2013年4月17日 星期三

2013 玻利維亞+南極 - Day 9 Uyuni - Tupiza



2013 玻利維亞+南極 Day 9 (14 Feb 2013 Thu)

Uyuni (3,665m) -->Tupiza(3,160 m)
噚晚玩到成9點先返到酒店,今朝5點又出發去鹽湖睇日出,好眼瞓,但心情好興奮,出發時天都未光,又係摸黑行車,William點會認得路架,到而家我都唔明!


去到鹽湖等咗一陣開始天光~


見到少少陽光啦!


天光得好快,William話今日好多雲,可能睇唔到日出






個天未光得晒時,唔係好影到相,相機唔係好對到焦~





又大風又凍,不過我哋都唔願喺車等,咁辛苦嚟到,凍C都唔返上車呀!


有個人企喺度比較容易對到焦!





每分鐘見到嘅景色都唔同,真係太神奇!


光啦,光啦,真係唔相信我對眼睇到嘅嘢


似企喺個天度嗎?

呢條好似去天國嘅路!


真係太靚,我唔識形容,你哋自己去感受啦,去片!






















影飽相,又有兩個傻人太興奮,又叫William同佢哋影D瘋人相!


同一個動作,一張毛爸影,一張William影,你哋話邊張靚D?





呢度我覺得凍過南極,影相影到手都痺埋,要收埋隻手暖暖先得!





最後都係要出動手套!但戴住佢真係好唔方便囉!

最後我哋係睇唔到日出嘅!不過係回程時見到佢哋,當補償啦!
早上7點幾我哋去到鹽湖上唯一嘅一間酒店,我哋會喺度食早餐,因為怕污染鹽湖,而家呢度係唔俾人住架啦,不過我哋去到見到有日本人喺度住,問返William點解,佢話喺度住係非法架!不過老實講佢俾我都唔住呀,入面個廁所真係污漕到呢...同祖國嗰D有得揮呀,盲嘅都知個廁所喺邊!


酒店旁邊有好多國旗,不過香港嗰支唔見咗啦,早幾個月仲見人影到架!


鹽酒店裡面D嘢當然係鹽做架啦


呢D鹽磚可以睇到嗰年多唔多雨水,每年一層,如果嗰層厚就係嗰年多雨水囉!


開飯啦,呢個蛋糕係Gladys焗,都幾好食架!


William同Gladys份工都好辛苦吓,佢哋噚晚唔知瞓咗幾多個鐘呢...



食飽又出去影過,好猛太陽呀!

有D人已經出咗發啦!

拜拜啦鹽酒店!

William好好,佢驚我哋影唔到相,所以會成日幫我哋清潔個車窗架!

登...登...登...今日我終於睇到我想睇嘅天鏡啦!真係不枉此行!



雖然有時天陰陰,不過好快又會見返陽光,所以D相會時光時黑...




我終於睇到啦!!!!!!!


有人扮升天喎!






靚成咁,想點呀!











當我哋影影吓相時,見到有D嘢郁喎!

原來係巴士呀,我知鹽湖有巴士行,估唔到可以見到喎,太開心啦!

嚟到鹽湖一定唔可以唔影D錯覺相啦,下面D相全部係William揸機影,而且張張都係一take攪掂,William捕捉時間真係捕捉得好好,先前我係鹽酒店見人哋影呢D相時真係跳到氣咳都影唔到一張呀!









玩飽濕嘅鹽湖,William又帶我哋去睇乾嘅~ 

都一樣靚架!




影影吓,William又唔知去攪乜,喺度掘鹽喎!

原來佢又準備幫我哋影D攪笑相呀!

大攝影師配小麻豆!



好多時我都係見人淨係放D成品相上嚟,我俾埋拍攝過程你哋睇,因為William真係好好心機同好辛苦先幫我哋完成架!

咁大支可樂做咩呢?
呵呵呵...毛爸攞返公司俾老細睇唔知會唔會加佢人工呢...


呢張相你就睇到毛爸同可樂個位置啦!

















道具







呢度連D雲都靚D架!

傻生,傻太時間!







我哋由晨早5點玩到中午12點幾鐘先走,真係夠晒皮,鹽湖每一個樣我都見過晒啦,太幸運,要感恩呀!

呢度係鹽湖邊邊,我哋走啦!



我哋本來想住呢間酒店架,佢比我哋間酒店更近鹽湖,不過無房無辦法啦,我哋間都算唔錯啦!

跟住我哋就係Uyuni附近搵地方食lunch,呢度仲有得shopping架!



因為我哋覺得William同Gladys太長時間工作,好辛苦,呢餐我同毛爸煮俾佢哋食


卡卡卡...煮我最拿手嘅日本菜...哈哈!

毛爸就煎午餐肉,仲有豆豉鯪魚唔記得影~

我哋仲教咗佢哋用筷子,Gladys學得好快,已經識用啦!



全部清晒,Gladys話豆豉鯪魚最好味喎!

食飽走人,天色又開始差啦!





經過嘅地方其實都好靚,可惜天氣唔好,D相唔出色!










其實有一段路,William話我哋聽可能行唔到,因為條橋之前落雨沖爛咗,如果落雨水深就過唔到,咁就要返轉頭行另外一條遠好多嘅路先可以返到Tupiza,嗰條路要行8個鐘架,沿途我哋都好擔心,因為我哋一架對頭車都見唔到...

