2010年9月4日 星期六

阿四零技術廚房

大家各有各忙,都成年無見過小吉啦,啱啱過去嘅星期六我哋去咗小吉家姐屋企玩,又食又拎咁啦~~~


阿四零技術廚房 - 呢個名係唔係令你哋覺得d嘢唔方好食呢!錯啦,雖然阿四姐姐話零技術,但味道係超技術囉~~~


前菜有芝士同鵝乾配青森蘋果汁


新鮮什菜沙律~~~   


羅勒西瓜Feta芝士沙律 - 媽媽話超級好味呀! 


我哋小朋友就最現實嘅,有嘢食喺手就一定係最受歡迎嘅~~~


士多啤梨麥芬,新鮮出爐!皮脆涵靚,絕對係需要技術架!



忌廉芝士焗大啡菇 - 準備中


出爐啦,呢款又係媽媽至愛呀!


食完西餐轉日式,凍烏冬又係啱晒媽媽,個菜單好似媽媽寫嘅咁~


燜排骨,又香又諗,中式都一樣出色架!


再嚟日式燒餅,真係好食過出面街買嗰d好多呀!


你哋大人食咗咁多嘢,幾時到我哋小孩呀?


等等等,終於到我哋嘅燕麥麥芬,小吉媽咪真係好手勢,唔該幫我打包兩杯返屋企慢慢嘆吖!        


Cola 你祈禱呀?


當然唔少得張大合照啦!


由4點食到10點,真係少d食力都唔得呀,最後我哋食埋個美味嘅Tiramisu就完場啦,個個都係攬住個肚走呀!


小吉真係多謝晒你哋一家嘅熱情招呼,又食又拎真係唔好意思!


 


8 則留言:

  1. 做乜好似大家想衝向前咁…有乜咁吸引?
    [版主回覆09/10/2010 13:45:00]當然係嘢食啦,攝影師放咗杯燕麥麥芬喺個頭頂呀!

    回覆刪除


  2.  
    Guts Bakery 「吉氏餅店」當然係專業水準喇 ~
    [版主回覆09/10/2010 13:48:00]真係頂瓜瓜呀,比出面街d好食好多,仲係源源不絕新鮮供應,真係挑戰肚皮嘅極限!

    回覆刪除
  3. 睇到我同蘇蘇流晒口水呀
    [版主回覆09/10/2010 13:51:00]我哋嗰日等d食物出爐時都流咗唔少架 !

    回覆刪除
  4. Cola好搞笑,好似唔知應該點食好,毛毛就過去教佢食啦
    [版主回覆09/10/2010 13:52:00]毛毛邊有咁叻,佢兩個一齊喺度等食咋!

    回覆刪除
  5. 嘩..大人與小朋友都盡興
    [版主回覆09/10/2010 13:53:00]係呀,真係要多謝吉家嘅熱情招待呀!

    回覆刪除
  6. 真係好勁丫!! 整左禁多美食
    [版主回覆09/12/2010 22:41:00]我都一樣咁勁,幫佢清晒所以美食!

    回覆刪除
  7. 嘩))))真係點解咁正架...
     
    [版主回覆09/12/2010 22:45:00]我都唔知呀,我係廚房零技術人員,但識嘅都係d超技術嘅人,唔知係咪個天見我咁"渣",所以派d人落嚟照顧吓我呢?

    回覆刪除
  8. 噢!地利 Oh!tria2010年9月23日 凌晨4:02

    4個小朋友咁乖o係sofa度.
    [版主回覆09/24/2010 20:39:00]都搞咗好耐先hold到佢哋全部喺sofa度,影完呢張相,喉嚨都痛埋呀!

    回覆刪除