Ecologico架,佢喺正Laguna Hedionda 旁邊~







Laguna Hedionda ,去到呢度我好少少,可以落到車影相,但仍然有高山反應!


不過見到咁靚嘅景,幾辛苦都值得!








唔明呢個牌想講咩?究竟呢度痾唔痾得呢?


最近D相,我好少上鏡,因為個樣實在太衰啦,呢張見唔見到我呢?

第一次見到有路牌




我哋就係成日咁樣停喺路邊落車影相,好在呢度唔多車,唔係實俾人鬧!



Hi 你好嗎!

好多時我哋都要過河,有時D水都幾深吓,每次我都好驚,如果死咗火點算呢,萬里無人,搵鬼救你咩!

我哋向住鹽湖個方向去,鹽湖真係好多人去,呢段路遇到唔少車,佢哋都係睇完鹽湖走嘅旅客~

本來好好天,不過到中午時分開始陰天,呢度天氣變化真係好大!


William同Gladys揾咗個絕世好位俾我哋食lunch, 風景一流,可惜我又高山症發作,只可以喺車度瞓覺,錯過咗一餐美味嘅lunch



毛爸話好似香港D炒公仔麵,好好味喎,我無得食,特登影俾我睇,真係多謝晒!

呢個地區D石好古怪...




我哋食飯個位就係望住呢個湖!

食飽飯繼續趕路去Uyuni,其實都好擔心天氣唔好,因為今日我哋會去鹽湖睇日落,係我去玻利維亞最重要嘅行程,如果落雨就C得!不過我望到遠遠有藍天,即係仲有希望啦!

見到有人喺路邊開餐,我都係鍾意我哋個開餐位置多D!

已經接近Uyuni,呢D係米,係玻利維亞最靚同最貴嘅米,差唔多要賣到HK$120/kg,拍住日本米D價錢,可惜我哋無機會試到!

Uyuni 附近比較現代化,有油站,不過唔係成日有油入,我哋到時已經無晒油,要揾過第二間啦~

再行咗無耐到咗一個採礦小鎮San Cristobal,感覺好似由古代返反現代咁,呢度仲有間靚靚教堂,嚟到呢度我無晒高山反應,變返個正常人,太好啦!



有俾小朋友玩嘅遊樂場~



有shopping嘅地方,不過我哋去時閂晒,得一兩檔開咋!

有街市,仲有銀行同好多商店,係呢區最有錢嘅地方!






離開咗San Cristobal,我哋繼續向鹽湖進發,路上見到嘅風景已經唔同晒,望出去好平好闊!

到鹽湖前會經過火車博物館,其實都無咩睇,得D爛火車,似癈鐵場多D囉~



呢度D火車軌係無木枕架,得嘅咩,D路軌唔會移位架?

Uyuni,環境比我想像中差,D路好多都爛,一氹氹水,行過要好小心,其實Uyuni無咩值得睇,好多遊客因為要去鹽湖先會喺呢度落腳~

經過咗Uyuni,我哋就沿住呢D路去酒店放抵行李先,因為我哋酒店就係鹽湖旁邊~

心急去睇鹽湖唔記得影酒店外貌,喺呢間酒店個website借兩張相過嚟先!




本來今次我哋住唔到鹽酒店架,因為我哋confirm晒行程時,所有鹽酒店都已經full晒,用咗好多方法都book唔到,我試過自己send email俾酒店同佢傾都唔得,不過William好好人,佢話會盡力幫我搵,最後喺我到玻利維亞嗰日早上William幫我confirm到一間房,真係好開心,本來諗住呢個行程住唔到鹽酒店有D遺憾,而家無啦!

所有嘢都係用鹽做,地下都舖滿鹽,D喼係推唔到入嚟,一定要拎起先得!





走廊有好多地方俾人坐~


呢度好多日本人住,我嚟咗玻利維亞咁耐,係喺呢度先見到日本人!


由酒店開車到鹽湖都係5分鐘到,第一眼睇到嘅反應係點咁深水嘅,我睇人哋D片得嗰1-2cm水咋喎!

仲要時晴時陰,好鬼大風,唔起晒D水波,真係好鬼擔心睇唔睇到我想一塊鏡咁呢...