之後開到附近,我哋見到一條車龍...C得,咁即係過唔到啦...William落車睇吓個情況,跟住無乜嘢咁上返車,跟住撻車,我哋以為佢返轉頭,但原來唔係,佢向前行,爬過晒D車頭,係條河邊停咗一下,我見到條橋係中間斷開,成一個V字,D水流好急,全部係黃泥水,而且都好似好深水吓...

跟住聽到入波聲,架車慢慢向河駛落去,我驚到即刻搵嘢捉住,D咁精彩嘅場面我同毛爸竟然驚到一張相都無影喎,而家不知幾後悔呀...我見William唔係直駛向河中間,佢係將車頭斜向上游咁駛落去,到架車去到河中間,車頭正好被D水沖到對正條橋上斜位,跟住俾油,咁就過咗河,喺兩邊等過河嘅人全部一齊拍手,真係驚得我吖,我坐嗰邊無咁深水,毛爸坐嗰邊係俾D水沖住,佢話佢嗰邊D水幾乎到玻璃窗呀!William 真係好嘢,人車合一,superman 嚟架!



過咗河開始見到有對頭車啦!

我哋頭先過嗰條橋係比呢條長架~


就係咁樣山過山,唔知過咗幾多個山~










就嚟到Tupiza時,景色開始唔同咗,又見返D五顏六色嘅山啦!



Tupiza邊邊有好多礦場,而礦場旁通常都會有個市鎮!



又再越過高山又越過谷啦,我坐嗰個都攰呀,唔好話揸嗰個啦!






呢座山裡面係礦洞,好好地一座山攪成咁...

繼續趕路!




本來我哋可以早D到,不過成日停車影相,最後差唔多8點毛返到Hostel~

今次呢間Hostal係我自己揀,麻麻地,地點唔方便,都係William揀俾我嗰間好D!

Hostal Los Salares
Address: Zona Chajrahuasi
     Tupiza, 237
     Bolivia
Phone: +59126945813
E-mail: hostalsalares@hotmail.com

11 則留言:

  1. 鹽湖D 相好靚
    [版主回覆04/17/2013 16:13:53]你咁快手呀!

    回覆刪除
  2. 鹽湖D 相好靚!!!!! Mirror effect a!!!!!!!!

    我想請問一下:
    1) 你們的private tour 是什麼名字?
    2) 個private tour 幾多錢?
    3) 去D地方是否自己決定?
    4) 咁住D地方是否要自己BOOK?

    我打算去Bolivia 8 天, 但時間好似不夠 (D巴士時間又不太清楚), 所以如果有TOUR, D時間會好D.

    謝謝!!!
    [版主回覆04/18/2013 15:25:01]1) 你們的private tour 是什麼名字?
     你意思係間公司名定我哋tour個名?
     間公司叫LLIPI TOURS, 我哋係自己包團
    2) 個private tour 幾多錢?
      好似係US1,600-1,700實數我唔記得啦! 
    3) 去D地方是否自己決定?
      你話佢聽喺邊度入,邊度走,佢會俾個基本行程你,
      咁你可以自己加加減減都得~
    4) 咁住D地方是否要自己BOOK?
      佢會book, 唔洗自己煩
    8天睇只可以玩部份地方,因為鹽湖團通常都4日3夜,而且佢哋每一個地方之間都好長車程,雨季好多路都唔通,所以時間又要預鬆D!

    回覆刪除
  3. William個頭有個GPS.
    [版主回覆04/18/2013 15:09:05]呢D相係去鹽湖嘅指定動作!
    [版主回覆04/18/2013 15:08:13]GPS都無佢咁勁呀,起碼佢個頭唔會收唔到signal呀!
    [噢!地利 Oh!tria回覆04/18/2013 01:04:14]錯覺相超正.

    回覆刪除
  4. 你個攝影師D相,睇到我呆晒呀! 超靚,咁驚的部份講真又點會影相
    [版主回覆04/21/2013 00:55:59]佢真係啱晒做呢行呀!
    我見好多人遇到呢d事都識影架,我哋次次都係事後先記得!

    回覆刪除
  5. WIlliam真係好得呀! 遇到個咁好既導遊我覺得仲難過見到天空之鏡呀!
    [版主回覆04/21/2013 00:57:53]唔係卦...
    William係d去過嘅朋友介紹,我真係幾多謝佢架!

    回覆刪除
  6. d 相真係超正!
    [版主回覆04/21/2013 00:59:21]我去之前無諗過可以影到咁靚嘅相,真係多得William

    回覆刪除
  7. D相真係好靚,好似合成咁⋯海天一色⋯好震撼呀
    [版主回覆04/21/2013 01:30:48]捱咗兩日高山症就係為咗睇呢個景!

    回覆刪除
  8. 我要感受你過湖情境. 一張相都冇, 我幻想唔到呀(((((
    [版主回覆04/24/2013 14:41:44]呢度百幾張相,仲感受唔到?

    回覆刪除
  9. 真係睇相都感受到個度有幾靚。
    [版主回覆05/19/2013 15:37:28]所以我哋日日都影成千張相!

    回覆刪除