2008年8月13日 星期三

Teddy's Cafe - 試菜

今日媽媽話有個特別任務要去做,Daddy放工返嚟就接咗我同媽媽去咗一個我未去過嘅地方,一入到去就見到隻莎莎係度等我啦!喂,你叫咩名吖?我老友小吉又係莎莎嚟架!   


下個星期六我約咗d朋友仔嚟開趴地,今日就係嚟揀菜同落訂啦,我梗係要跟住嚟八吓同睇吓場啦,呢度d姐姐對狗狗好好架!


呢三塊骨骨餅就係d姐姐請我食架啦!


今日我哋一家三口包晒室外嘅地方,一有人行過我就"ho...ho...ho..."佢,我哋包咗場架麻,做咩係度行嚟行去吖!


Daddy同媽媽嘅晚餐,我就得個睇字囉!


各位朋友仔,呢度環境真係唔錯,希望快d到下個星期六,可以同你哋一齊嚟呢度玩啦!         


1 則留言: