2010年9月16日 星期四

2010北海道家族之旅 (Day 6)

層雲峽 →美瑛


今朝連早餐都唔記得影,算啦,我都唔會再住呢間架啦,不過佢個早餐嘅自家製豆腐好好食架,滑到呢.......但我係唔會為咗一磚豆腐再住佢嘅!


層雲峡朝陽亭 →ZERUBU之丘.亞斗夢之丘 T(EL : 0166-92-3160)***(83.9KM 3時01分)


ぜるぶの丘(亜斗夢之丘 TEL0166-92-3160



如果可以帶埋毛毛嚟就好啦,呢個草地毛毛一定好鍾意跑!



路過一個不知名嘅花田,上次嚟都未有~~~




例牌一定要到嘅富田農場~~~





經過超市,補返d生果貨,仲俾我見到有盒裝粟米湯,仲有奶跟,個樣睇落好似好好味咁喎.....不過我哋個肚無位,放棄咗!  


中途見到粟米又食,富良野d粟米生食好清甜呀,本來想買幾支帶返香港,點知阿老板話唔可以keep咁耐,唔賣俾我呀,日本人就係咁,寧願唔賣都唔想做壞個名!             


深山峠 - 咩花都無晒~~~


有花時係咁靚架!                


北西の丘展望公園 (Tel 0166-92-4445)



睇完花田就返酒店啦,今晚住"Pension Ken & Mary",今日我哋包館住呀,全間Pension得我哋4個人咋!         


我哋間房係望到Ken & Mary樹架~~~


Check-in 咗,放低行李就去影相啦~~~



7點就係晚飯時間啦,今日食西餐~





今晚無活動,食飽9點幾就瞓啦,GOOD NIGHT!!!!


Pension Ken & Mary (Tel : 0166-92-4194)
http://kenmary.homepe.net/
〒071-0216 北海道上川郡美瑛町大村


10,900円/人 - Total : 43,600円 (早餐7:00, 晚餐7:00)


5 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年9月29日 凌晨2:49

    老板咁有性格
    [版主回覆10/02/2010 12:08:00]咪係囉,等我要周圍揾有無其他地方有得賣呀!

    回覆刪除
  2. 蜜瓜
    [版主回覆10/02/2010 12:11:00]好好味係咪呢?

    回覆刪除
  3. 嘩…花海
    [版主回覆10/02/2010 12:10:00]已經有好多花田謝咗啦,好彩都仲睇到d!

    回覆刪除
  4. D花田好靚!
    [版主回覆10/04/2010 17:03:00]如果早一個月,我諗仲靚d呀!

    回覆刪除
  5. 都仲有好多靚的花喎
    [版主回覆10/14/2010 23:23:00]你去時多好多!

    回覆刪除