我哋5點幾去到,已經好多人到咗等日落~

似湖多過似鏡囉...

D水深到過晒我腳眼,仲要我對水鞋個底都幾厚添架!




William俾我哋喺度玩咗一陣就叫我哋上車,話同我哋搵過個好地方!

我哋一直向住個太陽行,都行咗好遠吓,旁邊已經無其他車!


...行吓行吓竟然有乾地,仲要太陽強勁咗,個天又清咗,唔係麻咁神奇!


完全乾嘅鹽湖,真係無諗過可以同時睇到乾嘅同濕嘅鹽湖,仲要係咁深水同咁乾水喎!太奇妙啦!


乾嘅鹽湖都好靚!



一望無際!





今朝仲係個活C人,而家可以跳,真係無諗過!





兩條友仔喺度玩到癲晒!

夕陽無限好,太太太靚啦!當我哋睇得入神嘅時候,William又叫上車,佢話要去第二度影喎!


又再行咗一段路,個天又光返,呢度水淺好多,又無咁大風,終於可以見到鏡嘅效果,雖然唔係最靚嗰個樣,但我哋都好滿足啦,因為可以睇到三個唔同款嘅鹽湖,太幸運啦!


我哋一直追住個太陽去,由乾嘅鹽湖開始我已經無見過其他車,而家呢片鹽湖只係得我哋...

每分每秒都喺度變化嘅鹽湖...實在太美啦!




William從小喺度長大,每個地方佢都好熟悉,所以每每我哋睇到嘅嘢都比人哋多,俾人哋特別,仲要佢係一個好好嘅攝影師,所以我哋嘅相係比人哋多,角度亦比人哋靚!多謝你呀William!




千辛萬苦我哋終於都睇到我哋想睇嘅鹽湖!返到香港D朋友睇咗我哋D相,好多人都問我哋係唔係帶咗個攝影師去!





天光玩到天黑,我哋係玩到個天黑晒先走,而William可以係全黑嘅情況下車我哋返酒店,真係服咗佢!


Hotel de Sal Luna Salada
Salar de Uyuni, 0000 Colchani
http://www.lunasaladahotel.com.bo/en.html

9 則留言:

  1. William好有觸角感, 好喜歡他為你倆拍下手拖手那張相
    [版主回覆04/12/2013 17:04:40]我哋跳起D相全部係佢影,仲要次次都係一take就OK,每次D時間都捉得好好,佢真係好叻!

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2013年4月12日 凌晨4:53

    我like乾咗嘅鹽湖
    [版主回覆04/12/2013 17:05:58]乾嘅都好靚,我哋嗰晚真係好唔捨得走...

    回覆刪除
  3. 追到, 好似自己係現埸一樣. HE
    [版主回覆04/17/2013 16:12:05]
    [煎釀三寶回覆04/12/2013 17:20:36]只有羨慕反應.
    [版主回覆04/12/2013 17:06:37]有無高山反應呀

    回覆刪除
  4. 你個導遊攝影師真係好勁呀! 張張相都靚到不得了呀
    [版主回覆04/17/2013 16:11:49]佢真係好專業,而且佢熱愛佢份工作,真係好難得!

    回覆刪除
  5. William真係勁,你地遇到個好導遊啦〜
    雖然你地睇唔到最靚既鏡,但你地可以一次過睇晒乾同濕,唔係人人都睇到架〜
    [版主回覆04/17/2013 16:10:18]都係人哋介紹,今次好好彩!
    第二日,William再帶我哋去過,終於睇到呀!

    回覆刪除
  6. 你D相真係靚到冇朋友,要比N咁多個like 呀William, 真幸運搵到佢做你個導遊!
    [版主回覆04/21/2013 01:22:04]William真係好好人,而家佢榮升咗老板啦!好人真係會有好報架!

    回覆刪除
  7. 呢個生命之窗,、D相真係影得好靚呀
    [版主回覆05/19/2013 15:35:26]係架,救返兩條命仔架!

    回覆刪除
  8. 無晒高山反應人都醒晒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛爸嗰朝幾擔心我會C喺玻利維亞呀...XDDD

      刪除