2010年9月10日 星期五

窩心

當有朋友去到咁遠都記得你,有好食嘅嘢又會諗起你,仲要Hand carry上機帶返嚟俾你,你話呢份心意係咪夠晒窩心呢!


佢個樣已經話你聽”我好好味架”,真係有d唔捨得食呀~~~


呢隻餅餅好香,好脆,好好味,仲要排隊先可能買到架,真係要”搭”真d味先得呀!    


多謝晒Alice帶咁多咁好味嘅手信俾我呀,你唔止蛋糕整得好好味,連買嘅都好好味呀!


3 則留言:

  1. 大家都咁熟囉! 不用客氣喇!
    最緊要你鐘意食^^
    [版主回覆09/12/2010 22:36:00]超級鐘意呀,食嗰陣以為自己去咗日本添呀!
    我今日係登別買咗兩個,但夜晚太飽食唔落,聽朝瞓醒先食,唔知有無你d咁好味呢?
    我今日住嗰間酒店樓下有你好鍾意嗰間餅店LaTAO,不過我哋check-in 完佢已經閂咗門,無得試呀!

    回覆刪除
  2. 唔該借個位呀....
    多謝多謝多謝baby
    「一切盡在不言中」
    [版主回覆09/12/2010 22:39:00]好啦!見你幫我講埋我想d嘢,借啦,借啦,借幾多位都得呀!

    回覆刪除
  3. 原來佢去左日本, 怪不得沒空跟我做蛋糕啦. ha
    [版主回覆09/12/2010 22:40:00]佢好公道架,我都一樣訂唔到呀!

    回覆刪除