2008年8月2日 星期六

日光早浴,夕陽戲水!

今朝Daddy要返工,咁我唯有同媽咪係屋企等Daddy放工啦,無無聊聊嘅時候我最鍾意喺露台睇街街同晒太陽!


媽咪隔離屋個哥哥去咗街街啦! 


等咁耐Daddy都未返架,咁我晒吓太陽先啦!


係咪daddy返啦?


媽咪俾我入嚟啦!我要搵daddy呀!


唔該啦~~~


傍晚時候,daddy同媽咪帶咗我去西貢玩水!


玩玩吓有隻莎莎嚟咗,佢同我玩咗一陣就跟豆咪去捉魚魚啦!










玩到一隻泥鴨咁,媽咪話好彩今日要去日本姐姐度


如果唔係實做屎佢喎



 


12 則留言:

  1. 我都成日去西貢架, 做個朋友!
    [版主回覆08/02/2008 23:55:00]好呀,我都成日去西貢,不過今次係第一次去游水咋!

    回覆刪除
  2. 原來毛毛你都鍾意晒太陽架!!
     
    [版主回覆08/03/2008 10:01:00]係呀,我好鍾意晒太陽架,daddy話晒吓d蚤乸喎!

    回覆刪除
  3. 我地今日先去完, 不過無游水水呀.....
    [版主回覆08/03/2008 09:57:00]咁熱做咩唔游水吖,係咪媽咪懶呢?

    回覆刪除
  4. 毛毛, 你媽咪咁錫 你, 仲 帶你去游水, 唔怪得你咁開心 啦!~
    [版主回覆08/03/2008 09:56:00]我淨係星期六日先有街街去架咋,一個星期等足5日呀!

    回覆刪除
  5. 佬佬力力都好鍾意晒太陽0架﹗
    咁熱天氣去游水,爽呀﹗
    [版主回覆08/03/2008 16:10:00]係呀,晒太陽真係好c服架,daddy話晒完太陽無蚤乸喎!
    游水就梗係爽啦,不過個懶媽媽唔係成日同我去架!

    回覆刪除
  6. 毛毛你有個私家露台晒太陽咁爽~
    [版主回覆08/03/2008 22:35:00]嘻嘻...daddy話個露台係比我用嚟晒蚤乸架!

    回覆刪除
  7. 毛毛一支箭咁跑落水真係好爽, 好型女~~
    [版主回覆08/03/2008 22:39:00]係d水水度跑,唔怕熱,真係好爽!

    回覆刪除

  8. 毛毛, 你又幾留意隔離屋個哥哥喎......
    [版主回覆08/03/2008 23:20:00]隔離屋個哥哥好有型架,我見媽咪睇得咁開心咪一齊睇囉!

    回覆刪除
  9. 小吉家生活點滴2008年8月4日 凌晨2:05

    哇...犀利喎,  毛毛..游海灘..都唔駛著件靚靚救生衣!
    [版主回覆08/04/2008 23:11:00]係吖,水退所有d水好淺,到我個肚腩咋,我個肥腩都夠浮啦!!

    回覆刪除
  10. 毛毛, 你就好啦, 狗地呢個 week 係屋企好悶呀, 悶死狗呀 !
    [版主回覆08/04/2008 23:21:00]你哋都好有,悶都有三個一齊悶吖,我平時都係得自己一個係屋企架咋!

    回覆刪除
  11. 毛毛..你係露台晒太陽定係睇靚仔呀........嘻嘻
     
    [版主回覆08/06/2008 10:27:00]我喺露台晒太陽,順便幫媽咪睇住,有靚仔咪叫媽出嚟咪睇囉,不過唔好話俾daddy聽吖

    回覆刪除
  12. 毛毛...你真係好識歎喎~~~!!!
    [版主回覆08/06/2008 10:29:00]一個星期歎一日咁多啦!

    回覆刪除