2008年8月5日 星期二

毛毛的成長日子

第100篇blog,一定係寫毛毛啦!


毛毛今年5歲啦,佢兩個月大就嚟到我哋屋企!肥嘟嘟好可愛


仲好鍾意瞓覺,連影相都瞓!


喺爸爸手上,好似一隻毛公仔!


喺媽媽手上,好似一位小公主!


第一次學去厠所,發脾氣唔肯去!


細細個已經識"蝦"daddy啦~~~


呢張床佢而家都仲瞓緊,小毛毛好長情,唔肯俾我掉佢呢張床仔!買咗好多張新床俾佢都唔肯瞓,呢張床仔爛咗都唔知點算...


BB到而家都好鍾意喺厨房等我整嘢俾佢食~~~


好景不常,返屋企2個禮拜就開始病,一病就半年,見到佢小小嘅身體要受咁多苦,每日仲要迫佢食藥,真係好心痛...


最瘦時嘅毛毛,一d肉都無,皮包骨咁嘅樣真係好可憐~~~


每個星期要沖2次涼,仲要d藥水係個身度停留10分鐘,嗰陣已經近冬天,每次同佢沖涼都好辛苦,要不停咁"卒",如果唔係會凍嚫小毛毛~~~


痛苦嘅日子終於過去啦,小毛毛又變返健康又靚靚啦!


為咗毛毛我哋決定搬屋,希望毛毛以後唔使再做黑市居民,由於新屋未入得伙,舊屋又要交俾人,小毛毛就同Daddy媽咪係酒店住咗5個月,佢好乖無吠過,所以住咗咁耐都無俾酒店發現!!        


我哋住嘅係apartment形式嘅酒店,有厨房,可以整嘢俾小毛毛食~~~


而毛毛都好鍾意住酒店架


係酒店浴缸游水兼沖涼!


一歲時做絕育手術,個喇叭淨係帶咗一分鐘,見佢咁可憐就除咗個喇叭,咩都唔做,淨係坐係度睇住佢囉~~~


一歲嘅生日禮物!


新屋入伙,毛毛嘅好姊妹creamy嚟探佢,毛毛就係我陪creamy媽去買creamy時唔覺意買咗返屋企架啦,佢兩個返咗我哋屋企之後就各有各病,好彩大家都養得大咋!   


第一次去彭福公園玩~~~


兩歲生日會~~~


第一次游水水~~~


3歲生日會~~~


一個休閒嘅星期天,陪小毛毛去游水...


小毛毛陪媽媽去燒嘢食,俾人整蠱...


4歲生日會~~~


遊柏麗灣...     


第一次去日本伊豆,而且幫媽媽完成咗心願~~~


第2次去日本北海道同過5歲生日~~~


小毛毛帶俾我同毛爸好多好多嘅快樂,但願小毛毛永遠健康快樂!!


沒有留言:

張貼留言