2010年9月14日 星期二

2010北海道家族之旅 (Day 4)

札幌 → 旭川→層雲峽

東橫INN 例牌飯糰早餐,但我好鍾意食架,今日每款食咗一件,飽飽呀!


嚟到札幌,一定要去地標景點影吓相啦~~~


影完相就向旭川出發啦!


札幌→旭川拉麺村 Tel:(0166)48-2153 ***(142.4KM 2時19分 3,250円 ETC折扣收費700円, IC-126.1KM)      


嚟到第4日先用咗半缸油,呢架車好慳油呀!


未到12點就到咗旭川,去拉麺村食個午餐先去者旭山動物園玩~~~


旭川拉麺村 Tel:(0166)48-2153
〒079-8421 日本北海道旭川市永山11條4丁目 Powers内


我呢碗餃子拉麵好好味呀!




旭川拉麺村→旭川市旭山動物園 (TEL:0166-36-1104) 一般道路  6.1KM  12分


旭川市旭山動物園 (TEL:0166-36-1104 FAX:0166-36-1406)
http://www5.city.asahikawa.hokkaido.jp/asahiyamazoo/
〒078-8205旭川市東旭川町倉沼


今日天氣好熱,希望d動物無熱襯啦,喺門口影埋張相就入場啦~~


好可愛嘅海豹~~~         


毛婆婆行咗幾日,今日有d攰,而且動物園地方大,今日要借張輪椅幫吓腳,日本好多地方對有需要等特別照顧嘅人好好,輪椅,BB車等,咩都可以免費借用!


毛爺爺無無聊聊咁等緊我哋買嘢~~~




你睇我時,我又睇返你~~~






今日都算唔錯,比我哋上次嚟睇到嘅動物多,不過今日都好多路行,毛婆婆有d攰,3點幾就叫住要走,佢話要返酒店浸溫泉喎!好啦,好啦,咁等我食埋杯雪糕就起程囉!    


旭山動物園→層雲閣グランドホテル 一般道路  61.9KM  2時19分


今晚間房好大間,各樣服務都好好,去層雲峽推薦住呢間呀~~~


我哋間房望出去d風景好靚架!


今日4點幾已經返到酒店,咁就浸一浸先去食晚飯啦,去日本就係咁寫意....




超豐富嘅晚餐,每人仲有一隻大大隻嘅毛蟹,食到pair pair full!   




太飽啦,一定要出去行吓,消化吓!  



行完返嚟,仲要買埋嘢先肯返房瞓呀~~~


層雲閣グランドホテル  (TEL: 01658-5-3111)
http://www.sounkaku.co.jp/
〒078-1701 北海道上川郡上川町層雲峡温泉


黒岳ロープウェイ券付☆食事処で味わう『優旬の膳』大人:11,970円×4人=47,880円


6 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年9月25日 凌晨3:03

    晚餐咁豐富係咪包埋架?
    [版主回覆09/26/2010 21:33:00]係呀,所以好抵呀,出面食一隻毛蟹都要3000円架

    回覆刪除
  2. 你地間房真係好大呀~~~~~~有機會一定要試吓!
    個晚餐好好好好好豐富呀!
    [版主回覆09/26/2010 21:36:00]我初頭諗全朝陽亭會好d架,你下次去試呢間呀!
    有全隻毛蟹嘅晚餐真係唔係度度有~~~

    回覆刪除
  3. 餃子拉面第一次見!
    [版主回覆09/26/2010 21:37:00]嘻嘻,我都係第一次食!

    回覆刪除
  4. 日本D飯糰, 食兩件可以當午餐。佢地D飯真係好軟好香, 就算係便利店果D都好好味
    [版主回覆09/26/2010 21:40:00]我係日本一個星期食嘅飯,多過我喺香港食成個月呀!你話我有幾愛日本米啦!

    回覆刪除
  5. 旭村動物園我都想去呀, 我好想睇企鵝出巡!
    [版主回覆10/04/2010 17:05:00]咁你要冬天去啦,冬天先有得睇呀!

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意呢個動物園, 可以近距離睇到d小動物
    [版主回覆10/14/2010 23:20:00]我好想冬天去一次,企鵝遊行一定好得意!

    回覆刪除