2010年9月11日 星期六

2010北海道家族之旅 (Day 1)

籌備咗半年,毛婆婆一直好想去嘅北海道,今日終於可以成行啦!唔知點解,我哋每次去旅行前都會有d阻滯,不過好彩通常都唔係大事~~~


同老人家出門,最担心就係佢哋嘅健康問題,今次出發前2個幾月,毛婆婆整襯腳,嚴重到連落樓下都行唔到,仲要住醫院,其實嗰陣都打定輸數,預咗改期或者取消行程,但係咁樣我知道毛婆婆一定會好失望,佢同我一樣都係好鍾意去旅行,無得去佢一定唔開心好耐.......


喺呢幾個月尋尋覓覓之下,都算俾我哋揾到個好醫生,毛婆婆又算乖,肯準時去醫生度,雖然唔算好返晒,但起碼都可以行到一段時間,最多我哋行慢d,停多d,起碼都可以成行吖!


911,毛婆婆,毛爺爺,我哋一齊出發啦!


香港 → 札幌新千歲機場→登別


CX 580 HHK-SAPPORO CHITOSE (09:40-15:30)


新千歲機場嘅新國際線大樓開咗幾個月咋~~~


北海道都俾我哋國內同胞攻陷咗啦~~~


今次都係租Toyota7人車Wish~~~   



攞咗車就出發啦!


札幌新千歲機場→第一滝本館 (72.2KM 1時20分 正價IC收費1,500円,ETC折扣收費300円, IC-53.2KM)


6點就到咗第一滝本館,仲可以休息一先去食晚飯,時間啱啱好~~~



食完飯仲有熊舞表演睇~~~



食飽飽就去溫泉街行吓,消吓脂,如果你怕黑,酒店仲會借埋燈俾你!





話飽,話飽,見到北海道蜜瓜又話要食,4個人食晒i成個,勁!




返酒店浸一浸,再發個好夢.....ZZZZZZZZ


第一滝本館 (TEL : 0143-84-2111)
http://www.takimotokan.co.jp/index.html
〒059-0595 北海道登別市登別温泉町55


 


11 則留言:

  1. 睇到兩老張張相都笑得咁開心, 唔駛問喇, 有乖女同半個乖仔相陪嘅旅程, 去边/食乜都心甜喇!
    [版主回覆09/16/2010 19:33:00]而家做得就盡量做啦,如果唔係我驚我第日會後悔架,前幾年毛婆婆身體好好架,同佢去歐洲上雪山都無問題,呢幾年已經差咗好多,而家最多係帶佢去日本,再遠d已經無可能啦!

    回覆刪除
  2. 毛婆婆個樣咁後生既 你地個咀形好似樣喎
    [版主回覆09/16/2010 19:36:00]毛婆婆七十幾歲架啦!
    真係?但毛婆婆成日話我個咀係最醜樣架喎!

    回覆刪除
  3. Very Nice!!
    [版主回覆09/16/2010 19:36:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 好溫馨喎! 
    [版主回覆09/16/2010 19:42:00]希望佢哋身體健康,可以陪我哋去多好多次就好啦!

    回覆刪除
  5. 北海道---你有冇去左5次呀
    [版主回覆09/16/2010 19:42:00]第4次咋!

    回覆刪除
  6. 幾時到毛毛?
    [版主回覆09/16/2010 19:43:00]下個月呀!

    回覆刪除
  7. 而家日本都放寬大陸自由行, 無辦法啦鬼叫經濟咁差咩, 要引入D洗得起錢既遊客呀!
    [版主回覆09/16/2010 19:44:00]而家度度都係中國人,真係好攞命囉!

    回覆刪除
  8. 睇見你去我既至愛登別, 真係好想立即飛過去吖!!!!!!!!!
    毛婆婆同毛爺爺好開心呀!
    [版主回覆09/16/2010 19:47:00]你飛歐洲啦!
    d大細路好易氹架咋~~~

    回覆刪除
  9. 自駕遊, 可以自由控制時間行程, 咁就唔怕腳痛啦
    [版主回覆09/16/2010 19:51:00]就係因為咁先敢帶毛婆婆去日本咋,希望佢隻腳可以再好d,下次可以去遠d!

    回覆刪除
  10. 嘩...呢排日本既經濟靠晒你啦~ 飛得咁密....
    [版主回覆09/21/2010 14:00:00]靠我一個唔得架,你都幫吓手啦!

    回覆刪除
  11. 噢!地利 Oh!tria2010年9月23日 凌晨4:07

    毛婆婆好後生喎.唔好叫呢個名喇.叫老晒.
    [版主回覆09/24/2010 20:44:00]毛婆婆今年74歲啦,不過有時我都會叫佢細路架!

    回覆刪除